Neuvoja?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Nyt on sellanen tilanne päässy tuuppaamaan että lihakset ei millään taho enään kasvaa. Olen tehny syklityksellä väillä 12-15 toistoa ja sit 8-12 toistoa about kolmen sarjoilla ja 2 eri liikettä. Sitte palasin perinteiseen treeniin siten että tein toistoja väliltä 6-12 ja 4-6 sarjaa per lihas, ja aina puhtaalla tekniikalla. Olen treenannu jo 6 vuotta mutta mitään todella radikaalia en ole ainakaan yläkropalle keksiny koskaan. Ja oon treenannu aina lihasryhmän yhesti viikossa kunnolla. Mut nyt tarttis keksiä jotain erilaista ja shokeeraavaa, onko mitään ehdotuksia?
Noi syklitykset on vaihdellu viikon välein, sillon sain jopa hiukan tulosta aikaseks.

Feel the pain sanoi:
Ja oon treenannu aina lihasryhmän yhesti viikossa kunnolla.
Itse varmaan lähtisin kokeilemaan jotain että lihas treenataan kahteen tai kolmeen kertaan viikkoon. Ei tietenkään yhtä kovaa kuin olet normaalisti tottunut, mutta sitäkni useammin. Eli siis 1-jakoinen jossa on vaikka kaks erilaista wörkouttia tai 2-jakoinen ohjelma voisi toimia? HST?

Tai sitten jotain ihan erilaista, esim. seuraavia Mr. Waterburyn ohjelmia aion itsekkin varmaan tulevaisuudessa koettaa kunhan tästä olkapäävammasta selviän. Siis jos vaihtelua kaipaat, niin luulisin että näiden kaltaisia et ole aiemmin tehnyt...

The Art of Waterbury
Anti-Bodybuilding Hypertrophy
The Waterbury Method
The Waterbury High Frequency System

Monilla vika on treenissä ja syömisessä. Nukkua yleensä kaikki osaa? Se, että hinkataan aina samalla tavalla tai vaihdetaan vain toisto määriä ei toimi kovin pitkää. Sitä lihasta pitää shokeerata. Treenaa joku periodi niin, että otat sen rinnan vaikka kolme kertaa viikossa lisäät ravintoa reilusti. Toimiva konsti on myös palautusaikojen pienentäminen sarjojen välillä. Turha luulo, että pelkkä toistomäärienmuutos on riittävä ja toisi haluttua muutosta/kehitystä.

Sanotaan näin että sarjapainot ei ole juurikaan nousseet pitempään aikaan, saattaahan se olla että proteeinin syönti on jääny vähemmälle nykyään, et jos sitä koittas lisätä, palautusjuoma on muttei mitään muuta lisäravinnetta.

Feel the pain sanoi:
Sanotaan näin että sarjapainot ei ole juurikaan nousseet pitempään aikaan, saattaahan se olla että proteeinin syönti on jääny vähemmälle nykyään, et jos sitä koittas lisätä, palautusjuoma on muttei mitään muuta lisäravinnetta.
Noh itse suositelisin proteiinin lisäämistä ruokailuusi ja kun olet jo kerennyt treenaamaan jo noin 6 vuotta niin ota käyttöön muitakin lisäravinteita esmes. Proteenia, glutamiinia, kreatiinia ja sitten näitä hiffistely lisäravinteita such as BCAA:t ja tämän laista kamaa. Kyllähän se kroppa tarvii ravintoa ns. "raaka-ainetta" jolla se korjaa lihas vauriota. Eli ruokapuoli kuntoon niin hyväks kuin mahdolista niin eiköhän sitä kehitystä tule ja sitten tietenkin yritä lisäillä sarja painoa, sillä mitä isommat raudat ja mitä puhtaampi tekniikka sitä parempi ärsyke.:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Suositut

Back
Ylös Bottom