Alarik
Banned
Cthulhu sanoi:Aika moni sukulainen asui Helsingissä sodan aikana.
Eiköhän tuokin selviäisi hieman varmemmin esim. sen ajan poliisin tilastoista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cthulhu sanoi:Aika moni sukulainen asui Helsingissä sodan aikana.
Alarik sanoi:Eiköhän tuokin selviäisi hieman varmemmin esim. sen ajan poliisin tilastoista.
reino sanoi:No etkös sä voisi mennä aikasi kuluksi kaivelemaan ne faktat sen ajan poliisin tilastoista, jos sulla on joku pakonomainen tarve todistaa, että talvisodan Helsingissä alkoi New Orleansin meininki joka kerta kun ilmahälytyssireeni soi.
Alarik murskaa legendan sotalapsista, jotka lähetettiin "Ruotsiin". Vitut niitä mihinkään Ruotsiin lähetetty, ne raiskattiin ja tapettiin pommisuojissa kun äijillä tuli aika pitkäksi. Sen jälkeen ne haudattiin lähimmästä Gigantista ryöstettyihin pakastearkkuihin. Näitä synkkiä pakastearkkuja löytyy vieläkin Hesasta vanhojen talojen kellareista remontin yhteydessä.
Alarik sanoi:Voin kylläkin kritisoida jos joku yrittää heittää jotain ihan täysin hasselhoffia mutu-juttua totena.
ei se rotuviha kohdistu tässä tapauksessa juutalaisiin.eli hajota ja hallitse sopisi tähänkinFridrik sanoi:Ja mua ihmetyttaa se, etta jos amerikassa ja englannissa media on pidemman paalle juutalaisten johtama, ja kaikki sensuurit ja what not ovat juutalaisten johtamia, niin miksi he sallivat asioita mitka voisivat luoda rotuvihaa? Voiko olla, etta juutalaiset tajuavat sen, mutta haluavat esittaa asiat niin luonnollisesti ja karheasti kuin vain mahdollista, etta niita ei huomattaisi? Olen 100% varma, etta naista uutisista on jatetty pahimmat mainitsematta, joku hyrraa pyoritteleva mies jossain pimeassa huoneessa, katsoen maailman karttaa seinalla sanoo kolleegalle : "Ei. Kerromme asian osatotuudenmukaisesti"
iso-erno sanoi:ei se rotuviha kohdistu tässä tapauksessa juutalaisiin.eli hajota ja hallitse sopisi tähänkin
Juutalaiset on valittu kansa ja heillä on jumalallinen oikeus ottaa maa palestiinalaisilta. Sharon itse kutsui palestiinalaisia krokotiileiksi. Juutalainen saa mennä naimisiin vain juutalaisen kanssa, ja heillä on omat etujärjestöt ympäri maailmaa. Mikä tässä ei ole rotupuhtautta?Fridrik sanoi:Niin ei, en sanonutkaan, etka nahtavasti tajunnut sita. Mutta kun sanotaan, etta musta tappoi valkoisen jne jne. niin se aiheuttaa rotuvihaa, ja juutalaiset ovat zionistisen monikulttuurin kannalla, etta miksi ne ottaa pienintakaan riskia "herattaa" valkoista vaestoa rotupuhtauden arvostamiseen?
XXL sanoi:Juutalaiset on valittu kansa ja heillä on jumalallinen oikeus ottaa maa palestiinalaisilta. Sharon itse kutsui palestiinalaisia krokotiileiksi. Juutalainen saa mennä naimisiin vain juutalaisen kanssa, ja heillä on omat etujärjestöt ympäri maailmaa. Mikä tässä ei ole rotupuhtautta?
XXL sanoi:J Mikä tässä ei ole rotupuhtautta?
HappoVaari sanoi:Eikö nyt pergele saada tästä asiallista keskustelua aikaiseksi?
Mun puolesta saa syyttää tahi ottaa esiin mustat,
valkoiset, tsingiskaanin tai saunatontun,
kunhan se liittyy asiaan.
Huoh.
Snoopie sanoi:Jep. Mitähän helvettiä nuo nyt jostain juutalaisista puhuu... :lol2:
Oot aika pipi. Kukahan täällä sekoittaa jumalan tähän? Please, koita löytää ääkköset ja suomen kieli. Lue nyt tuota omaa tekstiäsi...Fridrik sanoi:Jumala on sama jumala kaikille, jumala ei katso vakivaltaa hyvalla silmalla. Jeesus opetti sen ihmisille, jonka jalkeen tuli oikea uskonto, kristinusko, usko jumalan rakkauteen, eika mihinkaan uhri menoihin, taikka "on okei tappaa ihmisia koska jumala tykkaa musta enemman" saatanallisiin hopoti poppoo juttuihin.
Mutta ma en sekoita mun juttuja jumalaan, koska jumala ei puutu ihmisten asioihin enaa ikina, jumala lupasi taman sen jalkeen kun oli hukuttanut koko maapallon veteen.
Etta eipas sekoiteta jumalaa tahan. Vaitat, etta jumala sallii vakivallan. Oletko sa antikristus ? :D
HappoVaari sanoi: