Nhl 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli sitten eilen ostettua nhl2005. Alkushokki oli kova kun oli tottunut nhl2004:ään. Kyllhän tuo peli on edeltäjäänsä parempi kunhan siihen on tottunut. Toivottavasti patchi tulee kohta, aivan järkyttäviä bugeja tossa pelissä. Ja minne helvettiin pelaajaeditori on heitetty? Yks hauskimmista ominaisuuksista...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Carbon sanoi:
Ja minne helvettiin pelaajaeditori on heitetty? Yks hauskimmista ominaisuuksista...
Oon tässä miettinyt, niin voisikohan syynä olla se, että NHLPA on halunut, että pelissä esiintyy oikeita NHL:jääkiekkoilijoita, ja näin kieltänyt EA:lta pelaajaeditorin. Kun miettii, niin onhan monissa muissakin pelaajaliitoissa ollut kärhämää lisenssien kanssa. Voisiko se olla niin? EA kuitenkin maksaa varmaan ihan hyvin siitä, että saa laittaa pelaajien nimet jne peliin, joten voitasiinko tässä nyt olla sitten sen asian perässä.

Voi sekin olla... luulen kuitenkin että aika on loppunut kesken. Toi konsoli on niin buginen että välillä ei voi valita jotakin valikkoa, sidewinderin yksi nappi ei toimi, erroreita tulee koko ajan, nettipelin konsoli toimii harvoin kunnolla.

Btw. netissä kun yrittää pelaa pingi on 5000 (vaikka vastustajalla olisi pingi 60). Firewall ei ole päällä, ja nettiyhteys on ~1mbit

Näin saatte sen Meksikosta hankitun versionkin täysin suomenkieliseksi:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\EA SPORTS]

[HKEY_CURRENT_USER\Software\EA SPORTS\NHL 2005]
"Language ID"=dword:00000003

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA SPORTS]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA SPORTS\NHL 2005]
"Language"="Finnish"
"Locale"="fi"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA SPORTS\NHL 2005\1.0]
"Language"=dword:00000007
"LanguageName"="Finnish"

Rekisterin puukotusta siis (Start -> Run -> regedit).

Mun mielestä tuo on paras NHL tähän mennessä mutta niin kai sen pitäis mennäkin että vuosi vuodelta paranee. Parhaina puolina on uusi pelimoodi free 4 all joka on kaverin luona tuottanu monta hyvää pelisessiota. Huonona puolena on tuon pelaajaeditorin puuttuminen niin ei voi tehdä körmyjoukkuetta jolla mättää kaikki

PeKsE sanoi:
Mun mielestä tuo on paras NHL tähän mennessä mutta niin kai sen pitäis mennäkin että vuosi vuodelta paranee. Parhaina puolina on uusi pelimoodi free 4 all joka on kaverin luona tuottanu monta hyvää pelisessiota. Huonona puolena on tuon pelaajaeditorin puuttuminen niin ei voi tehdä körmyjoukkuetta jolla mättää kaikki

Niin, pelaajaeditorin puuttuminen on iso miinus. Kaverin kanssa pelataan aina samalla puolella, ja sillon on hauska kun on "tutut nimet" kentällä :) Tosin, parin vuoden päästä EA voi taas hehkuttaa "New feature, create your own player!". Ei olisi eka kerta.

Mutta onko kellään solvia tohon pingiongelmaan? pingi koko ajan ~2500 ilman palomuuriakin.

Otetaan vaan, mutta ei tänään. Pitää nukkua välillä.
Laitoin kyllä vielä vaikeusateen vaikeaksi, jolloin ei PITÄISI tulla niin paljoa maaleja...
Lägi aika inhottavasti välillä, mutta se tuo sen oman fiiliksen siihen, kun huomaa 3sek myöhässä, että taklaus menee ohi. :)

Ranteella ne oikeestikkin tehdään ;)
Ei vaan ihan totta toi kyllä on, että vähän turhan helposti liru maaliin aina. SM-liigan taso on tossa pelissä niin huono, verrattuna NHL:ään, että häkkejä tulee reilusti.

Se mikä kanssa ärsytti, niin noi pelaajat on ihan tavattoman hitaita... Siis kun ajattelee sen sillee, että kauan oikeasti pelaajalla kestää luistella kaukalon päädystä päähän. Sama asia on maalivahtejen purkukiekoissa... Hyvä jos sen kiekon saa maalivahdilla punaviivalle.

Kun pelaan omaa dynastia-modea, niin oon säätänyt sieltä noi pelin fysiikat ihan uudenlaiseksi, niin se vähän muistuttaa jo jääkiekkoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom