Nightwishin loppu ja uusi alku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juoppo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Gillyanne sanoi:
Väitäthän, tässä postissasi:

Toisinsanoen, pojat sinun mielestäsi valehtelevat, kun väittävät, että Tarja on käskenyt perua keikan omien menojensa takia, etkä muutenkaan oikein usko heidän väittämiinsä Tarjan "actioneista". Toisaalta sinulle taas riitti Tarjan kirje vahvistukseksi siitä, mistä kaikki on saanut alkunsa.
Tähän vois heittää vanhan "sananlaskun" että niin kaiku vastaa kuin sille huudetaan tai ei savua ilman tulta.Tässä asiassa minä halusin tietää mistä kaikki on saanut alkunsa ja sen vahvistuksen / vastauksen sain tosta Tarjan kirjeestä, se riitti mulle. Ps.Sitäpaitsi noita bändin jäsenien väittämiä Tarjan tekemiä actioneita lukisin pienellä varauksella, tuskin pystyvät niistä yhtäkään näyttämään toteen.. et sillee.. Väittämä, että on käskenyt perua koko keikan menojensa takia on ihan varmasti täyttä .. et sillee..Ellei ole ollu sitte niitten vittuilun vuoksi ns. täyttä ymmärrystä vailla tai sitte vaan niin vittuuntunu .
Tarjalle .
Tossa sulle KOKO kirje uudestaan. Edelleenkään en ole väittänyt enkä väitä poikien kirjeen olevan oikeampi, enkä ole väittänyt ketään valehtelijaksi. Tämä aikaisempi viittaus (...ellei ole ollut sitte niitten vittuilun vuoksi ns. täyttä ymmärrystä vailla tai sitte vaan niin vittuuntunut..).sulkee / kumoaa sen väittämän pois että väittäisin poikia valehtelijoiksi. Tarjan kirje taasen sai MINUT todellakin VAKUUTTUNEEKSI siitä että poikien kirje ei ole tässä asiassa ns. koko "totuus" ... aikaisempi viittaus(... se riitti mulle). En todellakaan uskonut että kukaan haluaa noin tarkkaa analyysia kirjeestä.. sorry että toin OMAT MIELIPITEENI asiassa esille niikuin toin ja todellakin selvemminkin ne olisi voinut ilmaista, yritän parantaa tapani :) .Eiköhän tämä asia ole jo loppuun käsitelty, kukaan ei varmasti halua lukea tämmöstä shittiä, joten laitathan privaa jos viellä on jotain mikä askarruttaa sinua tossa kirjeessä.

MissEvilEve sanoi:
George Thorogood on tämä legendaarinen: ba-ba-ba-ba-baad.... bad to the bone... :whip: :worship:

Aivaaan ja toinen legendaarinen: Get a haircut and get a new jooooooooob!! :rock:

Pojilla oli varmasti hyvä syy erottaa Tarja. Syy ei ollut ainakaan raha, koska Tarja tuo rahaa (niin kuin muutkin mutta Tarja keulakuva). Ainakin Tarja on muuttunut jos sitä on seurannut jo pidemmän aikaa, ainakin Tarja on muuttunut haastatteluissa ym. vähän erilaiseksi.

Voi olla että poikien kirjeessä on liioittelua, vaikka ei se siltä kylläkään vaikuta. Ainakaan selkeitä valheita siinä tuskin ole. Tarjan kirjeessä ei kummottu mitään ja Tarja viittasi rasismiin jne. Useammat valheet pystyvät näyttämän toteen mutta osaa ei edellekään pysty mutta miksi kunnollisina pidetyt miehet yhtäkkiä alkaisivat valehtelmaan, tuskin he mielellään vaihtavat solistia.

Ahneus on tullut aika hyvin esille. Fanien aliarvioiminen voi pitää paikkaansa mutta ainakaan ei hän ilmeisesti halua tavata fanejaan samalla tavalla kuin ennen. Raha on Tarjalle ehkä liian tärkeä.

Sekin voi pitää hyvin paikkaansa että omat jutut saattavat mennä keikkojen edelle. Onhan jotkut peruneet keikkoja, eri asia on ovatko he fiksuja, diivoja tai jotain muuta sellaista...

Minun mielestäni Tarja ja pojat eivät ole pahoja ihmisiä. Ehkä he ovat keskimääräistä ihmisiä parempia ainakin fiksuilta kaikki vaikuttavat noin yleensä.

Nyt täytyy tähän väliin heittää kommentti. En tiedä onko jo mainittu aikaisemmin kun en jaksanut mammuttiketjua kokonaan lukea.

Pitäisi muistaa lähdekritiikki, kun lukee noita kirjeitä. Poikien kirjettä lukiessa kannattaa ajatella, mitkä heidän motiivinsa ovat olleet sitä kirjoittaessaan. Naurattaa kun aikuiset ihmiset nielevät purematta kaiken tekstin mitä siinä sanotaan, kun kirjeen perimmäinen tarkoitus lienee fanien ja median manipulointi.

Tarjan kirje oli hieno siinä suhteessa, ettei hän lähtenyt mukaan loanheittoon julkisesti. Jotkut ovat kommentoineet, että tällä hän tunnustaa poikien kirjeen väittämät tosiksi. Minun mielestäni hän taas edustaa kypsempää asennetta, kun ei lähde pikkupoikkien hiekkalaatikkoleikkeihin mukaan kinaamaan.

Ja btw. helvetin lapsellista jätkiltä jättää laulaja kirjeellä, oli väittämät tosia tai ei. Ihan sama jos itse jättäisin vaimon tekstarilla, sanoisin vain että pakkaan kamasi valmiiksi pahvilaatikoihin, tuu hakemaan huomenna pois samalla kun muutat asunnostani pois.

iivili sanoi:
Siinä sanotaan "get a haircut and get a real job". Nusnus ja :offtopic:

Hohoho nusnus :D

Poikien kirje oli ookoo. Jos siinä ei olisi ollut perusteluja ja tarkkoja sellaisia niin olisi varmasti tullut valituksia. Ilman syytä erotetaan, ei perusteita eikä mitään. Sitten oli varmaan oletus että Tarja kertoo omia tietojaan asiasta esimerkiksi syitä erotukseen jos ei olisi pojilla ollut tätä kirjettä.

Se on lapsellista että Tarja ei vastannut kirjeeseen. Ei perustellut mitään. Hän viittasi niin kuin pikkutyttö että pojat ovat rasisteja tai jotain muuta vastaavaa. Sitten Tarja sanoi että kammottavia valeita. Noin moni sanoisi jos ei löydy perusteita eli haukkuu toista muuteen vaan ja sanoo että valeita.

Poikien kirjeessä oli selkeitä faktoja esim. Tarja meni lentokoneella. Tarja ei tullut sinne ym. Tarjan kanssa ei juteltua paljoa, erimielisyyksiä. Miksi porukka olettaa että kirjeessä olisi valheita? Itse oletan että siinä voi olla liioittelua. Mutta valheita en usko siinä olevan, itsekin tulkitsisin Tarjaa ehkä ahneeksi ja fania aliarvoitsijaksi. Lupauksien rikkomisesta emme voi olla varmoja.

edelbrock sanoi:
Tarjan kirje oli hieno siinä suhteessa, ettei hän lähtenyt mukaan loanheittoon julkisesti. Jotkut ovat kommentoineet, että tällä hän tunnustaa poikien kirjeen väittämät tosiksi. Minun mielestäni hän taas edustaa kypsempää asennetta, kun ei lähde pikkupoikkien hiekkalaatikkoleikkeihin mukaan kinaamaan.
Voihan sen noinkin ymmärtää. Itse luulen, että Tarjalla ei vaan ollut mitään niin mainitsemisen arvoista takataskussa, minkä olisi kehdannut vetää esille. Siksi tyydyttiin todella säälittäviin rasismi-vihjailuihin ym.

Ja btw. helvetin lapsellista jätkiltä jättää laulaja kirjeellä, oli väittämät tosia tai ei. Ihan sama jos itse jättäisin vaimon tekstarilla, sanoisin vain että pakkaan kamasi valmiiksi pahvilaatikoihin, tuu hakemaan huomenna pois samalla kun muutat asunnostani pois.
Kirje on siinä mielessä paljon parempi kuin esim kasvotusten, koska silloin tulee ainakin sanottua kaikki mitä pitikin. Kun kasvotusten voi helposti unohtaa jotain.

Bändille ei tule uutta vakkari naisvokalistia vaan tulevat kierrättämään useampia lurittelijoita. Äänet kertoivat.

Tähtityttö sanoi:
Ei hevibändin soittajat poikkea mitenkään muistakaan musiikinlajin bändeistä (en puhu nyt klassisesta). Kyllä bändi on sellainen juttu, että siellä ne kemiat täytyy vaan saada toimimaan, tai bändi ei toimi. Huomaan kyllä, että tuomas ja kumppanit ovat isoja lapsia, jotka sanovat että "vittu nyt tehään näin". Ehkä ne sitten joskus aikuiseksi kasvettuaan miettivät, että mikä meni pieleen.

Mä en nyt jaksa tästä aiheesta, niinkun sanottu jo aiemmin, palaan tähän sitten, kun nähdään, että NW ei enää myy niinkuin ennen.

Hmm... Mä väitän että aggressiivista ja "massiivista" musiikkia soittavat ihmiset poikkeavat jossain määrin vaikkapa jonkun humppaorkesterin soittajista. Jos soitettava musiikki on ns. raskasta, niin kyllähän sitä totta vieköön soittavat mielenlaadultaan ja ennenkaikkea asenteeltaan erilaiset ihmiset kun jotain perustaviksille suunnattua taustaradioiskelmää.

Olet oikeassa, bändissä täytyy saada henkilökemiat toimimaan. Tässä kyseisessä tapauksessa on mielestäni tehty juurikin oikea ratkaisu siihen suuntaan että ne henkilökemiat toimisivat, jotta oikeat soittajat voisivat keskittyä tärkeimpään, eli soittamiseen. Se kun on vähän vaikea harjoittaa bänditoimintaa jos kaikille muille paitsi laulajalle touhu on ns. sydämen asia. Ei muuta kun puolivaloilla työskentelevälle laulajalle kenkää, ja oikeasti hommasta kiinnostunut laulaja tilalle.

Kuten tuossa aiemminkin on todettu, niin NW olisi tuottoisa yhtye vaikkei myisi kuin 1/10 nykyisestä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tokkopaisto sanoi:
Bändille ei tule uutta vakkari naisvokalistia vaan tulevat kierrättämään useampia lurittelijoita. Äänet kertoivat.

Ei muuten olisi mitenkään suunnattoman yllättävää, mikäli bändi todella päätyisi jonkinlaiseen Massive Attack -tyyliseen ratkaisuun, eli siihen että joka levyllä on eri naislaulaja.

edelbrock sanoi:

Helvetin lapsellista se siis olisi siitä huolimatta, että vaimosi

- olisi viestittänyt sukulaisille ja sinulle jo hyvän aikaa sitten, että siinä vierellä tulee olemaan ihan joku muu mies/nainen/hirvi etkä sinä
- kiertäisi maita ja mantuja etsimässä uusia tilaisuuksia ja valmistautumalla siihen "uuteen ja uljaaseen" elämään
- ei olisi puhunut sinulle yli vuoteen ja eroa hakiessasi heittäisi jotain yhdentekevää "sinä et minusta uskalla erota" ja käytännössä viestintä hänen kanssaan rajoittuisi hänen läheisimmän ystävänsä eli jonkun homoseksuaalin ja sinun välisiin puheluihin?

Luonnollisesti sulla kusisi hommat totaalisesti, kun vaimon kamat on talossa eikä pääse raahaamaan uutta kinkkua uuniin, kun tiedä milloin se vaimokin karauttaa taas kotiin ja eihän sitä nyt naimisissa ollessa ihan kaikkea voi tehdä. Mistään tulee oikein mitään, jne.

Tekstaisitko?

rahvas sanoi:
Samaten oon yrittänynnä selvittää sitä mikkä taustat oli sen Samin ulos potkimisen takana, Mutta tuloksetta.
Osta/lainaa/vuokraa bändin End of Innocence DVD. Siinä Samin potkut on selitetty niin hyvin kuin sen voi bändin ulkopuoliselle selittää. Lyhyesti: Samin ja Tuomaksen henkilökemiat eivät kertakaikkiaan käyneet yhteen, joten Tuomaksen ainoa vaihtoehto (bändin perustajana) oli vaihtaa basistia tai kuopata bändi jo tuolloin. Tuomas myös toteaa, ettei ole järin ylpeä siitä tavasta miten hän tuon asian silloin hoiti. Tämä siis Holopaisen itsensä versio tapahtumista.

Tuo End of Innocence on muutenkin aivan hillittömän hauskaa katsottavaa, vaikkei bändistä muuten hirveästi pitäisikään. Paljon backstage- keikkamatka ym. kuvaa. "Paska bändi, paskat kamat - ei kaupallista potentiaalia." Ja kuinkas kävikään... :thumbs:

kate11.jpg

kate71.jpg

Sieltä vain valitsemaan oma suosikki:

http://www.maximummetal.com/maidens/

Tarjan potkut yllättivät ensin, mutta eivät tulleet minään järkytyksenä. Tarja on monesti haastatteluissa antanut ymmärtää, että hän ei välitä metallimusiikista ja siihen liittyvästä kulttuurista, vaan pitää sitä jopa kornina ja naurettavana. Minulle on muodostunut Tarjasta mielikuva, että hän on vain poseeraaja, joka on bändissä puoliväkisin mukana. Tämä mielikuva on aina häirinnyt Nightwishin kuunteluani, koska jostain kumman syystä suhtaudun musiikkiin välillä turhankin vakavasti.
Ehkä olisi ollut parempi erottaa Tarja ihan kasvotusten kuin näin kirjeen välityksellä, mutta samapa tuo. Kirjeen julkaiseminen oli vain hyväksi. Näin ei synny mitään virheellisiä huhuja ja olettamuksia.
Tuomas on Nightwishin sielu ja toivonkin hänelle ja bändille menestystä myös jatkossa.

Ja ei tämä niin vakavaa ole kuin Toshin ero X Japanista ;) .

Ihme valitusta Tarjan lauluäänestä. Eipä kukaan ole Tarjan lauluääntä ennen bändistä erottamista haukkunut. Vaikka ihminen sattuisikin olemaan diiva ja vittumainen normaalielämässä, niin ei se tee hänestä huonoa laulajaa.

Ylipäänsäkkin, missä suomalaisessa bändissä sitten on hyvä laulaja (Ok, Marco on paras, mutta sitä ei lasketa)? Pitääkö Tarjan lauluääntä verrata maailman parhaisiin oopperalaulajiin vai johonkin toiseen edes hieman menestyneeseen suomalaisbändiin samassa genressä, kuten 69 pers silmän laulajaan tai Villeen? Varmasti Tarja pärjää laulutekniikassa vaikkapa Villelle, joka tosin on hänkin erittäin hyvä laulaja ja erityisen hyvin 69:n laulajalle joka ei tiedä laulamisesta mitään.

paksi sanoi:
(Ok, Marco on paras, mutta sitä ei lasketa)

Tuosta olen samaa mieltä. Marco on paras laulaja oikeasti minkä tiedän, siis tämähän on minun mielipiteeni. Kaverihan oli joskus Iron maideniinkiin ehdokkaana jos oikein muistan. :)

paksi sanoi:
Ihme valitusta Tarjan lauluäänestä. Eipä kukaan ole Tarjan lauluääntä ennen bändistä erottamista haukkunut. Vaikka ihminen sattuisikin olemaan diiva ja vittumainen normaalielämässä, niin ei se tee hänestä huonoa laulajaa.

Ylipäänsäkkin, missä suomalaisessa bändissä sitten on hyvä laulaja (Ok, Marco on paras, mutta sitä ei lasketa)? Pitääkö Tarjan lauluääntä verrata maailman parhaisiin oopperalaulajiin vai johonkin toiseen edes hieman menestyneeseen suomalaisbändiin samassa genressä, kuten 69 pers silmän laulajaan tai Villeen? Varmasti Tarja pärjää laulutekniikassa vaikkapa Villelle, joka tosin on hänkin erittäin hyvä laulaja ja erityisen hyvin 69:n laulajalle joka ei tiedä laulamisesta mitään.

Eihän se Tarja mikään huippulaulaja ole, huono lausuminen verottaa ulosantia entisestään. Itse en pidä tuosta oopperatyylisestä laulusta muutenkaan koska siinä ei päästä lähellekään sitä tunnetta kuin normaalilla äänellä laulamisessa, eri asia voi toki olla oopperaesityksissä. Kuulostaa jotenkin kylmältä, monotoniselta ja teennäiseltä varsinkin rock-musiikissa.

Marco on kyllä todella lahjakas tyyppi noin muutenkin, aikamoinen meriittilista kaverilla. Tuomasta yhtään väheksymättä. Ei tuon tason kaverit tarvitse mitään diivaa bändin henkeä pilaamaan. Toivottavasti tekevät yhtä hyvän vaihdon laulajassa kuin basistissa, jaksaisi tuotakin bändiä kuunnella enemmän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom