Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
harde20 sanoi:Meitsikin vois haastaa jonkun matsiin, jos se verkkopeli vaikka toimisi paremmin Eli ainut kysymys kuuluukin että:KUKA HALUAA SELKÄÄN?
Miten ois tuossa klo 16-17?Tee sinä peliKyöpeli sanoi:Minä minä minä. Lupaana nöyryyttää kaikki.Annan oikein isän kädestä :whip:
harde20 sanoi:Miten ois tuossa klo 16-17?Tee sinä peli
Sä et pelaa tätä peliä nyt vähään aikaan, niin saadaan sut jäätymään! ;)Mike sanoi:Kyöpeli ei uskalla enää mua vastaan pelata, Hardelle vois antaa koulutuksen.
Noniin, nyt on Änäri mullakinMike sanoi:Kyöpeli ei uskalla enää mua vastaan pelata, Hardelle vois antaa koulutuksen.
:itku:Mike sanoi:Lagaa hardella. No can do.
Eläs nyt, olet vasta nuori Padawan, pelaat jo niinhyvin, että pärjäät kaikille muille, paitsi mestarille. Pelaat vain omaa peliä, pidät keskialueen tiukasti kasassa ja haastat nurkissa rohkeasti, sitäkautta saat sitten onnistumisia ja itseluottamusta lisää. B-Pisteen kaarelta kun pääset kulminaatiopisteeseen ja vetäset sieltä semmoisen grogilasin korkuisen nuoliaisen, niin siellä lepää.... Den glider in i mål igen!.Kyöpeli sanoi:Oikeesti , jos minä en kohta voita jotakuta poltan koko tietokoneen ja lähetän tuhkat Mikelle
SniffDaddy sanoi:Onko teillä kaikilla mexico-versiot änäristä?
Mulla on vielä testissä että ostanko vaiko en.SniffDaddy sanoi:Onko teillä kaikilla mexico-versiot änäristä?