Nettisijoittajakilpailu starttaa taas 5.3.2007

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Uudet kisaajat lisätty.

Eipä tossa riskisalkussa pärjää kuin warreilla. Mutta ne on mulle täysin vieras maailma. Eli jos niihin lähden niin sitten lototaan kunnolla. ;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Välittömästi warreilla -2000€ :lol2: siitä se lähtee...
 
Hajautus menny ainakin nyt vähän puihin, mut riskissä menee paremmin :D

Tajusin muuten, että tossahan pitäs koko ajan myydä vaan ja ostaa uutta tilalle. Käteinen kasvuun siis. No, pelataan itse tällä tavalla rauhallisesti ;)
 
Hah, heti miinukselle. Noh, huomenna on päivä uus. :) Niin ja minä siis näyn siellä listalla nimimerkill AK84 jos jotain moinen kiinnostaa.
 
HIhoo! vielä ollaan keulilla. (fast)
tänään ei tosin mennyt ihan putkeen toi riskisalkku. (+830) Mutta huomenna sitten tehdäänkin kunnon tili noilla noksun ostowarreilla jotka jäi tänään salkkuun. Noksu kun keulii (ainakin vielä) joelassa hexin päätöstasoa korkeammalla

Hajautussalkku saa vain olla ja muhia..
Tänään hiukan lisää Sampoa ja huomenna pilkki päälle jos jotain vielä sais ostettua sillä 6ke:lla mitä käteistä on jäljellä.
 
Viimeksi muokattu:
Hajautus menny ainakin nyt vähän puihin, mut riskissä menee paremmin :D

Tajusin muuten, että tossahan pitäs koko ajan myydä vaan ja ostaa uutta tilalle. Käteinen kasvuun siis. No, pelataan itse tällä tavalla rauhallisesti ;)

Mä koitan ainakin oppia tästä jotain uutta. Voishan sitä esim. riskisalkulla kikkailla jonkun warren kanssa ja joko hävitä tai voittaa reilusti, mutta ei oikein huvita tuokaan, eikä ole aikaakaan moiseen.

Mutta totta on että pärjätäkseen pitäisi varmaan jonkin verran treidailla. Mulla vaan ei ole tarkoitus tossa sen kummemmin kärkisijoilla keikkua, kuhan jotain oppia ja uutta vaan sais tosta irroteltua.

Lisäilen huomenna kun on paremmin aikaa noita uusia listalle taas.
 
Riskisalkku Top 100, 07.03.07


1 Speedy_boy Muutos 331,83% +27

Miten toi on käytännössä mahdollista? Osaako joku spekuloida?

Sijoitukset Arvo yhteensä
186 696,00 215 916,59.
 
Muuten, itse olen sijoittanut pääasiassa vain osakkeisiin ja optioihin ja riskisalkussa sijalla 800. Ihan yllättynyt olen, että se meni noinkin hyvin, vaikkei mitään käsitystä ole sijoittamisesta :D Warret on turhia ;)
 
Riskisalkku Top 100, 07.03.07


1 Speedy_boy Muutos 331,83% +27

Miten toi on käytännössä mahdollista? Osaako joku spekuloida?

Sijoitukset Arvo yhteensä
186 696,00 215 916,59.

Eipä tuo ole mahdollista kuin johdannaiskauppaa käymällä. Warrantteilla tainnut kaveri pelailla
 
Hajautus menny ainakin nyt vähän puihin, mut riskissä menee paremmin :D

Tajusin muuten, että tossahan pitäs koko ajan myydä vaan ja ostaa uutta tilalle. Käteinen kasvuun siis. No, pelataan itse tällä tavalla rauhallisesti ;)

"Day treidaamalla" ei pitkässä juoksussa pärjää ellei oikeasti osaa nähdä markkinoiden epätäydellisyydet ja hyödyntää pienen pörssin epälikvidiyttä.
 
Voikos noita warreja keskenkaiken myydä pois? Oli eilen aamusta plussalla, mut nyt -12,50% ? :itku:

NOK 070316 ABN 17 m Joku nokian warre toi on, muuta en siitä tiedä :lol2:
 
Nooo.. tänään ostetaan lisää warreja ja noustaan :rock:
Kai tässä saa velkarahallakin sit pelata jos omat loppuu? :D

E: Hupella menee vielä huonommin.. miinuksella molemmat salkut :D
 
Olen mukana käyttäjätunnuksella Gant1
 
Nyt warre -18,75 % (-6000€) :D

Myyn sen nyt ja koitan saada ton 6000 takas.. onneks sentään perlos on yli 10% plussalla..
 
Ostin lisää warreja.. tunnissa -10% :D
 
Back
Ylös Bottom