- Ikä
- 37
Kyöpeli sanoi:Haluatko huomenna saada selkääsi? :evil:
Tämä nyt meni ihan vituilleen. 2 matsii pelattiin.Ensimmäinen Mikelle 3-1 ja toinenkin 2-0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyöpeli sanoi:Haluatko huomenna saada selkääsi? :evil:
No otetaanko tänään illalla se revanssi? NHL joukkueilla ja pienessä kaukalossa. ;)Mike sanoi:Ketään pelaamassa vai pakoileeko kaikki?
Sopii, katsotaan joskus 2100 jälkeen jos kerkiää. Tänne sitten messua.superpohje sanoi:No otetaanko tänään illalla se revanssi? NHL joukkueilla ja pienessä kaukalossa. ;)
...Jos käy, niin sovitaan joku aika tossa illemmalla.
Korjattu.Kyöpeli sanoi:Miken taito on jotain aivan käsittämätöntä....
Olet joo, pitää ens kerralla antaa vähemmän tasoitusta, ettei pelailla Ilveksellä Jokereita vastaan. ;)superpohje sanoi:Mike. Mulla on ollut nyt tässä parin päivän aikana vähän ongelmia yhteyden kanssa, mutta sä voit sillä aikaa treenata. Otetaan se matsi heti ku saan tän toimimaan vakaasti. ;)
Näyttää sitlä, että mä oon ainoa, joka on voittanut sut tähän mennessä?
superpohje sanoi:Näyttää sitlä, että mä oon ainoa, joka on voittanut sut tähän mennessä?
Kyöpeli on asia äijä. Se uhittelee aina ennen matsia, sitten matsin jälkeen se katoaa pariksi päivää ja tulee takaisin uho päällä :DKyöpeli sanoi:Minä korjaan kyllä tämän asian ihan tässä lähiaikoina... :thumbs:
Noh noh ;) Yhtä huonoja ne on molemmat...Mike sanoi:Olet joo, pitää ens kerralla antaa vähemmän tasoitusta, ettei pelailla Ilveksellä Jokereita vastaan. ;)
Otetaan... eli 82.181.17.229Mike sanoi:Olen, jokos otetaan?