Nightwishin loppu ja uusi alku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juoppo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Periaatehan tässä on enää jäljellä. Kuitenkin hommaan on jokin ratkaisu saatava, sillä noi hommat menee jo aika psykoottisiksi. Koska askel eteenpäin? Onko seuraava se, että joku katkera kusipää paiskaa liikkeen ikkunan paskaksi tai tulee heilumaan moran kanssa tänne? Vitustako noita tietää, mutta pahemmaksi noi herjat on mennyt kun ei jengi enää edes välitä laista. Tuokin Coken juttu oli aika huolellisesti heitetty ulkomaiselle serverille, niin että jäljittäminen on vaikeaa. Kaikessa on huonot puolensa, mutta mun ei mielestäni pidä kestää enää iahn tolkutonta herjaa. Kaikki kohdistuu yritykseen, mikä on omituista. Onhan väitetty että sekoitamme hormoneja tuotteisiin ja niistä saa syövän, ei noi ole enää hauskoja juttuja.

Mitä tulee offtopic juttuihin ja porkkanaraasteeseen, niin se jatkukoon kunhan se ei leviä asiatredeihin. Eli silloin puutumme kirjoitteluun jos esim ravintopuolen tredejä sotketaan pelleilyllä.

Mike sanoi:
Mitä tulee offtopic juttuihin ja porkkanaraasteeseen, niin se jatkukoon kunhan se ei leviä asiatredeihin. Eli silloin puutumme kirjoitteluun jos esim ravintopuolen tredejä sotketaan pelleilyllä.

Ja täytyy sanoa, että hyvin tämä Team-Porkkana on ne jutut kuitenkin kurissa pitänytkin, eli se läppä on lentänyt tähän asti ihan sopivissa paikoissa. Ainahan tietysti on se lieveilmiö olemassa, että joku uusi vitsinikkari rupeaa sitä paskaa jauhamaan niissä asiallisissa keskusteluissa, mutta siihenhän on ne toimivat konstit olemassa. ;)

Porkkanat marssivat hallitussa tahdissa. Aika hyvin, sanoisin.

Links 2,3,4

Omat turhat 2 senttiäni liittyen juttujen roisiuteen yms.

Ei oo aina helppo muistaa näppäimiä hakatessa että Pakkis on suht suuren julkisuusarvon omaava media, eli lopulta h*lvetin paljon enemmän "kuulijoita" kuin jossain pienen kaveriporukan esim. saunaillassa. Rankatkin jutut jotka voi mennä "herjalla" läpi pienemmässä porukassa saa helposti hiukan eri merkityksen tällaisella foorumilla.

On-topic: Tarja tuu takaisin, ollaan niinkuin ennenkin.

rahkanaama:Kyllä kait Tarja olis vastineessaan yrittänyt korjata, poikien esittämiä seikkoja, jos ne eivät pitäisi paikkaansa, mutta mitä tekee Tarja. Tarja takertuu kaikkeen epäolennaiseen ja tyytyy väläyttelemään rasismikorttia ym.

Näkisin, että myös sinä fanitat Tarjaa liikaa, pystyäksesi arviomaan tilannetta riittävän objektiivisesti.
Vastaus1: Mua toi Tarjan kirje tyydytti koska mua kiinnosti tietää mistä kaikki on saanu alkunsa ja se siitä tuli riittävän selvästi ilmi (vaikkakin järkyttyneen ihmisen kirjoittamahan toi selvästi oli mm. melko suppea tiedollisesti). Tarja kyllä mainitsee itse kirjeessään palaavansa asiaan kunnes saa ajatuksensa koottua jne..jne., joten täydennystä saatte varmaan noihin teitä askarruttaneisiin kysymyksiin.
Vastaus2: En fanita Tarjaa, sorry vaan, tilanne on lähestulkoon päinvastainen. Tämä ei kuitenkaan merkitse sitä ettenkö voisi olla ilahtunut jonkun bändien / henkilöiden saavuttamasta maineesta ja menestyksestä maailmalla. Noita Nighwishiin liittyviä ilouutisia olemme saaneet lukea kerta toisensa jälkeen ja toivon että saamme lukea jatkossakin, vaikka sitten ilman Tarjaa pärjäisivätkin.. se on pääasia että pärjäisivät. Suomessa on ihan liian vähän bändejä jotka ovat saavuttaneet saman suosion kuin Nighwish maailmalla, vaikka meillä on pirusti lahjakkaita nuoria lupauksia / bändejä mutta harva niistä pääsee valokeilaan tai sitten todellinen tahto uupuu / hiipuun ja bändi päätyy soittelemaan lämpimikseen tai muutaman innokkaan fanittajan iloksi joka tietysti sekin on yhtä kunnioitettavaa kuin mailmanmammonan tavoittelu minun mielestäni. Se miksi päädyin tuulettamaan Tarjan puolesta johtui tuosta poikien julkisuuteen tuomasta kirjeestä ja tästä johtuen Tarja saa minun sympatiat puolelleen myös jatkossa..vaikkakaan en tuomitse myöskään poikia heidän toimistaan vaan toimintatavoista niinkuin varmaan moni muukin ulkopuolinen.
Anyways, toivon Tarjalle sekä myös noille Nightwishin pojille hyvää jatkoa kaikesta huolimatta. Tämän asian pohdiskeluun olen käyttänyt nyt riittävästi mielestäni aikaa "tälleen julkisesti " ja tyydyn seuraamaan tilanteen kehittymistä taustalta.. over and out.

Mike sanoi:
Nyt puhutaan jo jutuista, mitkä tälläkin hetkellä on kirjainyhdistelmä KRP:n hoidettavana.
Tonni vetoa niin oot satavarma, että mä oon kirjoittanut noi Suomi24:n pelleviestit. :D

Niin onkos täs Liv kristine huhus mitää perää? Yrittäny selailla muitakin sivustoja, lähinnä musiikkiin liittyviä, mutta ne on kaikki täynnä tätä puolesta ja vastaan väittelyä.
Samaten oon yrittänynnä selvittää sitä mikkä taustat oli sen Samin ulos potkimisen takana, Mutta tuloksetta.
On se kas kumma jos toi Liv huhu pitänee paikkansa, kuinka ne on ottanu toisen laulajan joka ei ole kans niin oikeen "hevi". Ainaskaan niiden parin biisin mukaan jokka heti netistä imuutin kun asiasta kuulin. Mua ainaski häiritsee se jos ei seisota esittämänsä musiikin takana... taivaslyö tulta... :rock:

snowball sanoi:
Vastaus1: Mua toi Tarjan kirje tyydytti koska mua kiinnosti tietää mistä kaikki on saanu alkunsa ja se siitä tuli riittävän selvästi ilmi (vaikkakin järkyttyneen ihmisen kirjoittamahan toi selvästi oli mm. melko suppea tiedollisesti).

Et vastannut kysymykseeni, joten toistan sen tässä: Millä perusteella sinä päättelet tuon Tarjan kirjeen olevan totuudenmukaisempi, kuin poikien kirjeen? Koska niinhän sinä tuossa (ja aikaisemmissa) post(e)issasi väität.

Et vastannut kysymykseeni, joten toistan sen tässä: Millä perusteella sinä päättelet tuon Tarjan kirjeen olevan totuudenmukaisempi, kuin poikien kirjeen? Koska niinhän sinä tuossa (ja aikaisemmissa) post(e)issasi väität.
Sorry että missasin sun kysymyksen. Mielestäni en väitä mitään missään vaiheessa etenkään että Tarjan kirje olisi totuudenmukaisempi kuin poikien kirje. Jokainen voi vetää omat johtopäätökset noista mediaan annetuista tiedoista ja mä vedin omani Tarja sai kyllä mun sympatiat osakseen ja tulee saamaan jatkossakin tämän asian tiimoilta.. että silleen.

rahvas sanoi:
Niin onkos täs Liv kristine huhus mitää perää? Yrittäny selailla muitakin sivustoja, lähinnä musiikkiin liittyviä, mutta ne on kaikki täynnä tätä puolesta ja vastaan väittelyä.
Kyllä nuo varmaan on ihan vaan huhuja, jotka on saaneet alkunsa tosiasiasta, että NW:n jäsenillä on tiettyjä yhteyksiä Liviin olemassa. Tuomas on todennut seuraavaa:
"Tuomas Holopainen vakuuttaa, ettei uutta laulusolistia huhuista huolimatta ole vielä katsottu valmiiksi. Sen aika tulee myöhemmin."
http://www.karjalainen.fi/cgi-bin/v...ory=2303052.txt&StDate=051025&StTime=00:00:00

Samaten oon yrittänynnä selvittää sitä mikkä taustat oli sen Samin ulos potkimisen takana, Mutta tuloksetta.
Eipä ole tainnut tarkempaa selvitystä olla julkisuudessa eroon johtaneista syistä. Jonkinlaisista erimielisyyksistä on puhuttu. Vänskä on itse kommentoinut asiaa myöhemmin:
"- En välitä pahemmin muistella Nightwishin aikoja, Vänskä kohauttaa olkiaan.
- Tuli motivaatiopula. Kavereita ollaan kuitenkin edelleen. Ei tässä pitkä aika ole, kun viimeksi Tuomakselle soittelin.
"
http://www.karjalainen.fi/cgi-bin/v...uuri&Model=ajuttusivu.html&Story=01541610.txt

On se kas kumma jos toi Liv huhu pitänee paikkansa, kuinka ne on ottanu toisen laulajan joka ei ole kans niin oikeen "hevi". Ainaskaan niiden parin biisin mukaan jokka heti netistä imuutin kun asiasta kuulin. Mua ainaski häiritsee se jos ei seisota esittämänsä musiikin takana... taivaslyö tulta... :rock:
Livillä on tällähetkellä Leaves Eyes -niminen bändi miehensä kanssa, joten taitaa jäädä huhun tasolle... vaikka eihän sitä ikinä tiedä. Luulen kyllä, että Tuomas puhuu totta, kun sanoo ettei uutta vokalistia ole valittu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
snowball sanoi:
Mielestäni en väitä mitään missään vaiheessa etenkään että Tarjan kirje olisi totuudenmukaisempi kuin poikien kirje.

Väitäthän, tässä postissasi:

snowball sanoi:
Tähän vois heittää vanhan "sananlaskun" että niin kaiku vastaa kuin sille huudetaan tai ei savua ilman tulta.Tässä asiassa minä halusin tietää mistä kaikki on saanut alkunsa ja sen vahvistuksen / vastauksen sain tosta Tarjan kirjeestä, se riitti mulle. Ps.Sitäpaitsi noita bändin jäsenien väittämiä Tarjan tekemiä actioneita lukisin pienellä varauksella, tuskin pystyvät niistä yhtäkään näyttämään toteen.. et sillee.. Väittämä, että on käskenyt perua koko keikan menojensa takia on ihan varmasti täyttä :kakka: .. et sillee..

Toisinsanoen, pojat sinun mielestäsi valehtelevat, kun väittävät, että Tarja on käskenyt perua keikan omien menojensa takia, etkä muutenkaan oikein usko heidän väittämiinsä Tarjan "actioneista". Toisaalta sinulle taas riitti Tarjan kirje vahvistukseksi siitä, mistä kaikki on saanut alkunsa.

Kauhee tappelu jostain kirjeistä? Miksi ihmeessä teitä kiinnostaa tulkita jotain kirjeitä. Selvästi pojat potkivat Tarjan pois koska heidän mielestä Tarja ei antanut bändille sitä mitä he halusivat. Se siitä. Kirje käsitelty.

Gillyanne sanoi:
Väitäthän, tässä postissasi:

Toisinsanoen, pojat sinun mielestäsi valehtelevat, kun väittävät, että Tarja on käskenyt perua keikan omien menojensa takia, etkä muutenkaan oikein usko heidän väittämiinsä Tarjan "actioneista". Toisaalta sinulle taas riitti Tarjan kirje vahvistukseksi siitä, mistä kaikki on saanut alkunsa.
En todellakaan väitä lueppa ne ajatuksella uudestaan jos et tajuu pointtia en jaksa sitä kyllä ruveta sulle erikseen selventämään.. et silleen... sorry.
Tää case on mun osalta loppuunkäsitelty.

snowball sanoi:
En todellakaan väitä lueppa ne ajatuksella uudestaan jos et tajuu pointtia en jaksa sitä kyllä ruveta sulle erikseen selventämään.. et silleen... sorry.

Olen lukenut nuo postisi aika monta kertaa, ja nuo boldaamani kohdat kyllä aika selvästi todistavat sen, mitä edellisessä postissani kirjoitin. Et silleen, sorry vaan itsellesi.

JOS nyt et kuitenkaan sitä tarkoittanut, niin suosittelen kyllä harkitsemaan vakavasti tuota ulosantiasi, kun en selvästikään ole ainoa, joka tuon väärän(?) käsityksen on posteistasi saanut.

EDIT. Vielä kerran pojat:

Tässä asiassa minä halusin tietää mistä kaikki on saanut alkunsa ja sen vahvistuksen / vastauksen sain tosta Tarjan kirjeestä, se riitti mulle.

Tässä siis sanot, että sinulle riittää tiedoksi tapahtumien alkuperästä se, mitä Tarja kirjoittaa. Uskot siis hänen sanaansa.

Väittämä, että on käskenyt perua koko keikan menojensa takia on ihan varmasti täyttä :kakka: .. et sillee..

Tässä taas olet sitä mieltä, että poikien kirjeessä ollut väittämä on valetta.

Viitsisitkö nyt kertoa minulle tyhmälle, missä kohtaa menee pieleen, kun noiden(kin) juttujesi perusteella vedän sen johtopäätöksen, että Tarjaa sinä uskot, mutta poikia et?

Minua lähinnä ihmetyttää, miksi jaksatte oikeasti vaivata päätänne loppujen lopuksi näinkin turhalla asialla ja vielä alkaa kiistelemään/nahistelemaan siitä. :zzzz:

HANKKIKAA ELÄMÄ
on tä vaan koominen ketju :rock:
Ei sillä että tässä mitään pahaa olisi ittelle ei bändi merkkaa mitään ni sivullisena seuraan.
Ai saatana jos George Thorogood sais potkut bändistään ni johan pillastuisin!!

Kuli sanoi:
Ai saatana jos George Thorogood sais potkut bändistään ni johan pillastuisin!!

kuka??

Gillyanne sanoi:
JOS nyt et kuitenkaan sitä tarkoittanut, niin suosittelen kyllä harkitsemaan vakavasti tuota ulosantiasi, kun en selvästikään ole ainoa, joka tuon väärän(?) käsityksen on posteistasi saanut.
Näin on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom