NFL kausi 2009-2010

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
yllätteän taas Chargers ryssi.. sillä joukkueella on talenttia, mutta ne ei osaa voittaa. Huoh..

Superbowl voisi kyllä sitten olla Vikings-Colts

Bretti hoiti homman kotiin, mutta Rivers töpeksi. San Diegon puolustus pelasi ihan hyvän pelin lukuunottamatta Greenen 50+ yds juoksua, mutta se ei riittänyt. En usko, että Jetsin aseet riittää Coltsin pysäyttämiseksi, mutta samaa luulin San Diegon kohdalla. Superbowlissa pelaa toivottavasti Colts - Vikings, pahin skenaario olisi Jets - Saints. Oma veikkaus Superbowlin osanottajiin on Colts - Saints.

Toki tuohon voi vielä lisätä ehkä dramaattisimman vaihtoehdon: Vikings-Jets. Favren viime kauden joukkue olisi viimeisenä esteenä Lombardi-trophyn nosteluun. Ehkä vielä niin, että Jets veisi ja media pääsisi repimään otsikoita ja hakemaan sympatiaa Brenaa kohtaan. Jos Vikings veisi Super Bowlin, niin se varmaankin lopettaisi tulevan kesän en-pelaa-ehkä pelaan-pelaan- jaarittelun. Vai millainen soppari Favrella muuten on Vikingsin kanssa?

Viime yön ottelusta tuli mieleen myös, että onko LaDainian Tomlinson jo entinen suuruus? Vaikea uskoa eilisen perusteella, että kyseessä olisi yksi lajin huipuista.

Kiitos Nelonen! :)

Noniin, ainakin Coltsi SB:ssä. Vikings-Saints tällä hetkellä (2:11 1st) 14-7.

Colts - Saints parin viikon päästä Super Bowlissa.

Vanha koira ei näköjään opi uusia temppuja, vaikka olin jo melkein siinä uskossa, että Favren tyhmät ratkaisevien hetkien pakottamiset olisivat historiaa. Brena hölmöili INTterillä varsinaisella peliajan lopussa Minnesotan FG-paikan ja Saints ratkaisi pelin jatkoajan potkumaalilla. Ihmeellistä oli se, että Vikings tarjosi moneen otteeseen Saintsille voittoa, mutta New Orleans ei saanut ratkaistua matsia ja melkein hävisikin sen. 6 fumblea ja kaksi INTteriä Vikingsilta ja silti joukkue taisteli jatkoajalle. Saintsin hyökkäysjaardit toisella puoliskolla jäivät alle sadan, sekin kertoo jotain joukkueen hyökkäysvoimasta pelin ratkaisevilla hetkillä.

Tämän yön matsien perusteella Colts vie helposti Super Bowlin.

En minä tuota Brettin piikkiin laittaisi, vaikka intterin heittikin. Muut Vikingsin pelimiehet suorastaan antoivat palloa vuorotellen New Orleanssille ja ainoa syy miksi pysyivät pelissä mukana oli B.Favre(jota hakattiin koko matsin ajan kun vierasta sikaa) ja ajoittain ihan hyvin pelannut puolustus. Aika hengetön SB odotettavissa, mutta maaleja saamme todennäköisesti nähdä runsain mitoin.

Kyllä minä tuon varsinaisen peliajan viimeisen hyökkäyksen hänen piikkiin laittaisin ja tämän perusteella myös ottelun ratkaisun. Hän olisi päässyt etenemään omin jaloin ne tarvittavat jaardit, jotka potkumaalin suorittamiseen tarvittiin. Toki pappa oli ottanut koko matsin karmeita hittejä eikä liikkuvuus ollut enää mikään paras mahdollinen...mutta juuri tuo Favren perisynti, eli poikki kentän heitto laidasta keskelle samalla juosten pois päin kohteesta, osittain ratkaisi pelin. Muuten en tietenkään laita koko matsia Favren piikkiin.Ilman Brenaa Vikings ei olisi edes näin pitkällä, ja Peterson ja kumppanit hölmöilivät oman osuutensa matsista, mutta usein viimeiset pelit jäävät erityisesti mieleen ja Favren kokemuksella tuon olisi pitänyt olla parempi ratkaisu.

Kuitenkin vuodesta -97 Packersia ja osin Favrea seuranneena voin sanoa, että tällainen tilanne ei tullut yllätyksenä. Hänen viimeisessä matsissa Packersin paidassa nähtiin jotain saman tapaista Giantsia vastaan, panoksena oli myös silloin NFC:n mestaruus ja Super Bowl. Favren kasetti levisi silloin viime öistä pahemmin, mutta myös sen matsin jatkoajalla nähtiin jotain saman tapaista. Eikä tuo ollut suinkaan ainoa kerta.

Samaa mieltä siitä, että väritön ja hengetön Super Bowl on luvassa. Toivottavasti olen väärässä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei tarvii maksukanavan kautta katsella, Nelonen Sport Pro näyttää sen ilmaiseksi kaapelissa ja antennissa.. näin olen ymmärtänyt.

mässyt varattu,odotus alkaa :) uskon että tulee hyvä peli,mutta Colts vie

Colts vie.

Jenkkilässä itärannikolla ollaan aivan paniikissa. On tullut niin paljon lunta, että radiot ja telkut ei toimi, ja tämä tarkoittaa että ne ei nää superbowlia. :D

Näkyykös muilla antennikämpässä asuvilla jo toi nelonen sport pro? Kun kaverilla näkyy mut kaapelitalous ni aattelin josko muilla samoja ongelmia, vai onko niin että peli näkyy tosiaan vain kaapelin kautta?

eipä näy mulla vielä tuo nelonen sport pro vaikka kaapeli...en vielä paina paniikkinappulaa mutta streameja taidan jo etsiä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom