Itsekkin joudun valitettavan usein todistamaan samaa asiaa ...Luokkatoverit jotka ovat täysin aivottomia sekä kädettömiä JUMA***TA!!!
Hajottaa mennä taas ens viikolla kuuntelemaan kaikenmaailman juttuja sekä katsomaan kun kaverit kehuu itsensä maasta taivaaseen ja kappas kummaa hän ei osaa yhtikäs mitään!
Esimerkkinä kotitalouden tunti jossa piti valmistaa keittoruokia erikoisruoka valion omaaville henkilöille ja otin ryhmän kanssa kalakeiton. Opettaja oli selittänyt kaiken tarkkaan ennen itse ruuanlaittoa keittolevyn asteistä lähtien ja uskoin muidenkin ryhmäläisten kuunnelleen. Ehdotin että muut ryhmäläiset ( 2 henkilöä ) tekee kalakeiton, minä tekisin jälkiruuan + salaatin ja muut hommat. Kun olin tehnyt työni ja osuuteni odottelin rauhassa kunnes aloin ihmettelemään miksi kaikki ryhmämme ruoka ei ollut valmis vaikka muut olivat aloittamassa syömistä. Syyksi osottautui että he päättivät tehdä asiat helpointa tietä eli kuoritaan perunat, kipataan kaikki ainekset kattilaan ja porisemaan asteelle 10. Ja mites siinä käykään. Perunat puolikypsiä, kala hajonnut atomeiksi ja puhutaan enemmän vellistä kun keitosta