Joo taikka kokonaan ilmanen valmennus... Hyvä idea.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tässä nettivalmennuksessa tms sellaista "bonus" systeemiä, että jos vaikka kolmen kuukauden päästä ollaan tavoitteissa niin treenaaja palkitaan PT:n toimesta.
Vaikka vika kuukausi ilmainen tai lahjakortteja lisäravinne myymälöihin tms.
Jos ei, niin miettikää!
ite teen ison osan valmennuksista netin kautta ja se kyl on täysin yksilöllistä ja palautesysteemin kautta seurattua touhua aina. asiakkaat tuppaa olemaan tyytyväisiä.
Millasta hintaa sulla ohjelmat about on? Kovasti kiinnostunut.
Fitfarmin valmennuksissa oleville pt-tunnit 55€, eli siinä säästää vähäsen.
Onko tässä nettivalmennuksessa tms sellaista "bonus" systeemiä, että jos vaikka kolmen kuukauden päästä ollaan tavoitteissa niin treenaaja palkitaan PT:n toimesta.
Vaikka vika kuukausi ilmainen tai lahjakortteja lisäravinne myymälöihin tms.
Jos ei, niin miettikää!
Jtolta tai Tikan Markkua mä käyttäisin.
Luultavasti jossain vaiheessa tulen käyttämään!
Mites jto kun raksalla käydään syömässä jossain ruokalassa ruoka, niin meneekö valmennus ravinto opillisesti päin persettä, vai pystyykö sitä illalla ja aamulla +viikonloppuna syömään niin, että hyöty saadaan maksimiin?
Voi olla, että nämäkin ''valmentajat'' olisivat tiedoiltaan varsin päteviä muuten, mutta ketjusalien palkkalistoilla heidän ''kuuluu'' rakentaa kaikki ohjelmat ja systeemit sen ympärille, mikä palvelee parhaalla mahdollisella tavalla itse ketjua/ yritystä eikä välttämättä sitä asiakasta.
Tässä asiassa ei kyllä kannata välttämättä hinnan perään huudella, vaan kannattaa miettiä millainen valmentaja itsellään sopisi.
Ja miten sen saa selville? Miettimällä mitä sitä itse oikeasti tarvitsee.
hyvä timo, copypasteilijat kuriin!