New Orleansiin evakointikäsky

Minä kehtaisin sanoa, että en varastaisi tuollaisessa tilanteessa mitään ruoan ja juoman lisäksi ja niitäkin vain tarpeeseen. Hyvin monta kertaa olen duuninkin ruokalassa jättänyt rahan kassalle vaikka henkilökuntaa ei ole näkynyt missään ja olisin voinut syödä välipalani ilmaitteeksi.
Pakko kuitenkin myöntää, että tuollaisessa kaaoksessa tappaisin hyvin mielelläni mahdollisia ryöstäjiä&raiskaajia, jos omaisin tarvittavat valtuudet ja vaikka ilman valtuuksiakin, jos voisin katsovani toimineeni moraalisesti oikein.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alarik sanoi:
Luuletko että saisit lainkin mukaan räiskiä varkaita kuoliaaksi, vaikka siis moraalisi sen sinulle sallisikin? Poliisi tuskin alkaa jäljittämään jokaista varkautta ja näpistystä, tapot ja murhat todennäköisesti selvitetään jälkeenpäinkin.

Tuskinpa tuossa ruumisläjässä enää erotellaan tapetut ja muuten kuolleet...

Sen mä ymmärrän, että joku K-Mart tai 7/11 ryövätään tyhjäksi elintarvikkeista, koska apu ei vieläkään tavoita uhreja, mutta asuntojen ryöstely, raiskaamiset, pelastustyöntekijöiden ampuminen jne. on mun mielestä sen arvosta toimintaa, että tollasen toiminnan voi lopettaa väkivalloin.

Alarik sanoi:
Luuletko että saisit lainkin mukaan räiskiä varkaita kuoliaaksi, vaikka siis moraalisi sen sinulle sallisikin? Poliisi tuskin alkaa jäljittämään jokaista varkautta ja näpistystä, tapot ja murhat todennäköisesti selvitetään jälkeenpäinkin.

No, jos olisin vaikka jäsen jossain kansalliskaartia vastaavassa elimessä ja poikkeustilalaki sallisi voimankäytön niin silloin uskoisin saavani.
Saavathan nuo tuolla jenkeissäkin...
Huutaisin vain, että rikos on sairaus ja minä olen lääke.

Tuosta tulikin mieleen Teräslilja (puoliksi poliisi ja puoliksi kuollut äitinsä)
Hän oli ampunut talollisen rikollisia ja oli juuri painamassa ruumista takapuoleen, kun reportteri tuli paikalle ja kysyi ihmeissään, että "mitä te teette?"
Tl: Kai te tiedätte, että rikos on sairaus ja minä olen lääke.
Toim: Joo..
TL: Annan juuri rokotusta.......eh heh hee..

Uncle Sam sanoi:
Sen mä ymmärrän, että joku K-Mart tai 7/11 ryövätään tyhjäksi elintarvikkeista, koska apu ei vieläkään tavoita uhreja, mutta asuntojen ryöstely, raiskaamiset, pelastustyöntekijöiden ampuminen jne. on mun mielestä sen arvosta toimintaa, että tollasen toiminnan voi lopettaa väkivalloin.

No USA:han on aseiden luvattu maa, ampua saa vaikka postimiehen jos se näyttää uhkaavalta.

Miksiköhän muuten olivat yllättyneitä kun alkoi tulla luotia sotilashelikopteria vastaan, eikö tämä ole juuri sitä mitä kunnon USA:laisen tulisikin tehdä?

Ku puhutaan et mustat ryöstelee niin Tässä pitää huomioida myös se et suurin osa asukkaista on mustia joten luonnollisesti mustia näkyy kuvissa enemmän kuin valkosia. Lisäksi amerikkalaisella medialla on kumma tapa valita tiettyjä kuvia lähetyksiinsä.

http://neworleans.areaconnect.com/statistics.htm

White 135956 28.05%
Black or African American 325947 67.25%

esim:
Toiset löytää ja toiset ryöstää
yahooracist8gy.jpg

:itku:

Media valitsee propaganda kuvia? Otetaan mustat pois amerikasta, en nae valkoisten massa ryostelevan ja murhaavan... tota... noita mustia.

by Warren Drake

WHEN WILL Americans wake up to the fact that their government has abandoned them, and that foreigners in the Middle East are more of a concern to the power-hungry warlords in Washington -- who are little different than the criminal caravans of Somalia-esque gangsters in New Orleans -- than Americans back home? Awareness of absolute Zionist power is settling in, through the cold harsh reality of hunger, disease, and violence as U.S. military forces remain in desert lands and are ordered to not return to the States: “There will be no large-scale shifting of U.S. troops from Iraq and Afghanistan to help with disaster relief in Louisiana and Mississippi, a U.S. Central Command spokesman said Thursday.” And Bush said just yesterday, “We’re doing all we can.” Really, Georgey Boy?

white_woman_desperate.jpg

For years, neoconservative talking heads told us how wonderful it is for the people in Iraq: new schools are being built, infrastructure is taking shape, and people have ink-stained fingers from free elections. Of course, all of this is an illusion and none of it true. But, even if it was, what difference does it make for Americans back home other than that we may feel better about ourselves for being such kind-hearted people? Misguided altruism is no substitute for national sovereignty; it will come back to haunt us. Maybe not today, or tomorrow, but there will assuredly come a time when funds, resources, and compassion that should have been conserved for that future catastrophe will be needed at home. Now, we’re exhausted; there’s no more cash or even moral support to give, and I don’t intend to.

What isn’t an illusion, however, is that 8,000 Israeli settlers [i.e. terrorists] will receive $2.5 billion in U.S. taxpayer funds for new homes: $312,500 per Israeli settler. In U.S. terms, the cost to pay for a new home for each Israeli settler is the equivalent of 26 years of collective welfare payments for one family. Who knew lottery winners lived in Israel…

My concern is for my own people, White people, and not the Africans in New Orleans who by and large are a drain on hard-working and law-abiding White taxpayers. In an instant, when they were forced to live on their own vis-à-vis Hurricane Katrina, they resorted to their primitive and animalistic behavior. All of the environment-based education didn’t help in the least bit, and integration and multiculturalism reared its ugly head in the most obvious of ways, like the video footage of Black children lynching naked White Barbie dolls from a post outside the Superdome. At age 6, their biological nature has already taken hold. It is safe to say this came as no shock to anyone. Wait, did I tell you that fanatical Israeli settlers are receiving a little over a quarter-of-a-million for new homes?

We must abandon any faith (what’s left of it anyway) in the system, and begin networking and relying on one another. A counter-culture and self-reliant community of White Americans who through hard work and dedication can withstand anything the government has in store for us.

Alarik sanoi:
No USA:han on aseiden luvattu maa, ampua saa vaikka postimiehen jos se näyttää uhkaavalta.

Miksiköhän muuten olivat yllättyneitä kun alkoi tulla luotia sotilashelikopteria vastaan, eikö tämä ole juuri sitä mitä kunnon USA:laisen tulisikin tehdä?

Mitäköhän hyötyä tällaisista kommenteista on tälle keskustelulle? Tiedät hyvin ettei missään maassa saa ampua postimiehiä tai sotilashelikoptereita. Oletko itse sitä mieltä että tollanen mellakointi ja ryöstely on ihan normaalia eikä sitä pitäisi mitenkään ihmetellä?

Alarik sanoi:
ollaanko sitä ihan skinejä?

Arvaa miksi aasialaisia on maailmassa enemman kuin muita ihmisrotuja? Koska ne ovat nationalisteja suurimmilta osin, eivat halua sekoittaa velleja ja karamellikastikkeita keskenaan.

Kun valkoiseksi synnyin, olen valkoinen nationalisiti. Mutta en skinheadi enka rasisti.

Fridrik sanoi:
blaa blaa blaa Mutta en skinheadi enka rasisti.
:wall: Mikä siinä oikein on, että järjestään jokainen selkeästi rasistisia väitteitä heittelevä jaksaa toitottaa, ettei ole rasisti? Luuleeko ne, että se jotenkin muuttais sen "nekrut ja vinosilmät on ali-ihmisiä"-ajattelun joksikin muuksi? Ja ihan kun se ei riittäis, näitten nerojen pitää keksiä joku vitun idioottimainen uus nimityskin itselleen: roturealisti, nationalisti, ketä kiinnostaa, samaa paskaa uudessa paketissa se kuitenkin on.

Jaa, ehkä en avaudu enempää. Jatkakaa kinasteluanne.

lumiukko sanoi:
:wall: "nekrut ja vinosilmät on ali-ihmisiä"-ajattelun joksikin muuksi?

Sähän olet pihalla kuin vitun lumiukko. En ole koskaan kuullut kenenkään rasistisia väitteitä heittävän, että vinuskit olisivat ali-ihmisiä. (Katsokaa Japania, Kiina tulee pyyhkimään meillä valkoisilla persettään ja samoin yhdistynyt Korea)
Jokainen itseään kunnioittava rasisti myöntää, että vinuskit ovat keskimääräisesti ottaen maailman viisaimpia ihmisiä, jutkujen ohella.
Missä vitun kolossa sinä olet asunut koko ikäsi?

Tässä olis pojat ihan hyvän keskustelun aineksia, jos maltettais pitää ne rasistit housuissa puolin ja toisin. Sääli jos menee jänkäämiseksi siitä, että kuka on poliittisesti korrekti ja kuka on mitäkin.

Itse olen ainakin sivistynyt suuri ajattelija. Siksi jätänkin keskustelun tältä illalta tähän ja lähden lähibaariin kuuntelemaan punaniskajunttimusiikkia.

Olen melko luottavainen, että kukaan ei ryöstä asumustani sillä välin. Kissa vartioi.

Kertokaapa fiksummat, mistä johtuu, että jenkit on koko ajan tunkemassa nenäänsä joka paikkaan esmes Vietnam, esimerkkejä kyllä riittää, mutta missä ne kaikki helikopterit ja muut "pelastusajoneuvot" nyt on kun niiden oma kansa niitä tarttee? Siis uskomatonta tollanen sekasorto noin isossa sivistysmaassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom