Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua vituttaa ihan luonnottomasti ihmiset jotka pitää ääntä syödessään tai mikä pahinta syö suu auki. Tällaiset henkilöt pitäisi saada eliminoida mahdollisimman väkivaltaisesti ja nopeasti.

Itse syön suu auki melko usein tietyistä ongelmista johtuen ja jos joku huomauttaa, että viitsisitkö syödä suu kiinni niin syön vielä äänekkäämmin. Vituttaako? ;)

Itse syön suu auki melko usein tietyistä ongelmista johtuen ja jos joku huomauttaa, että viitsisitkö syödä suu kiinni niin syön vielä äänekkäämmin. Vituttaako? ;)

Mitäköhän ne ongelmat mahtaa olla? Melkein maailman ärsyttävin asia on äänekäs syöminen...

Vaikuttaa vähän huonolta vehkeeltä. Porukoilla on AEG:n induktioliesi eikä siinä oo mitään tommosia esiintyny, hipasukytkimetkin toimii mainiosti. Äiti ei ainakaan oo muuta kun kehunu sitä. Ja mitä itekkin joskus käyttäny niin oikein hyvin pelittäny.

Voi vittu että vituttaa tuo Siemenssin induktioliesi. Siinä on jotkut saatanan hipaisukytkimet millä säätöjä tehdään. Vuosikymmenien kehitys on nyt saatu huippuunsa. Sähköhellan saa kaatumaan erroreihin. Tänään keitin pastaa ja ajattelin että heitän sen sitten kuumana pannulle lihojen sekaan. Vaan eihän mennyt homma niin. Saatanan paskaliesi päätti mennä lapsilukkoon ja vilkuttaa erroria joka tuutista. Vartti piti odottaa, pastat jäähtyi ja klimppiintyi.

Miksei perkele voi olla helloissa enää semmoista 0-6 säätönuppia joka on todistetusti toiminut tähän päivään asti. Aina kun vähän vettä tipahtaa liedelle niin siimenssi menee ihan tilttiin. Voi perkele.

Hakkasin muuten nyrkillä sitä hellaa. Sivusta irtosi pieni lasipala.

:D

Hakkasin muuten nyrkillä sitä hellaa. Sivusta irtosi pieni lasipala.

Haha sori, mutta tästä tuli hyvät naurut tähän tylsään työyöhön :)

Voisin kuvitella myös itseni hakkaamassa tuollaista vekotinta hullun kiilto silmissä.

Olenko ainut joka haluaa ehdottomasti saada ehrmanninsa purkista ulos kokonaisena? Voi sitä perfektionismin ja OCD:n aiheuttamaa jumalatonta ketutusta jos ulos ei putkahdakkaan kaunista hyytelömäistä kokonaisuutta vaan sitä joutuu ulos lusikalla kaivamaan :wall:

Täällä on yksi kohtalotoveri o/

Tää nyt on sikäli pieni asia, mutta mm. viski, konjakki sekä viinapullojen kontsruktio. Ovat nimittäin sellaisia, että aina ensimmäiset kerrat pullosta kaataessa sitä nestettä menee joko pullon kylkeen tai muualle hukkaan.

tai sit mä en vaan osaa. :D

Et vaan osaa :D Tai sit kaadat liian varovasti tai vähän. Mulla ei ole ikinä ollut ongelmia, vaikka duunissa joutuu aika usein availemaan viski-, konjakki- ja viinapulloja ja kaatelemaan ilman kaatonokkaa 2-4cl mittoihin.

Mua ärsyttää väärään aikaan soittavat ihmiset. Mulla on eräs kaveri, jota en näe kovin usein ja jonka kanssa puhutaan kuitenkin säännöllisesti puhelimessa (ainoa ihminen, jonka kanssa harrastan pidempiä puheluita). Hän onnistuu lähes aina soittamaan silloin kun olen nukkumassa, töissä, ajan autoa, salilla tms. Eihän toinen nyt voi mun aikatauluja tietää, mutta ärsyttää silti. Lisäksi yleensä kun soitan takaisin, hän ei pysty vastaamaan tai puhumaan pitkään. Pitäisi varmaan sopia joku tietty aika ja joka viikko soittaa siihen aikaan :D

Se, kun haukkaa omenaa ja kuorenpalanen juuttuu etuhampaiden väliin.

Kun niistää nenänsä julkisilla paikoilla ja sen jälkeen pohtii vainoharhaisena onko nenäkarvoihin / partaan / naamaan jäänyt räkää tai paperinpaloja.

Se, kun haukkaa omenaa ja kuorenpalanen juuttuu etuhampaiden väliin.

Tai vadelmansiemen, tai joku muu siemen. Mulla on ilmeisesti yksi sellainen hammasväli, johon nuo siemenet oikein hakeutuvat, eikä niitä tahdo saada pois edes hammastikulla.

Ja vitut! Ruotsi kuulostaa ihan saatanan ärsyttävältä. Niin homolta kuin vain voi kuulostaa. "Helvetten!"

Saatana.

:wall:

Ruotsi on todella kaunis kieli silloin kun sitä puhuu aito ruotsalainen tai muuten sitä osaava.

Mutta meikäläisellä alkaa nähdä punaista kun suomalainen juntti yrittää esittää snobia ruotsalaista olemalla finlandsvenska ja alkaa puhumaan "ruotsia" mahdollisimman kovaäänisesti. Yritetään olla niin ruotsalaista mutta kun se kuulostaa aivan hirveältä. Joo jättekiva, kuulostaa niin aidolta.

Joo, suomenruotsalaisten suomi-ruotsi. Ärsyttävän kuulosta..

Ska vi mennä kauppa? :D

Joo, toi on kyllä ärsyttävää, varsinkin jos tuo kuuluu räkänokkasen ritch-bitch teinitytön/pojan suusta julkisissa kulkuvälineissä.
"JAG SKA LATAA MIN BUSSIKORTTI!!"

Joka toinen sana on ruotsia ja joka toinen suomea, vois nyt perkele päättää että kumpaa puhuu ja jos ei osaa sitä ruotsia kunnolla niin olis sitten puhumatta sitä. Pakko vaan hakee jotain statusboostia. Tuo sama pätee myös puheessaan runsaasti englantia viljeleviin, yleensä oikeen bisneshenkeä huokuviin tyyppeihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom