Nhl 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyöpeli sanoi:
Eikö Mikeä rupea jo kyllästyttämään tuo ainainen häviäminen superpohkeelle? :)
Ei, mä vasta lämmittelen, ens pelin vedän VIP-jäsenyydestä. Jos ei lagaa, niin matsi pidetään ja voitosta superpohje saa vip-jäsenyyden.

Mike sanoi:
Ei, mä vasta lämmittelen, ens pelin vedän VIP-jäsenyydestä. Jos ei lagaa, niin matsi pidetään ja voitosta superpohje saa vip-jäsenyyden.
Jahas... Täällähän on ihan kovat panokset pelissä. :)
Pienessä jännityksessä ne pelit sujuvat parhaiten...
Katsotaan vaikka tänään illalla, jos olisi aikaa...

Mike sanoi:
Noniin, 15 min ja sitten voitais ottaa, venttaan sapuskan valmiiksi. Tosiaankin, jos lagaa, niin lopetetaan heti kesken, jos on normaali, niin peli jatkuu ja voitosta napsahtaa vuoden vipit sulle.
Täällä kanssa on ruokailu käynnissä, joten joskus 19.50 voisi olla hyvä. Liity peliin siihen aikoihin...

Mulla pyöri nyt aika tasasesti. Mulla on toi megan yhteys ja kyllä sil yleensä on aika hyvin pyöriny. Voi olla, että on vähän ruuhkaa nyt, niin jos koittaisi tossa illemmalla uudestaan... Vai koitetaanko samantien? ;)

Mike sanoi:
Kyöpeli laittoi jo hanttiin aika pahasti, johti jo 5-2 mutta tein svedut ja nousin 5-6 voittoon.

Jep , pelit alkaa tasottua.Mulle kävi silleen , että tuli semmonen hurmos tila kun johdin niin paljon ja sitten sössin. Ohjain tärisi käsissä ja hiki valui otsalta....

Mike sanoi:
Superpohje, se lagaus johtuu sun konnusta, Kyöpeliä vastaan toimi hyvin. Tuo 6-2 peli meni lagissa ja varsinkin lopussa aivan hirveetä teleporttaamista.
Saanko vielä mahdollisuuden? :D
Jos nyt ryssin, niin niin... hmm...

15min... niin olen ready.

Mike sanoi:
Superpohje - Mike 1-4
Miten vitussa sä voitat joka kerta... :eek: El Guru de nhl

Tiedz sanoi:
Miten vitussa sä voitat joka kerta... :eek: El Guru de nhl
Ei se joka kerta voita! :curs:

Mä lopetin 2004 pelaamisen 3kk ajaksi, kun kaveri voitti mut pari kertaa... Ja nyt Mike oot tekemässä samaa. Mä en siedä häviöö...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom