Nettivalmennus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja foresrun
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo taikka kokonaan ilmanen valmennus... Hyvä idea.

Onko tässä nettivalmennuksessa tms sellaista "bonus" systeemiä, että jos vaikka kolmen kuukauden päästä ollaan tavoitteissa niin treenaaja palkitaan PT:n toimesta.

Vaikka vika kuukausi ilmainen tai lahjakortteja lisäravinne myymälöihin tms.
Jos ei, niin miettikää! :)

Onhan niissä. Tavoitteisiin pääsy.

Niin, tai sitten tekee ilmaseksi kaikki ohjelmat, seurannat jne. Enemmän asiakkaita ja parempaa palautetta. Kaikilla on hauskaa.

ite teen ison osan valmennuksista netin kautta ja se kyl on täysin yksilöllistä ja palautesysteemin kautta seurattua touhua aina. asiakkaat tuppaa olemaan tyytyväisiä.

Millasta hintaa sulla ohjelmat about on? Kovasti kiinnostunut.

Fitfarmin valmennuksissa oleville pt-tunnit 55€, eli siinä säästää vähäsen.

Millasta hintaa sulla ohjelmat about on? Kovasti kiinnostunut.

Fitfarmin valmennuksissa oleville pt-tunnit 55€, eli siinä säästää vähäsen.

Tässä asiassa ei kyllä kannata välttämättä hinnan perään huudella, vaan kannattaa miettiä millainen valmentaja itsellään sopisi.

Ja miten sen saa selville? Miettimällä mitä sitä itse oikeasti tarvitsee.

Onko tässä nettivalmennuksessa tms sellaista "bonus" systeemiä, että jos vaikka kolmen kuukauden päästä ollaan tavoitteissa niin treenaaja palkitaan PT:n toimesta.

Vaikka vika kuukausi ilmainen tai lahjakortteja lisäravinne myymälöihin tms.
Jos ei, niin miettikää! :)

Asiakkaan tulokset on se juju tässä. Mitä muuta tarvitaan?

Jtolta tai Tikan Markkua mä käyttäisin.

Luultavasti jossain vaiheessa tulen käyttämään! :)

Mites jto kun raksalla käydään syömässä jossain ruokalassa ruoka, niin meneekö valmennus ravinto opillisesti päin persettä, vai pystyykö sitä illalla ja aamulla +viikonloppuna syömään niin, että hyöty saadaan maksimiin?

Markulla ainakin luki ohjelmassa, että "Lounas" ja sitten listattu millainen ja perään "TAI vastaavanoloinen kouluruoka", koska koulussa tosiaan nuo lounaat tuli syötyä. Ei se valmennus piloille mee, jos yksi ateria päivässä ei ihan grammalleen mee makrojen ja mikrojen kaa. Muuten ois mun mielestä valmennuksessa vikaa ellei kyseessä nyt joku kisadieetti oo.

Itse ainakin tulevaisuudessa siirryn joksikin aikaa nettivalmennukseen, ainakin jos oma järki ei enää loihdi ohjelmia joilla kehittyy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi olla, että nämäkin ''valmentajat'' olisivat tiedoiltaan varsin päteviä muuten, mutta ketjusalien palkkalistoilla heidän ''kuuluu'' rakentaa kaikki ohjelmat ja systeemit sen ympärille, mikä palvelee parhaalla mahdollisella tavalla itse ketjua/ yritystä eikä välttämättä sitä asiakasta.

Niin kuten väärät tekniikat ja raskaiden perusliikkeiden totaalinen sivuuttaminen... :rolleyes:

Kyllä mullakin jokaiselle etävalmennettavalle ihan täysin henkilökohtainen ohjelma tehdään. Vaikka mailitse kaikki tapahtuukin, niin aika hyvin sitä pystyy kunnon kysymyspatteriston avulla ongelmat ja tavoitteet hahmottamaan. Seuranta on tietysti kaiken a ja o, ja mulle saakin laittaa mailia vaikka joka päivä. Asiakkaat ovat olleet poikkeuksetta tyytyväisiä. Ihan täysin aloittelijalle etävalmennuksessa on tietty haasteensa, koska liikkeitä ei pysty näyttämään, mutta toisaalta suurin osa onkin jo jonkin verran treenanneita. Pakko maininta, että jonkin verran mulle on valunut muilta toimijoilta (ei tällä palstalla toimivilta treenareilta) asiakkaita, kun eivät ole olleet tyytyväisiä copypaste-ohjelmiin.

Mulla on itselläni aika paljon asiakkaita laidasta laitaan, mutta suosittelisin itsekin tällä palstalla puhdasta voimakikkailu-übertreenaajaa tai kisoihin tavoittelevaa voimanostajaa ottamaan yhteyttä jto:hon, tai kehonrakennusviimeistelyä tarvitsevaa ottamaan yhteyttä Tikkaan, sillä ovat näissä asioissa minua pätevämpiä. Minulle ohjautuu aika paljon sairaita tai "fyysisesti vaikeita" asiakkaita, koska mulla on tuo lääkepuoli hallussa. Paljonhan minäkin tiedän, mutta olen vielä parin askeleen päästä guruudesta ;)

hyvä timo, copypasteilijat kuriin! onpahan tullut muuten vastaan semmosiakin treenareita, jotka ihan pokalla käyttää mun täällä kirjottamia julkisia ohjelmia ominaan. parissa tapauksessa ko. herrat on kohtuullisen nopeasti "ohjeistettu jättämään mokoma toiminta" mun jutut tietävien nostajien toimesta. kiitos vaan, lähteet pitää siis mainita.

hehee... en mä mitään sivuja tee, vaikka mulla visuaalisen puolen maisteripaprut onkin. mä tykkään pitää ton vähä sillai kotikutosena. palaute on henkilökohtasta ja sen takia sitä ei julkistella. toistaiseksi oon nöyränä saanut ottaa vastaan kovin avokätistä ja kiittävää palautetta. mä voin palkita hyvin edistyneen treenaajan vaikka hymiöllä mailissa ;) miksi muuten sitä kehittymistä pitäs jotenkin palkita, kun sen tulis olla nimenomasesti sen treenien ohjelmoimisen tarkotus? en mä koskaan millään muulla lähtökohdalla ees kuvittelis tekeväni ohjelmia. melkein päinvastoin laiskottelusta raippaa vaan hehehee... tai ainakin kilo pikkuautoja mun pojalle!

hinnat voipi kysellä maililla, mutta tapauskohtaisesti ne yleensä muodostuu riippuen siitä, miten paljon sitä ohjelmoitavaa on. 60€/ kk taitaa olla se alin tällä hetkellä. 3kk lyhyempiä pätkiä en tee, kun ei siinä ajassa vielä tuloksia niin ehdi saamaan. ei mua koskaan kalliiksi oo kyl sanottu. melkein tulee täysin päinvastasta palautetta ja onpahan muutamat tarjoutuneet maksamaan mulle näistä pakkiksen julkisistakin avuista.

mulla nyt vaan on kuitenkin tässä hieman semmonen pedagoginenkin ajatus ja siks mm. kirjottelen tänne pakkiksellekin aikalailla kaikkee ilman korvausta. ei kaikkee voi tehdä rahan takia. mua innostaa ja motivoi ihmiset, jotka on kiinnostuneita treenaamisesta. oli se laji sitten sauvakävely tai peräti punttien kolistelu. sen takia mun asiakkaitten lajikirjokin on hyvin laaja.

Tässä asiassa ei kyllä kannata välttämättä hinnan perään huudella, vaan kannattaa miettiä millainen valmentaja itsellään sopisi.

Ja miten sen saa selville? Miettimällä mitä sitä itse oikeasti tarvitsee.

Toki toki. Sitä hintaluokkaa vain kaipasin ja senhän JTO jo antoikin, kiitos siitä. Kuitenkin aika monelle tuo raha on kynnyskysymys. Itse en tahdo pistää tonneja kiinni, niin nämä etävalmennukset ja porukkavalmennukset ovat lähes ainoita vaihtoehtoja.

MT ja jto saa minulta huippusuositukset. Molemmista kokemuksia...öö...siis nettivalmennuksessa. Molemmilla selkeälinjainen ulosanti ja todellakin motivoiva tyyli. Palaute suoraa ja asiantuntevaa neuvontaa. Molempien valmennuksessa pääsin itse hienoihin tuloksiin. Tuloksiin joihin omatoimisesti pääseminen olisi ollut hankalaa, jollei ihan mahdotonta.

Saatan vielä palata jomman kumman herran pariin jahka tulevaisuuden suunnitelmat selkeytyy hieman tarkemmin....eli bodailua vai paluu penkkaamaan.

Jto:lle suositukset täältäkin. Ei vielä kovin pitkää yhtestä taivalta ole nettivalmennuksen parissa, mutta tulokset lähti kasvuun heti. Enkä minä nyt ihan aloittelija ole että ei voi sen varaan enää laskea mitään. Tietämätön kyllä monessa asiassa ja jääräpäinen vielä useammassa.

Mutta se on tavallaan "helppoa" kun toinen piirtää suuntaviiva, lainausmerkit siksi ettei se itse treeni kyllä tunnu siltä että helpolla päästiin.

Ostaisin kyllä valmennusta tyyliin jatkuvaksi jos saisi nämä muut lompakkoa rasittavat jutut alta pois. Tuntuu tällä hetkellä siltä että rahat häviää koko ajan jonnekin, jos ei muute niin pitää taas sukset ostaa pojalle ja ja ja.

Nooh, eiköhän ne rahat taas jostain kaiva. Eli tässä tapauksessa ei se hinta. Tuntuu kyllä että yksi tuttu osti tonnilla vuosi perussetit ja sitten henkilökohtaisia kalliita kertatapaamisia päälle ja mitään ei tapahdu. No ehkä se on enemmän tässä tapauksessa kiinni siitä treenaajasta kuin valmentajasta.

Kukaan mitään saa aikaiseksi vain siksi että joku valmentaa. Pitää sitä itse viitsiä tehdä.

Hinta tuntuu todella korkealta. Hyviä perusohjeitahan tuolta varmasti saa, mutta aktiivinen löytää ne muualtakin ihan ilmaiseksi. Hieno idea kyllä fatfarmilta!

MT on minullekin muutaman ohjelman raapustellut, tulosta tullut huomattavasti enemmän kuin omilla ohjelmilla, varsinaista valmennusta ei kuitenkaan.

Eräälle nimeltämainitsemattomalle myös kerran ohjelmasta maksoin, hinta oli tuplaten Markun ohjelmiin, laatu taas, no eipä tullut kertaakaan testattua edes...:rolleyes:
Ja kyseessä kuitenkin varmasti osaava tyyppi, ehkä vaan meikäläisen kotisalilla ei ole tarpeeksi vempaimia tms.

Mihinkään kisoihin ei ole kiinnostusta, joten Pakkis toimii valmentajana toistaiseksi.

hyvä timo, copypasteilijat kuriin!

Pittää muistaa että samoja liikkeitä pyöritellää miljoonia kertoja ees taas eri ohjelmissa ympäri maailmaa. Todenäköisyys on varma, että ohjelmia sattuu jo melkein samanlaisia vaikkei olis copypastettu...ei tämä niin avaruustiedettä oo, samat muutamat palikat pyörii joka karsinassa(eli ei aina välttämättä oo copypasteamisesta kyse, no jto:n ohjelmat on semmosia ettei varmaan heti satu samanlaista ihan sattumalta)....:)

Suositut

Back
Ylös Bottom