Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Luokkatoverit jotka ovat täysin aivottomia sekä kädettömiä JUMA***TA!!!
Hajottaa mennä taas ens viikolla kuuntelemaan kaikenmaailman juttuja sekä katsomaan kun kaverit kehuu itsensä maasta taivaaseen ja kappas kummaa hän ei osaa yhtikäs mitään!
Itsekkin joudun valitettavan usein todistamaan samaa asiaa ...
Esimerkkinä kotitalouden tunti jossa piti valmistaa keittoruokia erikoisruoka valion omaaville henkilöille ja otin ryhmän kanssa kalakeiton. Opettaja oli selittänyt kaiken tarkkaan ennen itse ruuanlaittoa keittolevyn asteistä lähtien ja uskoin muidenkin ryhmäläisten kuunnelleen. Ehdotin että muut ryhmäläiset ( 2 henkilöä ) tekee kalakeiton, minä tekisin jälkiruuan + salaatin ja muut hommat. Kun olin tehnyt työni ja osuuteni odottelin rauhassa kunnes aloin ihmettelemään miksi kaikki ryhmämme ruoka ei ollut valmis vaikka muut olivat aloittamassa syömistä. Syyksi osottautui että he päättivät tehdä asiat helpointa tietä eli kuoritaan perunat, kipataan kaikki ainekset kattilaan ja porisemaan asteelle 10. Ja mites siinä käykään. Perunat puolikypsiä, kala hajonnut atomeiksi ja puhutaan enemmän vellistä kun keitosta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsekkin joudun valitettavan usein todistamaan samaa asiaa ...
Esimerkkinä kotitalouden tunti jossa piti valmistaa keittoruokia erikoisruoka valion omaaville henkilöille ja otin ryhmän kanssa kalakeiton. Opettaja oli selittänyt kaiken tarkkaan ennen itse ruuanlaittoa keittolevyn asteistä lähtien ja uskoin muidenkin ryhmäläisten kuunnelleen. Ehdotin että muut ryhmäläiset ( 2 henkilöä ) tekee kalakeiton, minä tekisin jälkiruuan + salaatin ja muut hommat. Kun olin tehnyt työni ja osuuteni odottelin rauhassa kunnes aloin ihmettelemään miksi kaikki ryhmämme ruoka ei ollut valmis vaikka muut olivat aloittamassa syömistä. Syyksi osottautui että he päättivät tehdä asiat helpointa tietä eli kuoritaan perunat, kipataan kaikki ainekset kattilaan ja porisemaan asteelle 10. Ja mites siinä käykään. Perunat puolikypsiä, kala hajonnut atomeiksi ja puhutaan enemmän vellistä kun keitosta

Tästäpä tuleekin mieleen omia kokemuksia kotitalouden tunnilta, kun parille pojalle annettiin tehtäväksi tehdä perunamuusia.. Oishan se pitäny tietää mitä siitä tulee :D Nämä sankarit teki sitten "muusin" raaoista perunoista.

Nainen, varsinkin BLONDI = paska kuski, paskat ajotavat.
=
Ajat luultavasti kokoajan liian pienellä vaihteella ja kierrokset ovat jatkuvasti +4000-5000.
Ei se mondeo nimittäin paljoa kuluta jos on mitään hajua kuinka ajetaan taloudellisesti.
Tuolla ajotavalla saat kulumaan luultavasti 12-15l / 100km, ja kun miettii että tuolla 20e ei saa kuin viitisentoista litraa bensaa niin en ihmettele jos pitää usein olla tankkaamassa.

Naama kiinni siellä. Mä ajan ihan fiksusti ja sopivilla kierroksilla. Mä vaan satun tankkaamaan useimmiten jollain 10 eurolla, joten onkos se nyt ihmekään jos se kuluu aika nopeasti (eli joo, ihan oma vika siis :D). Tuntuu että aina kun lähden autolla liikenteeseen, bensaa on sen verran vähän että pitäisi tankata.

Tästäpä tuleekin mieleen omia kokemuksia kotitalouden tunnilta, kun parille pojalle annettiin tehtäväksi tehdä perunamuusia.. Oishan se pitäny tietää mitä siitä tulee :D Nämä sankarit teki sitten "muusin" raaoista perunoista.

Voiks noin uunoa ollakaan...
Vitutti varmasti silloin.

Yksi juttu tuli mieleen. On nimittäin niin jäätävän ärsyttävää, kun ihmiset käyttävät heittomerkin sijasta aksenttimerkkejä! Siis, kun pitäisi kirjoittaa vaikka "let's", niin kirjoitetaankin "let´s". Se aksenttimerkki ei ole heittomerkki, uskokaa vain hyvällä! Oikea heittomerkki löytyy enter-näppäimen vierestä, yleensä alemmalta riviltä (tiedoksi niille, jotka eivät ole vielä huomanneet).

Pallihiki! Toinen päivä peräkkäin kun kassit ovat liimautuneena vasempaan reiteen. Pitää vissiin laittaa mankkua kasseille huomen aamulla.

Röökinsavu - yli puolet toimiston väestä polttaa melkein ketjussa ja ne imee sitä käärylettä just mun huoneen ikkunan edessä. Kaikki haju tulee sisälle, yök.

Toimiston narisijat - täällä yksi kundi josta ei tiedä onko se lintu vaiko kala. Perus-neganarina päällä jatkuvasti joka erottuu kuin Haisuli kukkapellolla kun kaikki muut on positiivisella asenteella.

Röökinsavu - yli puolet toimiston väestä polttaa melkein ketjussa ja ne imee sitä käärylettä just mun huoneen ikkunan edessä. Kaikki haju tulee sisälle, yök.
Tuohon saisi stopin, kun mainitsisi esimiehelle. Ellei esimies tee asialle jotain, sitten voikin kääntyä määrättyjen viranomaisten puoleen.

Pallihiki! Toinen päivä peräkkäin kun kassit ovat liimautuneena vasempaan reiteen. Pitää vissiin laittaa mankkua kasseille huomen aamulla.

Tämä viesti kiinnitti huomion, sillä viimeiset pari päivää on kassit hikoillut normaalia voimakkaammin :D. Harvinaisen vittumaista kyllä. Mahtanee olla matalapaineen vaikutuksia, saa olla huljuttelemassa aika usein et pysyy raikkaana :(.

Videovuokraamon levyjen toimimattomuus. Kun katsoo sitten levyn pohjaa, on se täynnä kaikenlaista skraadua ja paskaa. Mitä ihmiset tekevät niillä levyillä? Hierovat hiekkapaperilla sitä pohjaa?

Tämä viesti kiinnitti huomion, sillä viimeiset pari päivää on kassit hikoillut normaalia voimakkaammin :D. Harvinaisen vittumaista kyllä. Mahtanee olla matalapaineen vaikutuksia, saa olla huljuttelemassa aika usein et pysyy raikkaana :(.

+1:D

Viime aikoina ruvennu vituttaa bussilla matkustaminen. Osaisko joku kertoa, mikä HELVETTI siinä on kun bussin saapuessa pysäkille jotkut sankarit alkaa tunkemaan kiireellä sisään kuin viimeistä päivää? On esim. muodostunut aivan selvä jono, mutta EHEI, jonkun sankarin pitää jostain takaa etuilla muita! Siis sinänsä tämä on melko pikku juttu, sillä kyllähän kaikki sisälle pääsevät, eikä se hidasta matkaa merkittävästi, mutta juuri sen takia ärsyttääkin niin saatanasti, sillä vaikka kuinka yritän pähkäillä en keksi, mitä hyötyä ihmiset tosta kuvittelevat saavansa.

Onkohan syynä
a) Niin paska kunto ja laiskuus, että on pakko päästä istumaan niin nopeasti kuin mahdollista tai pelko siitä, että istumapaikat viedään
b) Nyt talvella muka niin kylmä , että pakko päästä heti sisälle
c) "kova kiire" (kaikkihan me tiedämme, että totta kai se bussi lähtee sitä nopeammin liikkeelle mitä nopeammin ITSE pääsee sinne sisään ,eihän kuski tietenkään kaikkia matkustajia sisään päästä :thumbs: )
d) "Minä olen niin tärkeä ihminen, että kyllä minulla on oikeus mennä ensiksi" -ajattelu

Kyllä tuossa varmasti nuo kaikki elementit täyttyy, kun ihmiset yrittävät kivuta kyytiin. Lisäisin ajatuksena myös yhteisön painostuksen! Vähän jännittää kun ihmisiä ympärillä ja jos joutuukin istumaan jonkun vanhan mummon, saati sitten tytön viereen on varmasti se pelko joka ajaa ihmistä hulluuksiin. Ihminen on heikko, kun sitä sopivasti vähän tökkii ;)

Viimeksi muokattu:
Kai ne ihmiset ajattelee, että sinne bussiin pääsee vaan muutama ensimmäinen? Vähän sama se on metroissa, miksi ei voi päästää niitä ihmisiä ulos ja sitten mennä kaikessa rauhassa sisään. Ehei, samaan aikaan kun ihmiset tulee ulos sieltä metrosta, on pakko jo ängetä sisään, METROHAN VOI EHTIÄ LÄHTEÄ!

Videovuokraamojen levyt joo ärsyttää. Nykyisin tsekkaan sen levyn siinä kassalla, pahimmillaan olen saanut vuokralle leffan jonka levyssä on halkeama. Edesvastuutonta. Muutenkin niin kivikautista koko videovuokraamojen toiminta, harmi ettei ole oikeen toimivaa (kunnon tarjonnalla) ja laillista palvelua internetin yli.

Kai ne ihmiset ajattelee, että sinne bussiin pääsee vaan muutama ensimmäinen? Vähän sama se on metroissa, miksi ei voi päästää niitä ihmisiä ulos ja sitten mennä kaikessa rauhassa sisään. Ehei, samaan aikaan kun ihmiset tulee ulos sieltä metrosta, on pakko jo ängetä sisään, METROHAN VOI EHTIÄ LÄHTEÄ!
Jep, suomalaiset osaa 'ensin päästetään ulos, sitten mennään sisään' -tavan vain ja ainoastaan hississä. Jos sielläkään. Kenellekään ei varmaan tule mieleen, että ratikkaankin mahtuu huomattavasti paremmin kyytiin, kun päästää ensin toiset pois...

Jep, suomalaiset osaa 'ensin päästetään ulos, sitten mennään sisään' -tavan vain ja ainoastaan hississä. Jos sielläkään.
Harmittavan harvoin kyllä sielläkään. Joskus olenkin sitten tehnyt niin, että rynnin väkisin läpi ihan "vahingossa" hieman tönien, kun vastassa on hirveä muuri porukkaa työntymässä hissiin.

Räkätauti, saatana. Joutuu pitää reenitaukoa ainakin viikonlopun. Vituttaa ja ei edes juoksemaan pääse. Vittu nyt hajoaa lanttu. AAARRGH, I wanna be sedated!

Itse kanssa noudatan että ensiksi ihmiset ulos ja kun tuo ei kaikille näytä itsestäänselvyys olevan niin on tullut tavaksi kylmänviileästi kävellä änkeäviä ihmisiä päin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom