Nettivalmennus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja foresrun
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mielipiteitä ja kokemuksia nettivalmennuksesta? Heräs tänään kiinnostus kokeilla esim fitfarmin advanced valmennusta. Saako tosta itelle mitään irti vai meneekö rahat haaskuuseen? Hinta ei omasta mielestä oo kauheen paha ja sais vähän uutta näkökulmaa treenaamiseen. Luultavasti suomalaiset kehonrakentajatkin heittäis jonkun 1-3kk valmennus setin rahaa vastaan? sis, treeni ohjelman ja ehkä ruokavalion? Onko tollasessa isossa ryhmässä kumminkaan se oma ohjelma niin yksilöllinen ja keskitytäänkö asiakkaaseen "ihan kunnolla"? Vai lätkitäänkö jotain perus penkki hauis jalkoja unohtamatta? Jos joku on kokeillut, niin mieluusti vähän kokemuksia :)

Mä oon nyt tehnyt ton sunnuntaina loppuneen Advancedin (8vk) ja nyt messissä sen jälkeisessä Advancedin tehodieetissä. Kovin yksilöllistä treenausta siinä ei saa, mutta ainakin itelle ollu tärkeetä saada varmuus treenitavasta ja ruuasta yms. Ei ole ite tarvinnut miettiä mitään, sen kun syö mitä lapussa lukee ja treenaa kovaa.

Treenit muuttuivat Advancedin edetessä, oli "normaalia" viikkoa, trisettiä, quattro-settiä, 30 sekan palautuksilla sarjat. Itse treeneihin mulla on menny aikaa pitkälle alle timma + lämmittelyt. Kovuutta omaan treenaamiseen on tullut, joka on ehkä isoin yksittäinen seikka, mitä tosta saanut.

Safkassa aina muutama, mistä valita. Perusruoka-aineita; Lihaa, kalaa kanaa / Riisiä, perunaa, makaronia. Myös lisäravinteet on määritetty, enkä ainakaan itse oo kokenut, että siellä on mitään rahat pois-meininkiä niissä. Safkaaminen kyllä vaatii tietynlaista sisukkuutta, kun eväät on käytännössä ainoo vaihtoehto. Jos salin jälkeen pitää lähtee johonkin, niin sitten on kylmää jauhelihaa ja riisiä kiskonu nassuun treenin jälkeen..

Paino meni ton 8vk aikana n. 92,5kg -> 94,5kg, ja mies kiristyi selkeesti.

Hmmm, toi helmikuussa alkava advanced vois olla mielenkiintoista koittaa nyt kun diettikin loppuu sopivasti parin viikon päästä.

Tekstistäsi sai ainakin tyytyväisen kuvan hommasta!

ite teen ison osan valmennuksista netin kautta ja se kyl on täysin yksilöllistä ja palautesysteemin kautta seurattua touhua aina. asiakkaat tuppaa olemaan tyytyväisiä.

Mitä toi advanced maksaa? Varmaan ihan he***tisti, veikkaan. Suosittelen kovasti ^ ylläolevaa.

Mitä toi advanced maksaa? Varmaan ihan he***tisti, veikkaan. Suosittelen kovasti ^ ylläolevaa.

130e/3kk. Ei mun mielestä mikään paha.

Enpä ite ottais valmennusta kuin paikan päällä, välittömän palautteen ja valmennettavan tuntemisen takia.

130e/3kk. Ei mun mielestä mikään paha.

Jos hommaan kuuluu myös ruokavalio niin ei tosissaan ole mikään hirveän kallis. Toisaalta kolme kuukautta on pitkä aika joten pakettiin olisi melkein pakko kuulua jonkinlainen seuranta.

Itse kanssa juuri aloittelin MT Protrainerin kanssa ja ainakin heti alkuun tuli fiilis, että henkilökohtaisella suunnitelmalla mennään, eikä vaan isketä vakiona jotain perusohjelmia. Kysymyksiin saatu hyvin vastauksia ja usko projektiin ainakin on kova.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
MT:stä todellakin vain positiivisiä mietteitä.

ellei ohjelmassa oo selkeen aktiivista seurantaa, ei se ole juuri kuin puolikas "ohjelma". se laatu tulee juuri siitä hienosäädöstäkin.

slarto: etävalmennuksessa kyllä kummasti tuntee asiakkaansa. mä tiedän aika usein paremmin mihin mun asiakkaat pystyy, ku ne ite ;) mut tää on just sen palauteseurannan yks ansio. aika harvoin itseasiassa valmentaja on jatkuvasti paikalla, ellei kyseessä oo selkeesti valmentajan vetämä treeni, esim. joukkuelajeissa. jos on, se on useimmiten hyvä asia toki. se ei kuitenkaan voi olla yksilölajeissa oletusasetuksena.

No sen advancedin läpikäyneenä vuosi sitten tuli ihan hyviä vinkkejä ja uusia juttuja. En nyt sit tiiä jos siinä on porukalle tehty treeniohjelma ja ruokavalio niin miten se olis itelle huippu optimaalinen. Noi yhteistreenit Tampereella oli vaikuttava kokemus kun pääs treenaamaan Mentulan ja sattumalta Savolainenkin oli paikalla. Voisinpa maksaa uudestaa, aika positiivinen kokemus oli.

Sun jto pitää sitten laittaa jonkinlainen "tunnustukset" osio sinne blogiin, missä heput jota oot valmentanu kertoo mitä haki, mitä saavutti, kauan kesti ja mitä maksoi :)

Ja ookko ihan kunnon sivuja aatellu pistää pystyyn? Varmaan täälläkin löytyy kasapäin hemmoja jotka tekee ne jotain ohjelman tynkää vastaan. Ja ei, en ole yksi niistä :D

Jtolta tai Tikan Markkua mä käyttäisin.

Luultavasti jossain vaiheessa tulen käyttämään! :)

Mites jto kun raksalla käydään syömässä jossain ruokalassa ruoka, niin meneekö valmennus ravinto opillisesti päin persettä, vai pystyykö sitä illalla ja aamulla +viikonloppuna syömään niin, että hyöty saadaan maksimiin?

Jotain kaupallisempia ja jostain kurssista pätevyytensä hankkineisiin personaltrainerelämäntaparemonttihuuhaa -valmentajiin ainakin suhtautuisin varauksella. Vierestä salilla joskus seuranneena on oikeasti tehnyt tiukkaa, etten ole mennyt sanomaan, että hyvä valmentaja lopettaa paskanjauhamisen ja arvon valmennettava alkaa tehdä mavea ja syömään perusruokaa enemmän. Hyvä luoja, kun eräät ottavat valmentajan titteleitä käyttöönsä, mikä tekee heidät autuaiksi näiden saliharrastusta aloittelevien silmissä.

Taidan tota advancedia kokeilla. Luultavasti jotain siinäkin oppii :)

Jotain kaupallisempia ja jostain kurssista pätevyytensä hankkineisiin personaltrainerelämäntaparemonttihuuhaa -valmentajiin ainakin suhtautuisin varauksella. Vierestä salilla joskus seuranneena on oikeasti tehnyt tiukkaa, etten ole mennyt sanomaan, että hyvä valmentaja lopettaa paskanjauhamisen ja arvon valmennettava alkaa tehdä mavea ja syömään perusruokaa enemmän. Hyvä luoja, kun eräät ottavat valmentajan titteleitä käyttöönsä, mikä tekee heidät autuaiksi näiden saliharrastusta aloittelevien silmissä.

Voi olla, että nämäkin ''valmentajat'' olisivat tiedoiltaan varsin päteviä muuten, mutta ketjusalien palkkalistoilla heidän ''kuuluu'' rakentaa kaikki ohjelmat ja systeemit sen ympärille, mikä palvelee parhaalla mahdollisella tavalla itse ketjua/ yritystä eikä välttämättä sitä asiakasta.

Mulla nyt puolen vuoden kuntoprokkis menossa (noin puolivälissä) Markku Tikan valmennuksessa ja kyllä tuota voi suositella. Vaikka treenaamisesta ja syömisestä tietäisikin jo hyvin, niin antaa se enemmän motivaatiota ja selkärankaa pitää siitä kiinni. Siis kun pitää viikon tekemiset raportoida, niin ei tule lipsuttua....

Minulla toki enemmän tukemassa toista harrastusta, mutta kyllä selkeä hyppäys tulosten suhteen on tässä kolmessa kuukaudessa tullut

Onko tässä nettivalmennuksessa tms sellaista "bonus" systeemiä, että jos vaikka kolmen kuukauden päästä ollaan tavoitteissa niin treenaaja palkitaan PT:n toimesta.

Vaikka vika kuukausi ilmainen tai lahjakortteja lisäravinne myymälöihin tms.
Jos ei, niin miettikää! :)

Suositut

Back
Ylös Bottom