Nettisijoittajakilpailu starttaa taas 5.3.2007

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh aikamoista arpapeliä. :D Jos kiinnostaa warrantit enemmänkin, niin kannattaa tutustua "Warrantti, jokamihen johdannainen" kirjaan, tai sitten johonkin teoreettisempaan jenkkiteokseen.

Mä luulen etten tätä vauhtia omia rahojani warrantteihin laita :D
 
Mielenkiintoista seurata noita tapahtumia. Lähes addiktoivaa:D Tällä hetkellä muutos % noin -0.06. Hankintoja 25k edestä. Nuohan tietysti muuttuvat kokoajan:)
 
Mielenkiintosta on että otan niin pahasti turpaan Eforelta että oksat pois :D Avaan aamusta, niin -0.38 salkun arvo...Noh, ei voi mitään, nyt en kyllä myy saakutti! Riski näyttää lähtevän hyvin käyntiin.
 
(fast)
hajautussalkku ei oikein toimi, tänään tein muutoksen.
HK:t pois ja Atriaa tilalle, paska vaan että tässä leikissä noita kauppoja ei synny ennekuin oikeasti joku tekee ko.osakkeilla kauppaa.. No kyllä ne huomenna saa salkkuun.
Riskisalkussa meni ihan ok:sti warreilla hiukan kotiutusta. koetan "pelata" niilläkin järkevästi, välttäen suuria riskejä..
 
Hajautussalkku pöhisee ihan nätisti, vähän harmittaa kun en Konecranesia ostanut enempää, on nimittäin noussut ostohetkestä 9,65%...

Riskisalkkua en hirveästi ole miettinyt, kunhan jotain sinne arvoin. Vaan onhan tuokin sentään plussalla. :)
 
Uudet kisaajat lisätty. Itse en ole turhan paljon ehtinyt vielä tän kisan kanssa säätää. Pitäs ostaa lisää tavaraa jos meinaa pärjätä...
 
mun kisa etenee kyllä ihan kivasti.. hajautussalkkua on mietitty vähän ja riskisalkku on kaks silmätkiinni otettua :D huvikseen piti testata että onko sillä mitään väliä mitä niissä on.
 
Miekin innostuin lähtemään mukaan, vaikka en sijoittamisesta mitään ymmärräkkään.
Katsotaan miten äijän käy.

Tunnus: Yussi73
 
Uudet lisätty. Hyvin noussu mun sijoitus nyt kun otettiin pakkia kunnolla.

EDIT: Riskisalkku on vielä käyttämättä. Kattelen huomenna miten käy erään kiinnostavan lapun kun osinko irtoaa. Jos dippaa reilusti, ostan sitä riskisalkkuunkin ison läjän.
 
Tänään kyllä tullu turpaa, että tukka lähteny

Tosin näemmä joillain muilla vielä enemmän, kun oon listoilla noussu +2 pykälää :eek: :D
 
Enpä ole muutamaan päivään työkiireiden takia kerennyt tuota katselemaan, mutta jotenkin olen noussut Pakkotoiston hajautus-listan kärkeen.. Aloittelijan tuuria ilmeisesti :D
 
Saatana kun en sitten eilen tehny paria kuappaa. Vähän odottelin että tänäänkin ois punertanut. No ootellaan taas...

EDIT: Ja mammutti on turvallisesti Timban alapuolella vielä tossa listassa. ;)
 
Kaippa mutki vois lisätä tonne, eli tunnus on tembuske1
Vihdoin sai kuntoon salkutki ja riskisalkussa tullut nyt +28,35% ja hajautuksessa +1,20%.
 
Woi Wittu, meikäläinen tippunut perän pitäjäksi.
Riskisalkun warrantit kusee kintuille ja raskaasti (-33%),
sen siitä saa kun lähtee kikkaileen jutuilla joista ei tajua yhtään mtn :rock: .

Alhaalta ei onneks ole kuin yks tie - vielä alemmaksi :jahas:
 
Back
Ylös Bottom