Nettisijoittajakilpailu starttaa taas 5.3.2007

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt näköjään ensimmäistä kertaa 3. sija. Mielenkiintoista. Ostin myöskin ensimmäisen viikon aikana salkut täyteen enkä juuri niihin koskenut.
Hajautussalkku + Riskisalkku
32 080,96; 151 469,50= 183 550,46/ +22,37%
 
Toi päätty 30.5 mut saatanan termis kiilas viel tänään mun edelle pronssipaikalle :itku:
 
H0h0h :) Peace :piis:

Tosiaan, ei tullut paljoa tehtyä mitään ensi viikkojen jälkeen salkuille. Nokian renkaiden optiot olivat menestykseni salaisuus riskissä, joka samalla nosti koko kilpailun sijoitusta. Aika mieletön nousu kyllä, ainakin luulisin.
attachment.php


Hajautuksessa ramirent, ruukki group sekä rautaruukki olivat +30-40% plussalla. Kesko nosti myös hajautuksen arvoa. Ainoa suuri virhe oli Efore, joka piti minut tasaisesti paskimpana hajauttajana. Eforesta oli suuret kuvitelmat, mutta se paskalafka jatkoi vain alamäkeään. Kunnon megamoka.

attachment.php


Täytyy kyllä sanoa, että paljoakaan en tästä oppinut, sillä rahalla pääsee ja hevosella saa ;) Tai toistepäin. Eli ostin vain paljon tuttuja nimiä ja niinhän ne nousivat arvossa. Hauskaa oli silti aina käydä katsomassa prosentit, ja huomasi kyllä ketkä osaavat ja uskaltavat warranteilla leikkiä. Koko kilpailun parhaathan vetivät aivan käsittämättömiä prosentteja.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla otti hajautuksessa Aspocomp sen -66%, sitä joutu sitten paikkailemaan. Mulla ei mikään noussut yli 20%, mutta pidin niitä kierrossa joten pääsin ihan hyville lukemille. Sijoitus hajautuksessa 3/30 @ pakkislista.

Riski meni sitten vähän toisella tavalla. -88% se taisi jäädä.

Kuten nimikin kertoo, melko pitkälti arvauksien varassa mentiin. Muutamaan toimeksiantoon oli ihan "rationaaliset" perusteet, kuten mm. Julius Tallberg -kiinteistöt ja Nordic Aluminium.
 
Back
Ylös Bottom