Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia.
Ennalta viisaana menin tietty ostamaan ostowarreja, joten hyvin menee:D .
No toivottavasti pidit ne, tänäänhän (siis kello 13.35) niillä irtoais kivasti hunajaa. Tosin huomiseks on tuntemukset suureen laskuun, jenkeistä tulee paljon dataa ja uskon sen olevan hyvin huonoa. Mutta eihän näistä koskaan tiedä. Itsellä tänään palanut hyvin rahaa, tankkailen putteja huomista laskua silmällä pitäen. Onnea kaikille veiveihin.
Olikohan tämä se kerta kun ne olivat nousseet ~15%. Arvaa oliko mulla myyntitoimareita menossa? Ei tietenkään. Nyt olen niiden kanssa melkein omillani(-kulut). Jos Noksu tuosta vielä piristyy niin saan riskisalkun plussalle.
Jääränä odotan nousua.
Ketuttaa kyllä etten laittanut samantien myyntiä menemään:curs: .
Nyt sai vihdoin ton aspocompin pois miinukselta. Mites noista warranteista näkee onko ne calleja vai putteja?
Siinä tiedoissa on viimeisenä o = calle tai m= putteri
esim. näin: NOK 070518 ABN 16 m = putteri
Olikohan tämä se kerta kun ne olivat nousseet ~15%. Arvaa oliko mulla myyntitoimareita menossa? Ei tietenkään. Nyt olen niiden kanssa melkein omillani(-kulut). Jos Noksu tuosta vielä piristyy niin saan riskisalkun plussalle.
Jääränä odotan nousua.
Ketuttaa kyllä etten laittanut samantien myyntiä menemään:curs: .
Nyt ne samat on +20%, mutta myyntitoimarit on vanhentuneet. Saas nähä mihin taas tippuu.