Neuvoi kokeneemmilt treenaajilt lihasmassa - paino kyselyyn

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raico
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Moi.

Elikkä mun ongelma ois semmone että mun paino ei nouse täl hetkel yhtään vaikka peilistä katsottuna kroppaan tulee lisää lihasta. Mul on alhane rasvaprosentti (ei oo juurikaan mitään mistä polttaa rasvaa) ja paino pysyy siinä samassa vaikka kehitystä tapahtuu ?

Pituus 178
Ikä 18
Painoa vain 60kg, noussut vuoden treenauksella noin 10kg mutta nyt ei oo pariin kuukauteen hetkahtanut yhtään. :itku:. Tiedän kyllä omaavani kevyet luut mutta se ei selitä silti sitä miks paino tyssää.

Missä mahtais olla vika, kun lihasmassaa ja voimaa kuitenkin tulee? Treenailuu on takana noin vuos, ei taukoja.

Mihin sä lisäpainoa tarviit jos kerran lihasmassaa ja voimaa kertyy? :S

no must se ois asiallist että sillon ku voimaa ja massaa tulee niin myös painoa tulee lisää.
Lisäks se ei auta olleskaa että paljonko lykkään tavaraa koneeseen :s

Syöt liian vähän. Vaikea uskoa, että lihakset kasvaa ilman painon nousua. Silloin pitäisi rasvaa palaa melkoisesti kun kerta lihaskin kasvaa samalla jotta paino ei heiluisi.

Selvennän Raico sulle muutaman asian :)

1. Sellaista asiaa ei olekkaan kuin kevyet luut.
2. Paino kasvaa syömällä, toki voin sepustaa sulle kauniin (ja pitkän) tarinan kaloreista ja elimistönkaloreidenkulutuksesta, mutta tällä hetkellä olen niin vitun laiska etten sitä jaksa tehdä.
3. Jos peilistä näyttää, että on tullut kehitystä, mutta paino ei ole noussut on sinulta palanut rasvaa pois ja lihaserottuvuus täten parantunut.
tjaa mitäs vielä
4. Periaatteessa voimaa voi kertyä ilman suurta painon nousua, tiettyyn rajaan asti.

Raico, jos kehityt treenistä toiseen, eli saat toiston tai pari lisää ja/tai painoa enemmän tankoon niin sinulla ei ole mitään hätää. Älä rupea analysoimaan liikaa. Luuletko tosiaan, jos saat penkin nousemaan 130 kiloon ettei rinta/olkapäät ole kasvaneet? Tai kyykyn 160 kiloon, että jalkasi ovat jotenkin pienet? Keskity vain kehittymään treenistä toiseen, kun alkaa yskimään lisää proteiinia ja kaloreita. Pidä välillä kevyempiä viikkoja, kukaan ei pysty vetämään täysillä viikosta toiseen.

Taas näitä "syön kuin hevonen ja paino ei nouse!"

Et silti syö tarpeeksi. Pelkästään tuo 10 kg painon nousu on nostanut kulutustasi ehkä jopa 10%.

Syö siis enemmän ja useammin. Piste.

Kirjaappas tähän normaalin päiväsi syömiset. Jos ei tule painoa lisää et syö tarpeeksi!!

Justiinsa sama pituus ja paino kuin meikäläisellä, paitti itte alotin puntin vasta yli kakskymppisenä. Kyllä se sieltä nousee, ruokaa vaan naamariin enemmän kuin ikinä uskot tarpeelliseksi. Semmosen 3000kcal syöminen per päivä pistää kummasti painon taas nousuun. Semmosta se on jos on 'siunaantunut' nopea aineenvaihdunta. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon tämmönen 15 vuotias jannu (-94) ja oon nytte saanu painoo 4kg ylös noin kuukaudessa. lisäämällä sitä syöntiä niin perkeleesti että aivan oksettaa. Syömisellä se massa on hankittava jos sitä haluaa :D (55kg+4kg=59kg)

Noihan on dieettikalorit:D

Jos sälli painaa 60kg niin uskoisin tuolla lähtevän tasaiseen nousuun. Voi "syömään tottumattomalle" olla vaikeaa saada tuonkaan verran kasaan hyvistä lähteistä jatkuvasti joka päivä. Meikäläiselle 4000kcal tuntuu aikamoiselta riisin+kanan jauhamiselta... kokoajan saa olla syömässä. Onneksi sitä ei tarvii kokoajan tehdä. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom