Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pieni mutta HELVETIN ärsyttävä: naapurin pikkulikka. Sen pitää aina juosta täysiä käytävässä, ja oikein iskeä sitä jalkaa siihen lattiaan. Kokeilin joskus itse, niin en edes saanut niin saatanallista tömistelyä aikaiseksi, vaikka mun täytyy painaa ainakin tuplasti tän pikkumimmin verran. Jos meidän koira haukahtaa, niin se juoksee varmuudeksi vielä pari kertaa lisää oven edestä. Tuntuu muutenkin ravaavan ihan koko ajan tossa. Se oo mikään vitun juoksurata!! Sitten kun joskus törmään siihen käytävässä, niin ei saa sanaa suustaan, vaan menee pitkin seinänvieriä ja levittelee silmiään. Vitun pimee pikku en viitsi sanoa mikä! Joku kerta puolivahingossa vedän sitä vielä ovella palloon kun spurttailee tossa.

Vittu mulle ainakin opetettiin, että käytävässä ei riehuta!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihanat soittoäänet duunissa! Klassikkona lapsen rääkyminen/laulaminen (monta kertaa tullut vastaan eri tyypeillä), tai joku hiton huumorihumppa täysillä voluumeilla.

Sitten jos taustakuvan saa vaihtaa, siihen on pakko laittaa se kuolaava pikku-Petteri. Tämä jo riittää perusteluksi, että pakotetaan joku tylsä firman logo kaikille taustakuvaksi, ei siitä mitään tule muuten.

Soittoäänissä on parasta se että mitä paskempi se on, sitä todennäköisemmin kännyn omistaja jättää puhelimen AINA pöydälleen kun menee syömään, paskalle, tupakalle, runkulle jne. Meillä on töissä yksi tyyppi joka näin tekee. Ja joka vitun kerta kun se menee syömään niin vähintään joku kalenterihälytys tulee. Sillä on varmaan ruokatunti muistutuksena kännyssä prkl. Sillä on vielä joku salasana kännyssä ettei sitä saa äänettömälle. Eikä kehtaa purkaa kännykkää kun se kuitenkin suuttuu (kun on naispuolinen, semmoisia ne on).

Aiemmassa työpaikassa yhden kaverin känny valettiin samasta syystä läpinäkyvään epoksiin. Ja toisella pantiin läpinäkyvää teippiä SIM kortin taakse. Tunnin se mietti että mikä vika kännyssä on.

Noista kännyn soittoäänistä muuten muistuikin mieleen eräs ircquotesi. Joku tyyppi kertoi, että hänellä oli tekstiviestiäänenä tämä perinteinen "Kekkonen... Kekkonen... Kekkonen" -vallituloslaskentahommeli (tai jotakin sellaista). Pituutta koko litanialla oli jotakin yhdeksän minuuttia, ja kuulemma tämän henkilön kämppis arvosti huolella mikäli kännykkä oli unohtunut kotiin.

Se kun ostoskassin laittaa vaikka seinää vasten nojaamaan täytenä, niin se ei ikinä nojaa seinää vasten vaan kaatuu juuri vastakkaiseen suuntaan. Muissa kasseissa sama homma.:D

Noista kännyn soittoäänistä muuten muistuikin mieleen eräs ircquotesi. Joku tyyppi kertoi, että hänellä oli tekstiviestiäänenä tämä perinteinen "Kekkonen... Kekkonen... Kekkonen" -vallituloslaskentahommeli (tai jotakin sellaista). Pituutta koko litanialla oli jotakin yhdeksän minuuttia, ja kuulemma tämän henkilön kämppis arvosti huolella mikäli kännykkä oli unohtunut kotiin.

Meikällä on muuten tuo kekkonen renkutus soittoäänenä, sai muuten yhteiskuntaopin kokeen aikana opettajalta aika mehevät vittuilut kun puhelin oli jäänyt päälle :D

Yksi asia mikä pännii todella on kahvinkeittimen tippalukko, onnistun aina säätämään sinne väliin puruja ja sitten ryhdytäänkin rättihommiin.

Viimeksi muokattu:
Se kun ostoskassin laittaa vaikka seinää vasten nojaamaan täytenä, niin se ei ikinä nojaa seinää vasten vaan kaatuu juuri vastakkaiseen suuntaan. Muissa kasseissa sama homma.:D

Kannattaa niitä muita kasseja väliajoin tyhjennellä ettei tartte seinää vasten nojailla ;P

Toimistotuolit. Noin miljoona vipua joista säätää sopiva asento, mutta kun tahtoisin vain saada tuolin riittävän alas jotta kintut ylettävät mukavasti lattiaan ilman että takareidet puutuu. Ei onnistu. No joo, kyllähän saa mukavasti istuskeltua kun laittaa jonkun laatikon jalkojen alle, mutta ei jaksaisi joka paikassa etsiä jotain sopivaa koroketta. No ei se mitään, istun tässä koneella nytkin kintut risti-istunnassa kun en ole jaksanut säätää. Mitä hiton hyötyä silti niistä säädöistä on? Pitääkö tässä puujalat hankkia että sovin toimistokalusteisiin?
Vastaava ärsytys tulee töissä vastaan parissa autossa: noin n kappaletta penkin säätöjä mutta penkkiä ei saa riittävän eteen vaan ajelen sitten päivän varpaankärjillä polkimia tökkien.
Joo joo, olen lyhyt ja töppöjalkainen, mutta ei se silti ärsytystä vähennä.

Toimistotuolit. Noin miljoona vipua joista säätää sopiva asento, mutta kun tahtoisin vain saada tuolin riittävän alas jotta kintut ylettävät mukavasti lattiaan ilman että takareidet puutuu. Ei onnistu. No joo, kyllähän saa mukavasti istuskeltua kun laittaa jonkun laatikon jalkojen alle, mutta ei jaksaisi joka paikassa etsiä jotain sopivaa koroketta. No ei se mitään, istun tässä koneella nytkin kintut risti-istunnassa kun en ole jaksanut säätää. Mitä hiton hyötyä silti niistä säädöistä on? Pitääkö tässä puujalat hankkia että sovin toimistokalusteisiin?
Vastaava ärsytys tulee töissä vastaan parissa autossa: noin n kappaletta penkin säätöjä mutta penkkiä ei saa riittävän eteen vaan ajelen sitten päivän varpaankärjillä polkimia tökkien.
Joo joo, olen lyhyt ja töppöjalkainen, mutta ei se silti ärsytystä vähennä.

Ja pituutta on sulla ..??? :D:D

Panadolin mainos. Se, jossa ihmiset katunäkymässä "demonstroivat" päänsärkyä. Jotkut niistä äänistä on omaan korvaan niin helvetin ärsyttävän kuulosia, että tulee aina kova kiire ettiä kaukosäädintä, jottei tarvitse heittää töllöä ulos ikkunasta. Vaikka mainos jää hyvin ainakin mun päähän (tällähän asialla joskus perustellaan ärsyttävien mainoksien ideaa), voin käsi sydämellä vannoa, etten tule ainoatakaan panadolin tuotetta ostamaan niin kauan kunnes tuota mainosta ei ole tullut tv:stä vähintään kuukausiin!!

Vituttaa ihmiset, jotka ei ilmota, että jokin sovittu asia peruuntuu. Ei nyt vittu luulis olevan niin vaikeeta näpyttää yhtä tekstiviestiä!

Vituttaa ihmiset, jotka ei ilmota, että jokin sovittu asia peruuntuu. Ei nyt vittu luulis olevan niin vaikeeta näpyttää yhtä tekstiviestiä!

Niinpä. Naisissa tätä ilmenee huomattavasti enemmän kuin miehissä(ainakin täälläpäin). Pitäsköhän kohta vaihtaa maisemaa, kohta mulle riittää...

Panadolin mainos. Se, jossa ihmiset katunäkymässä "demonstroivat" päänsärkyä. Jotkut niistä äänistä on omaan korvaan niin helvetin ärsyttävän kuulosia, että tulee aina kova kiire ettiä kaukosäädintä, jottei tarvitse heittää töllöä ulos ikkunasta. Vaikka mainos jää hyvin ainakin mun päähän (tällähän asialla joskus perustellaan ärsyttävien mainoksien ideaa), voin käsi sydämellä vannoa, etten tule ainoatakaan panadolin tuotetta ostamaan niin kauan kunnes tuota mainosta ei ole tullut tv:stä vähintään kuukausiin!!

Joo sama juttu mulla, ja tää pätee myös (liian) moneen muuhun tv-mainokseen! Ensimmäisenä tulee nyt mieleen ne Activia-jugurttimainokset...jnejne.

Mun perheestä mun veli ja faija tulee AINA 30minsaa-1h myöhässä sovitusta ajasta.

Aina.

seki kyl risoo -.-

Mein iskä saa mut kerta toisensa jälkeen raivon partaalle kun se ei ilmota, jos ei tuukkaan. Ja sit jos sen kans sopii jotain niin se on tyyliin "perjantaina" mut ei kellonaikaa, kun hän ei osaa ilmestyä ajallaan, eikä käsitä et toisilla saattais olla jotakin muutakin tekemistä sinä päivänä kun hänen odottamisensa. Siks olenkin melkeen kokonaan lopettanu yhteydenpidon, en vaan kestä ko tyyppiä. Kerta toisensa jälkeen vituttaa sama homma ja tyyli ei vaihdu ikinä.

Aika kylmää meininkiä!

Vituttaa kun koko päivä menee duunissa, ja vaikka menee treenaamaan suoraan töistä, ei illalla safkaamisen ja suihkussa käymisen jälkeen jää aikaa kun taas kelloa katsellessa huomaa, että 8h päästä on herättävä.

Uusin Word. Ja PP. Oikeastaan kaikki uudet office-ohjelmat. Tää varmaan kuuluisi jo tuonne vitutuksen puolelle, mutta nuo ohjelmat eivät sitten toimi yhteistyössä niin millään, tai ehkä toimisivat, mutta miksi ne kaikki hyödylliset ominaisuudet on täytynyt piilottaa?!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom