Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
littledragon67 sanoi:ns. salimaksiimi: jalkaprässiin laitettavien painojen suuruus ja kääntäen liikeradan lyhyys on suorassa suhteessa vieressä harjoittelevan naaraan beibiys-asteeseen
KSENA sanoi:entäs neuvotteko ite? Jos näätte kun joku nevari tekee 10129482390 kilolla penaa ja tekee sen liikkeen aivan väärin, niin meettekö neuvoo, vai jätätte kuolemaan siihen?
Keila sanoi::D
(entisellä salilla eräs papparainen tuli mulle neuvomaan että kannattaa nostaa perse ilmaan kun penkkaa niin nousee enemmän :jahas: )
Joo kyllä tyyppi on tiedossa, salikyttääjä kun olen :Darpa80 sanoi:Tekis mieli mennä sanoonkin yhdelle tyypille kun on niin ego saleilija, etten ole moista ennen nähny. Perse on ilmassa 15cm ja tanko jää siltikin rinnasta 10cm auki, mutta eipä sen sitte vissiin niin väliä kun saa nosteltua isoilla romuilla. Mutta annampa jätkän egoilla ja hajottaa alaselkänsä. Toolate voi tietääkin tämän tyypin.
mappana sanoi:Ite ainakin teen joitain liikkeitä esim. penkki päin vittua välillä. Ja käy lähinnnä ärsyttämään ne kaverit jotka siihen kommentoi että: "persees nous, eihän toi oo lähelläkään kisanostoa"...
Ja ojentajaneuvojia vasta löytyykin :D
Raskolnikov sanoi:Mä en pysty ottaan vastaa kritiikkiä, jos teen päin persettä ni sitten teen. Se on mun oma asia jos paikat menee rikki, on mulla laastaria. Kerran yks häiskä tuli neuvoon mua penkkitekniikassa. Mä seurasin sitä sen kotiin ja kusin sen postilaatikkoon. Perkeleen kaikkitietävät...
Tunnen vastaavan tapauksen. Kysyin aiheesta niin sain vastaukseksi että jos nostaa 215kg perse pystyssä t-paidalla niin kyllä se 200 tulee siistimmällä tekniikalla.. Jokin totuus tuossakin.Perse on ilmassa 15cm ja tanko jää siltikin rinnasta 10cm auki, mutta eipä sen sitte vissiin niin väliä kun saa nosteltua isoilla romuilla. Mutta annampa jätkän egoilla ja hajottaa alaselkänsä. Toolate voi tietääkin tämän tyypin.