New Orleansiin evakointikäsky

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alarik sanoi:
Eiköhän tuokin selviäisi hieman varmemmin esim. sen ajan poliisin tilastoista.

No etkös sä voisi mennä aikasi kuluksi kaivelemaan ne faktat sen ajan poliisin tilastoista, jos sulla on joku pakonomainen tarve todistaa, että talvisodan Helsingissä alkoi New Orleansin meininki joka kerta kun ilmahälytyssireeni soi.

Alarik murskaa legendan sotalapsista, jotka lähetettiin "Ruotsiin". Vitut niitä mihinkään Ruotsiin lähetetty, ne raiskattiin ja tapettiin pommisuojissa kun äijillä tuli aika pitkäksi. Sen jälkeen ne haudattiin lähimmästä Gigantista ryöstettyihin pakastearkkuihin. Näitä synkkiä pakastearkkuja löytyy vieläkin Hesasta vanhojen talojen kellareista remontin yhteydessä.

reino sanoi:
No etkös sä voisi mennä aikasi kuluksi kaivelemaan ne faktat sen ajan poliisin tilastoista, jos sulla on joku pakonomainen tarve todistaa, että talvisodan Helsingissä alkoi New Orleansin meininki joka kerta kun ilmahälytyssireeni soi.

Alarik murskaa legendan sotalapsista, jotka lähetettiin "Ruotsiin". Vitut niitä mihinkään Ruotsiin lähetetty, ne raiskattiin ja tapettiin pommisuojissa kun äijillä tuli aika pitkäksi. Sen jälkeen ne haudattiin lähimmästä Gigantista ryöstettyihin pakastearkkuihin. Näitä synkkiä pakastearkkuja löytyy vieläkin Hesasta vanhojen talojen kellareista remontin yhteydessä.

En ole tehnyt väitettä niin ei minun tarvi todistaa yhtään mitään. Voin kylläkin kritisoida jos joku yrittää heittää jotain ihan täysin hasselhoffia mutu-juttua totena.

Alarik sanoi:
Voin kylläkin kritisoida jos joku yrittää heittää jotain ihan täysin hasselhoffia mutu-juttua totena.

Sattumalta sodasta ja siihen liittyvistä asioista kiinnostuneena olen kyllä lukenut paljonkin esimerkiksi Suomen tilanteesta sotien aikana.
Kertaakaan en ole törmännyt väitteeseen, että Helsingin pommitusten aikana Suomessa olisi ollut murha/raiskausaaltoja ja pikkulapsia olisi tapettu ja raiskattu. Ja kuten sanoin niin olen myös puhunut silminnäkijöiden kanssa.
Mummo kertoi, että paniikkia esiintyi ja ihmiset pelkäsivät mutta lähinnä neukkujen pommeja. Ei stadin kaupoissa kierrellyt lihavat poliisit pöllimässä tavaraa.

Itse olen taas kuullut veteraaneilta aivan toisenlaista juttua mm. sotilaspoliiseista mutta jääköön ne jutut kertomatta.

Kuten sanoin niin jos et ole nimenomaan lukenut tilastoja tuon ajan poliisin arkistoista niin luultavasti et ole voinutkaan törmätä kys. asiaan. Historiaa kirjoitettaessa, etenkin sodan aikana, pyritään välttämään negatiivisia kuvauksia 'omista'.

Fridrik sanoi:
Ja mua ihmetyttaa se, etta jos amerikassa ja englannissa media on pidemman paalle juutalaisten johtama, ja kaikki sensuurit ja what not ovat juutalaisten johtamia, niin miksi he sallivat asioita mitka voisivat luoda rotuvihaa? Voiko olla, etta juutalaiset tajuavat sen, mutta haluavat esittaa asiat niin luonnollisesti ja karheasti kuin vain mahdollista, etta niita ei huomattaisi? Olen 100% varma, etta naista uutisista on jatetty pahimmat mainitsematta, joku hyrraa pyoritteleva mies jossain pimeassa huoneessa, katsoen maailman karttaa seinalla sanoo kolleegalle : "Ei. Kerromme asian osatotuudenmukaisesti"
ei se rotuviha kohdistu tässä tapauksessa juutalaisiin.eli hajota ja hallitse sopisi tähänkin :rolleyes:

iso-erno sanoi:
ei se rotuviha kohdistu tässä tapauksessa juutalaisiin.eli hajota ja hallitse sopisi tähänkin :rolleyes:

Niin ei, en sanonutkaan, etka nahtavasti tajunnut sita. Mutta kun sanotaan, etta musta tappoi valkoisen jne jne. niin se aiheuttaa rotuvihaa, ja juutalaiset ovat zionistisen monikulttuurin kannalla, etta miksi ne ottaa pienintakaan riskia "herattaa" valkoista vaestoa rotupuhtauden arvostamiseen? No joo, kyllahan se anakonda kaarmekin osaa huijata krokotiilia.

Ei mua ainaskaan.

Fridrik sanoi:
Niin ei, en sanonutkaan, etka nahtavasti tajunnut sita. Mutta kun sanotaan, etta musta tappoi valkoisen jne jne. niin se aiheuttaa rotuvihaa, ja juutalaiset ovat zionistisen monikulttuurin kannalla, etta miksi ne ottaa pienintakaan riskia "herattaa" valkoista vaestoa rotupuhtauden arvostamiseen?
Juutalaiset on valittu kansa ja heillä on jumalallinen oikeus ottaa maa palestiinalaisilta. Sharon itse kutsui palestiinalaisia krokotiileiksi. Juutalainen saa mennä naimisiin vain juutalaisen kanssa, ja heillä on omat etujärjestöt ympäri maailmaa. Mikä tässä ei ole rotupuhtautta?

XXL sanoi:
Juutalaiset on valittu kansa ja heillä on jumalallinen oikeus ottaa maa palestiinalaisilta. Sharon itse kutsui palestiinalaisia krokotiileiksi. Juutalainen saa mennä naimisiin vain juutalaisen kanssa, ja heillä on omat etujärjestöt ympäri maailmaa. Mikä tässä ei ole rotupuhtautta?

Vaitat kaikkia juualaisia aarijuutalaisiksi. Ahaan... se on salittua, mutta mustien yleistaminen tyhmiksi ja vakivaltaisiksi ei ole sallittua. Noh, SE ON JUUTALAISTEN aiheuttama harha, toivottavasti opit sen nyt.
Siis, juutalaiset arvostaa OMAA rotupuhtautta, mutta mita vahemman valkoisia, sita parempi. Ne puhuu hunajaisia sanoja, ja joku tyhma huomaa myohemmin, etta serkku menikin mustan naisen kanssa naimisiin. Yksi musta suvussa tarkoittaa sita, etta vuosikymmenen paasta koko suku on musta. Juutalaisille voitto tasta valkoisen suvun muuttamisesta mustaksi.

Jumala on sama jumala kaikille, jumala ei katso vakivaltaa hyvalla silmalla. Jeesus opetti sen ihmisille, jonka jalkeen tuli oikea uskonto, kristinusko, usko jumalan rakkauteen, eika mihinkaan uhri menoihin, taikka "on okei tappaa ihmisia koska jumala tykkaa musta enemman" saatanallisiin hopoti poppoo juttuihin.

Mutta ma en sekoita mun juttuja jumalaan, koska jumala ei puutu ihmisten asioihin enaa ikina, jumala lupasi taman sen jalkeen kun oli hukuttanut koko maapallon veteen.

Etta eipas sekoiteta jumalaa tahan. Vaitat, etta jumala sallii vakivallan. Oletko sa antikristus ? :D

XXL sanoi:
J Mikä tässä ei ole rotupuhtautta?

Hmm, juutalaisuus on uskonto, ei rotu?
Israelissa on ihan mustaihoisiakin juutalaisia, samoin valkoisia, keltaisia ja todennäköisesti sinisiä ja punaisiakin.

Ei Helevata!!

Eikö nyt pergele saada tästä asiallista keskustelua aikaiseksi?

Mun puolesta saa syyttää tahi ottaa esiin mustat,
valkoiset, tsingiskaanin tai saunatontun,
kunhan se liittyy asiaan.

Huoh.

HappoVaari sanoi:
Eikö nyt pergele saada tästä asiallista keskustelua aikaiseksi?

Mun puolesta saa syyttää tahi ottaa esiin mustat,
valkoiset, tsingiskaanin tai saunatontun,
kunhan se liittyy asiaan.

Huoh.

Jep. Mitähän helvettiä nuo nyt jostain juutalaisista puhuu... :lol2:

Snoopie sanoi:
Jep. Mitähän helvettiä nuo nyt jostain juutalaisista puhuu... :lol2:

Äläs nyt .... kehittämällä poliorokoitteen, tuhosi kahden juutalaisen lääkärin salaliitto Amerikkalaisen rautakeuhkoteollisuuden. :D

Iivil jyys

Fridrik sanoi:
Jumala on sama jumala kaikille, jumala ei katso vakivaltaa hyvalla silmalla. Jeesus opetti sen ihmisille, jonka jalkeen tuli oikea uskonto, kristinusko, usko jumalan rakkauteen, eika mihinkaan uhri menoihin, taikka "on okei tappaa ihmisia koska jumala tykkaa musta enemman" saatanallisiin hopoti poppoo juttuihin.

Mutta ma en sekoita mun juttuja jumalaan, koska jumala ei puutu ihmisten asioihin enaa ikina, jumala lupasi taman sen jalkeen kun oli hukuttanut koko maapallon veteen.

Etta eipas sekoiteta jumalaa tahan. Vaitat, etta jumala sallii vakivallan. Oletko sa antikristus ? :D
Oot aika pipi. Kukahan täällä sekoittaa jumalan tähän? Please, koita löytää ääkköset ja suomen kieli. Lue nyt tuota omaa tekstiäsi...

Rotuoppi, jumala tai muu jonninjoutava jorina eivät kuulu tähän threadiin.

Palataampas sitten aiheeseen, eli New Orleansin tilanteeseen ja semmosiin. Ok?

Noista kuvista joissa valkoinen löytää ja musta looteroi..

Mustasta:
Jack Stokes, AP’s director of media relations, confirmed today that [photographer Dave] Martin says he witnessed the people in his images looting a grocery store. “He saw the person go into the shop and take the goods,” Stokes said, “and that’s why he wrote ‘looting’ in the caption.”

Toisesta kuvasta:

The photographer who took the Getty/AFP picture, Chris Graythen, also posted the reasons behind his caption:

I wrote the caption about the two people who ‘found’ the items. I believed in my opinion, that they did simply find them, and not ‘looted’ them in the definition of the word. The people were swimming in chest deep water, and there were other people in the water, both white and black. I looked for the best picture. there were a million items floating in the water—we were right near a grocery store that had 5+ feet of water in it. it had no doors. the water was moving, and the stuff was floating away. These people were not ducking into a store and busting down windows to get electronics. They picked up bread and cokes that were floating in the water. They would have floated away anyhow.

Eli tämä oli taas paljon melua tyhjästä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom