Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi helvetin helvetti että vituttaa, kun lehtikasassa eilisen päivän sanomalehti on AINA tämän päivän lehden päällä. Joka vitun päivä saa ottaa sen uusimman lehden sieltä eilisen alta. :curs:

WC pöntöt. Istuessasi pöntöllä huomaat kuinka kulli koskettaa pöntön sisällä etuosaa, vaikka miten yrität istua pöntön takareunassa, niin kohta havahdut kun terska nuolee pönttöä. Vitun ärsyttävä tuntemus kun "poika" hipaisee likaista pönttöä. Tehkää nyt vittu sellaisia pönttöjä jossa mahtuu roikottamaan vaikka minkäläista liaania. Pitääkö tässä alkaa käymään paskalla kortsu munassa kysyn vaan! Vittu kiinnosta taas yhtään mikään..

Mulla vähän vastaava ongelma. Meikällä mulkku osuu aina sinne veteen asti, oon jo vuosia yrittänyt löytää ongelmalleni ratkaisua.. Ei ehkä sovi tähän "Niin pienet..."-trediin mutta ärsyttää ainakin. :rolleyes:

Jos jokin vituttaa niin se kun laittaa sheikkerin kannen väärille kierteille ja ravistaa. Tai se kun on keittänyt ruokaa ja nostaa hellalta kattilan pois lähelle allasta/tiskipöydän reunaa ja vaikka kuinka tiedostaa et voi käydä huonosti niin asiaan puuttuu vasta sitten kun kattila on ruokineen joko altaassa tai varpailla ( jos jotain positiivista pitää hakea niin jaloille ei ainakaan tule kylmä )

Ja mitä vessaan tulee niin kun kylään menee, on pöntössä raikastin siinä missä letkun kuuluis roikkua kun istuu, tähänki vasta havahtuu kun raikastin on juustohöylän tapaan vetäissyt siivun nahasta.

Vesihanat: joka kerta kun kädet on jossain rasvassa tms tökötissä joka on vaikea mutta silti pakko saada pois, avaat hanan ja hana sylkee laavaa käsille. Tietenkin tuhannen baarin paineella. Mutta kun on vuorossa suihku niin tuntuu kuin eskimo kusisi päälle ( toki voisi odottaa taaempana että vesi lämpenis, mutta kun )

Ärsyttää joka kerta kun kassatytöt antavat kuitin allekirjoitettavaksi vinoon oikeakätistä varten ja minä olen vasuri. Alan kiusallanikin kirjoittaa nimeni aivan minne sattuu siihen paperiin kun annetaan se jo valmiiksi väärinpäin. Vaikka ei kai se kassatytön syy ole, ne kauppiaat opettavat työntekijänsä piloille. Tahtoisin kuittini suorana.

Se on harvinaisen ärsyttävää, kun salilta tullessa yrittää juoda shakeristä viimeiset limat autoa ajaen niin erittäin vaikeaa saada koko shaker tyhjäksi kun henkilöauton katto tulee vastaan:curs:

Ärsyttää joka kerta kun kassatytöt antavat kuitin allekirjoitettavaksi vinoon oikeakätistä varten ja minä olen vasuri. Alan kiusallanikin kirjoittaa nimeni aivan minne sattuu siihen paperiin kun annetaan se jo valmiiksi väärinpäin. Vaikka ei kai se kassatytön syy ole, ne kauppiaat opettavat työntekijänsä piloille. Tahtoisin kuittini suorana.

Oon ite ottanu tavaks vaan kirjoittaa nimikirjaimet isoilla tikkukirjaimila :P

Oon ite ottanu tavaks vaan kirjoittaa nimikirjaimet isoilla tikkukirjaimila :P

Sehän on yks paskan hailee mitä siihen kuittiin söhrää. Eniten vituttaa semmoset mummot ja muut hidastelijat, jotka saa vielä sen kirjoittamisvaiheenkin kaiken muun hidastelun lisäks kestämään helvetin kauan: kirjoitetaan nimi viimesen päälle siististi kaunolla siihen kuittiin eikä unoheta yhtään i:n pistettä! Lopuks vielä katotaan vähän aikaa sitä kuittia että nimi on varmasti oikein.

CAPTCHAt... pitää melkein photoshoppia ja filttereitä käyttää että saa selvää niistä kirjaimista. Tai sit jonkun elämäkerrasta luetusta audiopätkästä kirjoittaa kaikki sanat tai jotain... huoh

Kokeile avata se vähän rauhallisemmin,jos repäsee rajummin niin kansi kyllä sen verta hapero että halkeaa keskeltä tms.

On testattu nopeesti, hitaasti, selän takana ja pilkkopimeässä. Sama lopputulos. Itseasiassa siitä nousee oikein ultimaalinen vitutus, kun sitä hiljaa hissutat auki ja just, kun näyttää, että on kuivilla, se kansi repeää.

On testattu nopeesti, hitaasti, selän takana ja pilkkopimeässä. Sama lopputulos. Itseasiassa siitä nousee oikein ultimaalinen vitutus, kun sitä hiljaa hissutat auki ja just, kun näyttää, että on kuivilla, se kansi repeää.
Vähän aihetta sivuten, en tiedä oonko vähän käsi, mutta yks päivä "Avaa tästä" paketin kanssa meni hermot ja lopputulos oli hyvin brutaali Leathermania hyödyntäen. Aina niitä reunoja saa näprätä. :curs:

Se on harvinaisen ärsyttävää, kun salilta tullessa yrittää juoda shakeristä viimeiset limat autoa ajaen niin erittäin vaikeaa saada koko shaker tyhjäksi kun henkilöauton katto tulee vastaan:curs:

Itte huomannu ihan saman.Sitten yrittää taitella itteä kasaan ja vääntää shakeriä ja loppujen lopuks ne viimiset joko jää juomatta tai on pitkin rinnuksia.
Toinen että kun ei saa vaan terveenä reenata.Selkä jälleen aivan järkyttävän kipeä ei pysty edes seisomaan suorassa.
Notre damin kellonsoittaja kiittää ja kuittaa

Tyhjät shampoo- etc. pullot. Ne jää AINA suihkuun ikuisiksi ajoiksi. Joka kerta katson siinä lattialla lojuvaa tyhjää pulloa, enkä vain saa sitä vietyä roskiin.

Heh, samaa kastia on mulla kertakäyttöpartahöylät ja hammastahnatuubit. Kaapista löytyy ydinsodan varalle pussillinen umpitylsiä teriä ja tahnatuubeja, joista sisältö pölähtää kun puristaa.

Vähän aihetta sivuten, en tiedä oonko vähän käsi, mutta yks päivä "Avaa tästä" paketin kanssa meni hermot ja lopputulos oli hyvin brutaali Leathermania hyödyntäen. Aina niitä reunoja saa näprätä. :curs:

Aika yleistä veitsen käyttö noissa "kätevissä" pakkauksissa. Ei voi tajuta mikä järki niihin on laittaa se lipare mistä paketti avata, jos reunat on sulatettu kiinni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom