Tähän vois heittää vanhan "sananlaskun" että niin kaiku vastaa kuin sille huudetaan tai ei savua ilman tulta.Tässä asiassa minä halusin tietää mistä kaikki on saanut alkunsa ja sen vahvistuksen / vastauksen sain tosta Tarjan kirjeestä, se riitti mulle. Ps.Sitäpaitsi noita bändin jäsenien väittämiä Tarjan tekemiä actioneita lukisin pienellä varauksella, tuskin pystyvät niistä yhtäkään näyttämään toteen.. et sillee.. Väittämä, että on käskenyt perua koko keikan menojensa takia on ihan varmasti täyttä .. et sillee..Ellei ole ollu sitte niitten vittuilun vuoksi ns. täyttä ymmärrystä vailla tai sitte vaan niin vittuuntunu .Gillyanne sanoi:Väitäthän, tässä postissasi:
Toisinsanoen, pojat sinun mielestäsi valehtelevat, kun väittävät, että Tarja on käskenyt perua keikan omien menojensa takia, etkä muutenkaan oikein usko heidän väittämiinsä Tarjan "actioneista". Toisaalta sinulle taas riitti Tarjan kirje vahvistukseksi siitä, mistä kaikki on saanut alkunsa.
Tarjalle .
Tossa sulle KOKO kirje uudestaan. Edelleenkään en ole väittänyt enkä väitä poikien kirjeen olevan oikeampi, enkä ole väittänyt ketään valehtelijaksi. Tämä aikaisempi viittaus (...ellei ole ollut sitte niitten vittuilun vuoksi ns. täyttä ymmärrystä vailla tai sitte vaan niin vittuuntunut..).sulkee / kumoaa sen väittämän pois että väittäisin poikia valehtelijoiksi. Tarjan kirje taasen sai MINUT todellakin VAKUUTTUNEEKSI siitä että poikien kirje ei ole tässä asiassa ns. koko "totuus" ... aikaisempi viittaus(... se riitti mulle). En todellakaan uskonut että kukaan haluaa noin tarkkaa analyysia kirjeestä.. sorry että toin OMAT MIELIPITEENI asiassa esille niikuin toin ja todellakin selvemminkin ne olisi voinut ilmaista, yritän parantaa tapani .Eiköhän tämä asia ole jo loppuun käsitelty, kukaan ei varmasti halua lukea tämmöstä shittiä, joten laitathan privaa jos viellä on jotain mikä askarruttaa sinua tossa kirjeessä.