Neuvoja treeniohjelmaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HaGle
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eihän tossa ees oo enää paljoo liikkeitä. Kymmenen liikettä per päivä ja kaks liikettä yhelle lihakselle.

Eihän tossa ees oo enää paljoo liikkeitä. Kymmenen liikettä per päivä ja kaks liikettä yhelle lihakselle.
Joo, mutta kun ne lihakset eivät ole samankokoisia, niin sama määrä liikkeitä ja sarjoja ei toimi. Tai no, voihan sulla ollaki isommat hauikset ku jalat...

Joo, mutta kun ne lihakset eivät ole samankokoisia, niin sama määrä liikkeitä ja sarjoja ei toimi. Tai no, voihan sulla ollaki isommat hauikset ku jalat...

En tee oikeen koskaan yläkropalle noita 15 toistoa. vaan kahdeksan.

Meinaatko että kaksi 8 toiston sarjaa on sama asia kuin yksi 15 toiston sarja? Vai mihin pyrit?

Kyllä niitä jalkojakin kuuluu kunnon painoilla treenata, eikä tehdä vaan jotain aerobiseen liikuntaan menevää 15 toiston pumppailua.

Meinaatko että kaksi 8 toiston sarjaa on sama asia kuin yksi 15 toiston sarja? Vai mihin pyrit?

Kyllä niitä jalkojakin kuuluu kunnon painoilla treenata, eikä tehdä vaan jotain aerobiseen liikuntaan menevää 15 toiston pumppailua.

Siis teen 3-4x8 tai välillä vähemmän toistoja. Toi 15 on tossa ihan turhaa, kun harvoin tollain pumppailen mutta joskus harvoin. Jaloille teen yleensä 4x10. Toi 15 on vaan sen takia, että jos joskus teen ihan pumppailua, niin se on ylärajana. Sitten kun treenaan esim ojentajia, niin teen tota kapeeta penkkiä 4x8 ja noita ranskalaisia vähemmän, enkä muutenkaan aina kato noita toistoja ja sarjoja ne menee tuntuman mukaa mutta ei yleensä yläkropalle 8 yli ja alakropalle yleensä se 10 toistoo.

Pitäsköhän noita jalkoja tehä sitten yhden kerran viikossa keskiviikkona. ja yläkroppa kaks kertaa läpi kahdessa osassa eli tollain, kun nyt on ma,ti,pe,la? On mulla omasta mielestä jotain kehitystä tullu et ei toi ihan perseestä voi olla. Sitten joskus treenaan ojentajia sillain että jätän liikkeet alhaalta ja ylhäältä pikkusen vajaaks..tuntuu enemmän..onko ihan pelleilyä. En siis tee sitä sen takia, että on niin isot raudat ettei jaksa alhaalta punnertaa.

Miksi et vain tee ihan "normaalilla" 2-jakoisella ohjelmalla, joita täälläkin on pilvin pimein?

e: ja en nää tota sun linkin taakse postittamaa ohjelmaa.

Vatsa on vähän kiinteytyny, kun oon vetäny sitä ihan raivolla sisää ku oon kouluun kävellyt ja koulusta pois.. Tai sitten johtuu jostain muusta..ainakin vatsalihakset kipeet tai rasittuneen tuntuset vaikken paljoo tällä viikolla niitä oo reenannu:P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miks mun ohjelmista tulee tollasia paskoja aina!? taas on liikaa kaikkee? :D
Pyydän kyllä jotain fiksua tekemään ohjelman, kun en ite oikein tota hallitse tolla mikä tuli, niin ei viitti kyllä tehä sitten alkuunkaan.
Tollanen tuli 2008 vuonna alotettavasta ohjelmasta:
Päivä1
Käsivarret:
Hauiskääntö vinopenkillä
Hauiskääntö alataljassa
Ojentajapunnerrus ylätaljassa
Ojentajapunnerrus narulla
Jalat:
Polven koukistus laitteessa
SJMV
Pohjeprässi seisten
Pohjeprässi istualtaan

Päivä2
Rinta:
Pec deck
Ristikkäistaljatyöntö
Pullover
Vipunosto maaten
Selkä:
Leuanveto
Ylätaljaveto eteen
Kulmasoutu

Päivä3
Hartiat:
Vipunosto sivuille
Vipunosto sivuille kulmassa
Vipunosto eteen
Selkä:
Alataljasoutu
Maastaveto
Olkapäiden nosto
Jalat:
Etukyykky
Takakyykky
Jalkaprässi
Hack-kyykky

Päivä4
Lepo

Päivä5
Käsivarret:
Hauiskääntö vasaraotteella
Scott hauiskääntö laitteessa
Ranskalainen punnerrus
Kapee penkki
Jalat:
Polven koukistus laitteessa
SJMV
Pohjeprässi seisten
Pohjeprässi istualtaan

Päivä6
Rinta:
Vinopenkki
Penkki
Pullover
Selkä:
Leuanveto
Ylätaljaveto eteen
Kulmasoutu

Päivä7
Hartiat:
Pystypunnerrus
Vipunosto sivuille
Vipunosto sivuille kulmassa
Selkä:
Alataljasoutu
Maastaveto
Olkapäiden nosto
Jalat:
Etukyykky
Takakyykky
Jalkaprässi
Hack-kyykky

Päivä8
Lepo

ja sitten alusta

Älä säädä hyvä mies:D Et sää tollasii määrii liikkeitä tarvi,keskity perusliikkeisii ja jätä noi peck deckit ynnämuut vähemmälle.
Sulla menee sitäpaitsi vitusti aikaa ku teet tollasii maratoonitreenei

Älä säädä hyvä mies:D Et sää tollasii määrii liikkeitä tarvi,keskity perusliikkeisii ja jätä noi peck deckit ynnämuut vähemmälle.
Sulla menee sitäpaitsi vitusti aikaa ku teet tollasii maratoonitreenei

Hitto ku en osaa päättää mitä jättää pois :D
Tarvii varmaan jättää toi treeniohjelman teko jollekkin muulle.

Tai setten tehä vaan
1.päivä
Käsivarret

2.päivä
rinta&selkä

jne.

Eli ei päätä mitään liikkeitä vaan tekee sit salilla käsivarsille mitä tekee jne.

Hitto noista reeniohjelmista tulee aina samanlaisia..miljoona liikettä ja muutenkin huonoja :D

Hitto noista reeniohjelmista tulee aina samanlaisia..miljoona liikettä ja muutenkin huonoja :D

ota täältä pakkikselta,joku kiva jumppa

ota täältä pakkikselta,joku kiva jumppa

Tarvii varmaan ettiä. Hitto, kun noi kaikki rintaliikkeetkin mitä mulla tossa on, niin ne on kaikki kivoja samoin kaikki selkäliikkeet. Noistahan sais asattua varmaan kolme ohjelmaa..sitten tekin kolmee ohjelmaa aina eri viikolla tulis vaihtelua :D

Tai sitten vaan reenaa kaikki lihakset eripäivinä. 1.käsivarret, 2.selkä, 3.rinta, 4.olkapäät, jne. tulis varmaan kuus kertaa viikossa reeniä eli liikaa..tässä taitaa tulla ilmi se että olen suuruuden hullu..on väitetty että oon monissa asioissa suuruudenhullu ja olen näköjään tässäkin.

Hagle, tee perusliikkeistä itelles hyvä runko. Ite tykkään nelijakoisesta. Rinta(penkki), jalat(kyykky), olkapäät/ojentajat(pystypunnerrus/kapea penkki)ja selkä(veto). Näitten päälle sitten 2-4 apuliikkeitä, joita voit vaikka kierrättää. Saat tehtyä pääliikkeet ja mieleisesi apuliikkeet, ja kehitys on taattu. Minusta ei kannata ajatella tätä asiaa liian vaikeesti.

Hagle, tee perusliikkeistä itelles hyvä runko. Ite tykkään nelijakoisesta. Rinta(penkki), jalat(kyykky), olkapäät/ojentajat(pystypunnerrus/kapea penkki)ja selkä(veto). Näitten päälle sitten 2-4 apuliikkeitä, joita voit vaikka kierrättää. Saat tehtyä pääliikkeet ja mieleisesi apuliikkeet, ja kehitys on taattu. Minusta ei kannata ajatella tätä asiaa liian vaikeesti.

Kiitos neuvosta..tollein kyllä saa hyvän ohjelman..:worship:

Mites ku jotkut on sanonu mulle salilla, et ei kannata tehä olkapäitä ja ojentajia samana päivänä, kun toinen niistä jää huonomalle reenille..ku ojentaja reeni ottaa olkapäihinkin?

toi ois kolmijakoinen:
1. Rinta, olkapäät, ojentajat, epäkkäät
-Penkkipunnerrus tanko / kp.
-Vinopenkki kp. / tanko
-Ristitalja / viparit maaten / pec deck
-Pullover
-Viparit
-Pystypunnerrus tanko / kp.
-Kapea penkki / ranskalainen punnerrus
-Ojentajapunnerrus
-Kohautukset

2. Jalat
-Kyykky / etukyykky / prässi / hack
-Reiden ojennukset
-SJMV
-Reiden koukistukset
-Pohkeet istuen / seisten

3. Selkä, hauikset, forkut
-Kulmasoutu
-Maastaveto
-Ylätalja leveä / leuanveto
-Alatalja kapea
-Hauikset tanko / hauikset alatalja / kp.
-Hauikset scott tanko / vinopenkillä kp. / kp.
-Hauikset vasaraotteella -Rannekkäännöt

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom