Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Eikä siinä mitään, ei mua sinänsä haittaa jos joku yrittää myydä jotain, vaan se tapa jolla nämä puhelinmyyjät hoitavat hommansa. Miks eivät voi vaan lyhyesti esittää asiansa tyyliin: "Terve, myyn tätä ja tätä, kiinnostaako?" EI, vaan pitää vittu lukea se koko myynti litania kuin joku robotti. Saisivat varmaan viis kertaa enemmän puheluita soitettua päivässä, ja ehkä jotain jopa myytyäkin jos eivät tuhlais aikaansa sen koko tekstin lukemiseen.

Ei ymmärrä!

No jopas.. Tämä litania oli kuin suoraan meikäläisen päästä, kun eilen soitti puhelinmyyjä. Semmosta ihme tekopyhää väkisin myymistä. Koko ajan hoetaan kuinka ONNENPEKKOJA sitä nyt ollaan, kun on NÄIN hyvä tarjous.. Eiköhän laiteta tulemaan jne jne.

Itse voisin jopa harkita jonkun tuotteen ostamista, jos sitä myytäisiin lyhyesti ja ytimekkäästi. Noi valmiit myyntispiikit kuullostaa vielä aina niin kusetuksilta, että vähemmästäkin kiinnostus lopahtaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Onko hetki aikaa, ihan tällaisella iloisella asialla soitan, ekana varmistaisin että asutte vielä osoitteessa X, ettei mene nyt sitten nämä edut muille. Kiitoksena edellisistä ostoista lehtitalo tarjoaa x kuukautta uudistunutta lehteä Y...."
Ei montaa sekuntia mene kun kysyn "Mitä sä myyt?" ja sitten ei jos ei nappaa. Parempi kaikille osapuolille näin. Voisin kuunnellakin jos sieltä tulis jotain "Ostapas Apu-lehdet niin sulla on odotushuoneen lukemiset valmiina jos perustat joskus hammaslääkärin vastaanoton"...

Miks vitussa youtubessa pitää kaikkiin videoihin kirjoittaa kommentteihin jokainen repliikki viiteen kertaan... ei voi ymmärtää.

Todellakin!! Varsinkin duunipaikalla saan ihan kokoajan säkäreitä. Jostain syystä muoviset pakkauslaatikot ei tykkää musta, ja iskee aina sormille :D Onneksi niitä ei joudukaan käsittelemään kun sen koko 8h duunipäivän...välillä tulee niin kovia sähköiskuja että soitin ottaa niistä häiriötä ja nappikuulokkeet rätisee :D

Autoista on myös saanut viime aikoina todella mukavia sähköiskuja. Aina kun ottaa oven reunasta kiinni niin nappaa sormille:D

Avokin tapa jättää vesilaseja paikkoihin, missä niistä on aivan varmasti haittaa. Jos ne ei ole sentin päässä pyödän reunasta puolillaan, niin sitten lattialla. Toinen kerta nyt kun samaan paikkaan kaatunut joko avokilla/kissoilla lattialla ollut vesilasi ja muhinut siellä puoli vuorokautta. Siinä vaiheessa kun muovimatto alkaa kupruilla, niin se en ole minä joka toimii maksamiehenä.

Avokin tapa jättää vesilaseja paikkoihin, missä niistä on aivan varmasti haittaa. Jos ne ei ole sentin päässä pyödän reunasta puolillaan, niin sitten lattialla. Toinen kerta nyt kun samaan paikkaan kaatunut joko avokilla/kissoilla lattialla ollut vesilasi ja muhinut siellä puoli vuorokautta. Siinä vaiheessa kun muovimatto alkaa kupruilla, niin se en ole minä joka toimii maksamiehenä.

Mua taas ärsyttää oma tapani jättää tavaroita sellaisille paikoille, mihin ne eivät todellakaan kuulu. Mietin aina että "kyllä mä kohta ton siirrän, laitan tähän vaan hetkeksi..." ja menen tekemään jotain muuta. Eilenkin jätin lasisen ketsuppipullon töissä liian lähelle pöydän reunaa ja kappas, kun kuljin seuraavaksi siitä ohi, onnistuin tiputtamaan sen. Tietysti silloin oli vielä päivän kiireisin hetki menossa ja siellä mä siivoilin ketsuppijämiä kun asiakkaat venasivat palvelua :jahas: On muuten tyyliin neljäs ketsuppipullo minkä tiputan ja aina se ärsyttää yhtä paljon.

Viime aikoina mua on myös ärsyttänyt niinkin pieni asia kuin auton tankkaaminen. Sinne menee aina se parikymppiä ja tuntuu, etten saa mitään vastinetta rahoilleni. Lisäksi bensa kuluu aivan liian nopeasti ja vähän väliä saa olla tankkaamassa. Tuolla on niin pirun kylmäkin, etten jaksaisi palloilla auton ulkopuolella edes sitä paria minuuttia mikä tankkaamiseen menee.

Luokkatoverit jotka ovat täysin aivottomia sekä kädettömiä JUMA***TA!!!
Hajottaa mennä taas ens viikolla kuuntelemaan kaikenmaailman juttuja sekä katsomaan kun kaverit kehuu itsensä maasta taivaaseen ja kappas kummaa hän ei osaa yhtikäs mitään!

Viime aikoina mua on myös ärsyttänyt niinkin pieni asia kuin auton tankkaaminen. Sinne menee aina se parikymppiä ja tuntuu, etten saa mitään vastinetta rahoilleni. Lisäksi bensa kuluu aivan liian nopeasti ja vähän väliä saa olla tankkaamassa. Tuolla on niin pirun kylmäkin, etten jaksaisi palloilla auton ulkopuolella edes sitä paria minuuttia mikä tankkaamiseen menee.
Tankkaa enemmän kerralla, niin ei tarvii tankata niin usein. Olen tullut siihen johtopäätökseen, että vaikka rahat on kuinka vähissä, niin sama raha sinne tankkiin menee kuukaudessa kuitenkin, tankkaa sitten kympin kerralla tai laskee tankin täyteen.

^ Samaa mieltä. Oikeestaan autoissa pitäis olla isommat tankit. Joku 300 litraa kun sais lorotella niin ei tarttis jumalauta olla tankilla koko aikaa...

Silmälasit päässä suuteleminen. Linssiin tulee aina sellanen ärsyttävä tahra vaikka miten yrittää olla niin ettei sitä tulisi.

Se, kun menee suihkuun, vetää suihkuverhon kiinni ja pistää suihkun päälle, niin se saatanan verho rupeaa tulemaan kohti. Kaikista kauheinta on se, jos et huomaa sitä ja kostea suihkuverho liimaantuu selkään. Sitten kun suihkuverhoa raottaa että se lähentely loppuis, niin tulee kylmää ilmaa. Prkl.

Miksei enää myydä missään niitä nyrkkeilyhanskan kokoisia, ihania, kirpeitä ja myrkynvihreitä Granny Smithejä? Vituttaa jyrsiä noita kääpiöversioita.

Nainen, varsinkin BLONDI = paska kuski, paskat ajotavat.
=
Ajat luultavasti kokoajan liian pienellä vaihteella ja kierrokset ovat jatkuvasti +4000-5000.
Ei se mondeo nimittäin paljoa kuluta jos on mitään hajua kuinka ajetaan taloudellisesti.
Tuolla ajotavalla saat kulumaan luultavasti 12-15l / 100km, ja kun miettii että tuolla 20e ei saa kuin viitisentoista litraa bensaa niin en ihmettele jos pitää usein olla tankkaamassa.

Nainen, varsinkin BLONDI = paska kuski, paskat ajotavat.
=
Ajat luultavasti kokoajan liian pienellä vaihteella ja kierrokset ovat jatkuvasti +4000-5000.
Ei se mondeo nimittäin paljoa kuluta jos on mitään hajua kuinka ajetaan taloudellisesti.
Tuolla ajotavalla saat kulumaan luultavasti 12-15l / 100km, ja kun miettii että tuolla 20e ei saa kuin viitisentoista litraa bensaa niin en ihmettele jos pitää usein olla tankkaamassa.

on näitäkin uunoja jotka ajaa aivan liian isolla vaihteella hiljaa, kaasu pohjassa ja ihmettelee kun auto vie ainetta.

Suositut

Back
Ylös Bottom