Täydelliset naiset ja kaikki vastaavat akkojen tv-ohjelmat. Aina kun pitäis katsoa jalkapalloa tai olympialaisia, niin eiköhän sieltä ala klo 21.00 joku perhanan unelmien poikamiestyttö tai Tila Tequila-show, mitä ei yksikään nainen voi olla kattomatta. Ja siitä syntyy sitten riita.
Penkkiurheilu.
Ollaan kuppilassa istumassa iltaa kaikessa rauhassa, kunnes telkkarista pamautetaan volumet täysille ja lätkäselostajan ääni rikkoo tärykalvot. Olympialaisiahan siellä pelataan. Sitä huutoa ja katsojen omia analyysejä kuunnellaan sitten pari tuntia ja kun kysyy, voisiko edes yhdestä telkkarista laittaa volumea sen verran pienemmälle että kuulisi jutella toisten kanssa, saa kielteisen vastauksen :jahas: Olympialaisia ei pääse missään pakoon, koska joka puolella on töllöt auki ja sieltä tulee joko itse kisoja tai koosteita kisoista.
Kun ei ole olympialaisia, on SM-liigaa, MM-kisat, EM-kisat, NHL, you name it. Niin ja lätkän puutteessa voi tietysti katsoa jalkapalloa tai vaikka hiihtoa, kunhan nyt saa tapittaa jotain urheilua. Kunnon fanilla on varusteena litran tuopin lisäksi jonkinlainen, yleensä ihan saatanan ruma pelipaita ja ehkä naamassa oman joukkueen värejä.
Mä voin mennä paikan päälle katselemaan matseja, se on jopa ihan kivaa. Telkusta katsominenkin on ihan ok, en vaan tajua sitä hypetystä, mikä kisoihin liittyy. Mua ei kiinnosta vittuakaan, vaikka Suomi häviäisi jokaikisen pelinsä.