Nhl 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
seweri sanoi:
Tämä siis aidossa pelissä? :curs:
Nope, olen paskiainen-warettaja.
Aivovaurio sanoi:
Eipä pysty muuten 2005 laittamaan myöskään shiftiä näppäimeksi, olisin nimittäin halunnut tuon spurtin siihen, mutta eivät pirulaiset sitäkään iloa minulle suoneet
Näin oli mullakin tarkoituksena. Eipä tuo peli toimi kunnolla, itse otteluun mentäessä peli kaatuu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
NP sanoi:
Näin oli mullakin tarkoituksena. Eipä tuo peli toimi kunnolla, itse otteluun mentäessä peli kaatuu.

Uudemmalla kräkillä pitäs ruveta skulaamaan. Vai onko sinulla jo se kräkki missä tulee myös se jas.exe tjsp.?

Windir sanoi:
Mulla on Logitech Dual Action,tosi hyvä ja halpa (~30e) perusohjain.
Täys vittu ohjain, niin paska ristikko ettei paremmasta väliä. Syöttää ylös niin tuo paska ohjain syöttää jonnekin yläviistoon. Ostin ton maailman paskimman ohjaimen ja meni hermot niin, että hakkasin sen päreiksi ja revin johdon irti. Sitten ostin kunnon selkeen perusohjaimen, 9.90€ ohjain ja rokkaa niin perkeleesti.

Saitekin padi tuohon nhl 2005:sen :rock: Epäilen vaan kestääkö padi koko kautta :hyper:

Mike sanoi:
Täys vittu ohjain, niin paska ristikko ettei paremmasta väliä. Syöttää ylös niin tuo paska ohjain syöttää jonnekin yläviistoon. Ostin ton maailman paskimman ohjaimen ja meni hermot niin, että hakkasin sen päreiksi ja revin johdon irti. Sitten ostin kunnon selkeen perusohjaimen, 9.90? ohjain ja rokkaa niin perkeleesti.

Onko Logitechin Precision USB, meitsi osti sellaisen ja makso just tuon 9.9E :D

Mike sanoi:
Sama täällä ja hyvin rullaa änäri.

Itsekin yllätyin miten hyvä ohjain ja mikä parasta niin tuolla on kahden vuoden takuu :kippis1: En tajua mitenkä porukka voi löylyttää tuossa pelissä vastustajia, pelaatteko te sillä mediumilla vai vaikeimmalla?Itsellä tuotttaa jo tuo medium sen verran onkhlemaa että huh huh :) Rasittavaa on se kun itse olet laukonut sen 10 kertaa sitten kerran vastustaja pääsee maalintekoon ja siellä lepää :whip: Vaihdoin Kipperin itselleni coloradoon, se on vissiin väsynyt liian monesta matsista mutta pidän sitä kuitenkin mieluummin kentällä kun hurri Saloa, Salon vois tietenkin vaihtaa johonkin hieman parempaan heeboon :kuola:

Jaha. En tiedä muista, mutta mun mielestä tää peli on täys susi. Joka jannu pystyy ajelemaan hipasulla melkein missä tilanteessa vaan vastustajat kumoon. Hienoa kun 5min erillä pelissä tulee 100 hittiä - erittäin realistista. Eniten ehkä ärsyttää kun on jo yksin läpi ja sitten vastustaja tulee jollain ihme superturboimuilla kiinni ja taklaa selästä eikä rangaistuksiakaan kuulu, vaikka ne olis täysillä. Muuten siellä rangaistusaitiossa on kokoajan joku tietokoneen ohjaama oma koukkauksesta. Ja tästä päästäänkin seuraavaan purnauksen aiheeseen eli yli- ja alivoimista ei ole juurikaan hyötyä tai haittaa, niitä ei välttämättä edes huomaa, sillä pakkopelistä ei ole tietoakaan.

Ja toisekseen, onhan se hienoa että ei ole varmaan tapaa saada maalia, mutta eikö se oikeesti ole aika varma tapa jos pääsee vaikka 2-1 läpiajoon ja syöttää sivulle ja toinen vetää suoraan syötöstä? Vituttaa suunnattomasti, kun mistään hyvästä ja hienosti pelatusta tilanteesta ei saa ikinä maalia. Ainoastaan reboundeista tai satunnaisista laukauksista p-pisteitten tuntumasta.

Valikot on myös syvältä. Helvetin vaikeakäyttöiset ja esim. kentällisten muokkaaminen on rasittavaa ja itse pelissä manuaalinen kentällistenvaihto on tehty typerästi.

Eihän tätä tietenkään pakko ole pelata, mutta valitettavasti PC:lle ei taida oikein olla muitakaan vaihtoehtoja.

Sam Earch,säädä taklaukset ja niiden teho minimiin.

Onko tuohon piraattiversioon jotain korjaustiedostoo että sais kaikki napit toimimaan? Toimiikos aidossa pelissä kaikki näppäimet?

Kaverin kanssa pelataan samalla puolella tietokonetta vastaan, nhl2004. Eli nyt on pakko ostaa toi 2005 :) Pieniä ärsyttäviä kohtia toki tuosta nhl2004:stä löytyy mutta muuten todella hyvä peli. Valikko on varmaan nhl2005:ssa myös konsolimainen, joka on paska juttu. Tärkeintä on kuitenkin että itse peli on hyvä :thumbs:

Sam Earch sanoi:
Ja toisekseen, onhan se hienoa että ei ole varmaan tapaa saada maalia, mutta eikö se oikeesti ole aika varma tapa jos pääsee vaikka 2-1 läpiajoon ja syöttää sivulle ja toinen vetää suoraan syötöstä? Vituttaa suunnattomasti, kun mistään hyvästä ja hienosti pelatusta tilanteesta ei saa ikinä maalia. Ainoastaan reboundeista tai satunnaisista laukauksista p-pisteitten tuntumasta.
Joo, tämä on aika iso epäkohta tässä versiossa. Näyttäisi että maalit tulevat täysin randomisti, poissuljettuna kuitenkin täysin varmat maalintekopaikat, mistä ei vain voi tehdä maalia. Esim kuinkahan monta kertaa on tullut lurautettua ranarilla siniviivan tuntumasta kassi ja kuin helvetin monta kertaa maalivahti on makuultaan saanut jotenkin torjuttua useita reboundeja.

Minä en huomaa tuossa vaikeustasossa mitään eroa mediumin ja difficultin välillä? :confused::confused::confused:

Onko kellään muulla ollut ongelmia saada peliä toimimaan? Ku kaikki crakit mitä oon ottanut niissä on ollut joku tuntematon viirus ja näin niitä ei ole pystynyt asentamaan.
Daemon toolsilla en saa peliä pyörimään?

harde20 sanoi:
Itsekin yllätyin miten hyvä ohjain ja mikä parasta niin tuolla on kahden vuoden takuu :kippis1: En tajua mitenkä porukka voi löylyttää tuossa pelissä vastustajia, pelaatteko te sillä mediumilla vai vaikeimmalla?Itsellä tuotttaa jo tuo medium sen verran onkhlemaa että huh huh :) Rasittavaa on se kun itse olet laukonut sen 10 kertaa sitten kerran vastustaja pääsee maalintekoon ja siellä lepää :whip: Vaihdoin Kipperin itselleni coloradoon, se on vissiin väsynyt liian monesta matsista mutta pidän sitä kuitenkin mieluummin kentällä kun hurri Saloa, Salon vois tietenkin vaihtaa johonkin hieman parempaan heeboon :kuola:

salo ei pelaa enää coloradossa,ei vaikka nhl alkaisi lakon jälkeen... :D

mä voisin kans pelata sitä kun sain sen tänään valmiiks, mut mun äijillä ei näy luistimia eikä päitä. mut se on ihan mun omaan koneen paskuutta

long-john sanoi:
mä voisin kans pelata sitä kun sain sen tänään valmiiks, mut mun äijillä ei näy luistimia eikä päitä. mut se on ihan mun omaan koneen paskuutta

Hommaa uusimmat näyttiksen ajurit, minulla oli kanssa sama ongelma mutta tuolla korjautui. P.S Tommy Salo vaihdettiin Pasi Nurmiseen :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom