NFL kausi 2009-2010

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Elisan kaapelissa kanava näkyny koko viikonlopun. Löytyy muistaakseni kanavapaikalta 131.

no niinku arvelin niin mulla ei ainakaan näy, kanavan kohdalla lukee salattu kanava ja mustaa on että näin tällä kertaa.

luotan uskon ja toivon että viimeistään yhdeltä rupee näkymään...

mustaa on ruutu täynnä,kanavan teksti-tv kyllä toimii :D

Kauhea nälkä jo, mutta pakko sinnitellä pelin alkuun.

Ilman turnovereita Saints ei vie peliä, joten puolustuksen ja spessu teamin on todellakin näytettävä parastaan. Colts vie melko varmasti, mutta mahdolliset turnoverit toivottavasti pelaavat isoa roolia tässä pelissä.

Mustaa ruutua näkyy, kaapelissa pitäisi olla Itä-Pasilassa, perkele kun tänne on uusi telkkari laitettu. Itseasiassa mulla lukee urhilu+ kanava, mutta ohjelmassa road to superbowl ja ruutu tosiaan mustana...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Oulussa näkyy Sport Pro antenniverkossa, tällä hetkellä pyörii Road to Super Bowl. Äänet tosin puuttuu. Kanavapaikka 12.

itsellä kanavapaikka 131, 4SportPro, ohjelmatiedoissa 00:00-01:00 (u) NHL on the fly ja 01:00-07:00 Amerikkalaista jalkapalloa live
ja mustaa

no mitään ei näy mutta stream torrentin kautta on ilmeisesti sama kanava mikä näytetään sport prolla. Eli siis cbs:n streami.
Oikea kanava on ainakin koska tossa näkyy ohjelmistossa road to super bowl ja sit yheltä super bowl.

Jahas, viritin uudelleen kanavat, ja nyt on kaikki maksulliset kanavat poissa, eikä mitään hajua miten ne tähän telkkariin asennetaan... AAAAAAR€RRRRRGGGGGGHHHHHHH!!!!!

Itse lisäsin vain tuon kanavan kanavalistaan ja ohjelma näkyy ongelmitta. Äänet kuuluu ja tekstitys pelittää.

Itse muistin juuri ja juuri liian myöhään Super Bowlin. Kello oli 23:59 ja molemmat lähellä olevat ABC:t menee kiinni kahdeltatoista, ei mitään mässyä peliä varten :(

Jotain jännitysvetoja nakkelin:

First half total: Under 28.5
Winner: New Orleans
Halftime/Fulltime: 1/2 ja 2/1

Ei perkele, pitääkö olla se kortti tuossa boksissa?

Telkkari ei löydä mitään maksullisia kanavia...

Philips widescreen flat TV 37PF5521D 37" LCD integrated digital

Ei tarvitse mitään kortteja. Itsellä ainakin näkyy antennissa tuo lähetys ihan ok. Just asettelin tortilla-ainekset valmiiksi odottamaan pelin alkua :)

Voi helvetin helvetti, miksei tämä fakin telkkari löydä mitään suljettuja kanavia, peruskanavat ja sitten fakin harju ja pöntinen... Palaa hihat...

Onko mitään striimiä mitä voisi macilla katsoa?

no ei vittu näy sitten joo...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom