SUPERCARB 1kg -40%

Neuvoja ja tsempitystä kun paino ei laske treenistä huolimatta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Noki
  • Aloitettu Aloitettu
Riitta: Paljonko sulla tulee rasvaa vuorokaudessa? Muistaakseni noissa juttadieeteissä rasvan määrä on aika minimissä mikä on aika helvetin omituista, koska naisen elimistö tarvitsee rasvaa riittävästi hormonitoiminnan ylläpitämiseen. Toisekseen jos rasvaa ei tule riittävästi niin ei rasva-aineenvaihduntakaan toimi... Itse söin koko dieetin ajan 60-70g rasvaa päivässä ja toimi ku junan vessa. Lisäksi iho pysyi kunnossa, ei kuivunut kuten joskus aikanaan. Tälläkin hetkellä syön saman verran rasvaa ja tuntuu toimivan suht hyvin koska painokaan ei ole lähtenyt nousemaan kaloreiden ja hiilarien nostosta huolimatta.

Suosittelen siis lisäämään rasvaa ruokavalioon ja sijoittamaan hiilarit treenin ympärille eli ennen treeniä ja sen jälkeen. Kannattanee ottaa yhteyttä sellaiseen joka tekee ruoka- ja treeniohjelmat juuri sinulle. Juttadieeteissä kaikki saa saman lappusen kouraansa...

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tämä olikin keskustelu jota kaipasin :)

Eli olen laihduttanut n. 16 kiloa n. 16 kk aikana, eli ihan hyvää tahtia, mutta nyt on kaikki lakannut. Painoindeksini on nyt n. 23,8, joo normaalipaino kyllä, mutta rasvaa on kehossa vielä liikaa ja haluan lihakseni näkyvämmiksi.
Liikun todella paljon ja luulenkin että syön siihen määrään liian vähän. En hikoile oikeastaan ollenkaan joka on myös huono merkki.
Olen käyttänyt ENERGYnetin kalorilaskuria ja kalorimäärä heittelee 1300-1500 välillä, joskus voi jäädä alle 1000 :P

Eli syöntitottumukset :

Aamu:

Riisipuuroa (mikro)
Siihen 0,5 dl marjoja
1dl raejuustoa

Klo:10:00 töissä

kaurapuuro
siihen proteiinijauhoja n 0.5dl
leipä margariinilla 30% juustolla ja kinkulla
mustikkakeittoa (vähäkalorista ja sokeritonta)

14:00 töissä

rahka/mustikkakeittoa
tai
hedelmä
ja leipä + margariini + juusto + kinkku

kotona n. klo 18:00

Kunnon lämminruoka mitä ikinä sitten onkin
mutta esim. eilen
porkkana
raejuustoa 1dl
kinkkukiusausta n.4dl

illalla sitten
1 leipä + margariini + kinkku + keitetty muna
ja
luonnonjugurtti + marjoja + hiukan mysliä (sokeroitua)

sali treenin jälkeen otan proteiinijuoman

Ja Viikon liikunnat

Ma- 30min koiran kanssa lenkki (ei mitään mönkimistä vaan kunnon kävelya)
60min sali
60min juoksu/uinti
ja yleensä myös 60 min koiran kanssa (jollei mies ole jo käynyt)

Ti Sama homma

Ke puolentoistatunnin kuntonyrkkeily + koiran lenkit

to sama kuin ma ja ti

pe sama kuin ma ja ti

la 60-90 min juoksulenkki ja koiran ulkoilutukset

su koiran ulkolutukset

Eli onko minulla yksinkertaisesti vain aineenvaihdunta lakannut vai kannattaisiko mennä kilpirauhas testiin.
Entä kannattaisiko minun syödä lisää proteiinia?

Kiitos, jos joku jaksaa kommentoida!

Missä kaikki hyvälaatuiset rasvat? Kyllähän tuossa ruokavaliossa olisi viilattavaa :) ihan ensimmäisenä protskua ja rasvoja lisää...

Voinhan mä ton ruokavalion tännekkin jakaa jos jollain on hyviä muutosehdotuksia. Mun on kuitenkin ollut pakko jättää gluteiini ja laktoosi pois joten se rajoittaa vähän

Lepopäivä
Aamupala: 2 kananmunaa, 50g vähärasvaista lihaa, 200g--> kasviksia tai marjoja+ vähän pähkinöitä tai 1rkl öljyä tai 1/2 avokado
Lounas: 120g lihaa, 200g--> kasviksia,vähän pähkinöitä tai 1rkl öljyä tai 1/2 avokado
Välipala: maitorahka, marjoja, vähän pähkinöitä tai 1rkl öljyä tai 1/2 avokado
Päivällinen: 120g lihaa, 200g--> kasviksia,vähän pähkinöitä tai 1rkl öljyä tai 1/2 avokado
Iltapala: maitorahka,200g marjoja, vähän pähkinöitä tai 1rkl öljyä tai 1/2 avokado, tai sama kun aamupala

Treenipäivinä muuten sama mutta ennen treenejä tulee hiilareita kaurahiutaleista, treenin jälkeen palkkari ja treenin jälkeiseltä aterialta rasvat pois ja perunaa tai bataattia lisäksi. Jokuhan tuossa mättää kun paino jumiaa. Tosin kroppa toimii jo huomattavasti paremmin nyt kun en enää käytä gluteiinia joten toisaalta olen jo siihen tyytyväinen.

Pipsa ainakin lienee onnistunut saamaan kroppansa ns. säästöliekille, jos ei noin vähillä kaloreilla laihdu. Miten mahtaa jaksaa treenata? On myös hyvä muistaa, että kaikkien kroppaa ei järkevin keinoin vain saa huomattavan vähärasvaiseksi, vaan jo normaalin painoindeksin saavuttaminen on iso juttu.

Suositut

Back
Ylös Bottom