Nettisijoittajakilpailu starttaa taas 5.3.2007

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään oli hyvä päivä... riskisalkussa 2:ks että hujahti.
Nousua 19% pinnasta +36%:iin.

YES... termiksen ohi :D :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meikä taas oli tehnyt Hajautussalkulla nousun kutoseksi. Riskisalkky nyt painui pakkasella warranttisekoilujen kanssa. Tossa sen näkee ettei kannattas sotkeutuu mihinkään mistä ei ymmärrä mitään.

EDIT: Katos perkele, tipahtanut taas yheksänneksi. Tossa on yhen prosentin sisällä varmaan 10 kisaajaa, joten sijoitukset heittelee aika nopeeta.
 
WTF!!?? Ramirentin osakkeet näyttää laskeneen vaivaiset -100%!!!

Eilen olivat vielä n 20% plussalla, eli ihan pikku pudotus :D
 
Nyt näyttää Ramirent mulla taas +22% ja risat :eek: .

Siellä näyttää olevaan jotain säätöä käynnissä, myyvät osakkeita huutokaupalla kymmenen minuutin ajan.

PBS vois selventää mitä siellä tapahtuu.
 
Ramirentin osake splitattiin ja pörssissä kävi joku kämmi. Ei pitäisi saada toimareita läpi tällaisessa tilanteessa ja näin oli kuitenkin käynyt. Että varmaan nuo kaupat perutaan tai on jo peruttu. Nyt nimittäin näytti ihan normaalilta taas. Pomppas indeksikin +3:een ton takia hetkeksi.
 
Kiipesin Keskon avulla jo kakkoseksi hajautuksen puolella :rock:
 
Joo.. mulla on tuo hajautus romahtanut, tosin 800€ tulossa osinkoja, joten josko sen plussalla sais pidettyä.

Mä panostan vaan riskiin :D
 
Ramirentin osake splitattiin ja pörssissä kävi joku kämmi. Ei pitäisi saada toimareita läpi tällaisessa tilanteessa ja näin oli kuitenkin käynyt. Että varmaan nuo kaupat perutaan tai on jo peruttu. Nyt nimittäin näytti ihan normaalilta taas. Pomppas indeksikin +3:een ton takia hetkeksi.

Jotain häikkää tuolla on Ramirentin kanssa edelleen, äsken kun sivut avasin
näytti osakkeet vaatimatonta + 405% kasvua :eek: .

Tosin sitä herkkua ei kestänyt kuin muutaman minuutin kunnes tilanne tasoittui.
 
Meikäläinen odottelee tässä että Noksun warreista napsahtaa voitot riskisalkkuun, pitäis tulla jönkin verran rahaa.. kesko on kyllä ollut kova tekijä tuolla meikäläisen hajautussalkussa, A-osake noussut mukavat 27% ostotasosta.
 
Jotain häikkää tuolla on Ramirentin kanssa edelleen, äsken kun sivut avasin
näytti osakkeet vaatimatonta + 405% kasvua :eek: .

Tosin sitä herkkua ei kestänyt kuin muutaman minuutin kunnes tilanne tasoittui.

Pikkusen saattaa Rami aiheuttaa heittoja tuolla nettisijoittajakisan tuloksissa. No itsellä ei ole sitäkään salkussa, joten ei minuun vaikuta millään tavalla.
 
Riskisalkku +205% ja hajautus -3%.
Sen siitä saa ku laittaa heikkoja pieniä lafkoja hajautussalkkuun.. Aspocomp -56% :)
 
Mä olen Termis siinä just sun edellä kolmantena..

Timustaja: mullaki Aspocompia ollu alusta asti.. :D
 
Mun paras sijoitus oli 8. muistaakseni. Aika kovat nousut ois ottanut jos salkussa ois ollu eQ ja GrowHow, mulla ei ole kumpaakaan.

Ihan ok kehitystä ajatellen että toteutin ton osta ja unohda periaatteella omaan salkkuuni pohjaten.
 
Juu Maso, sulla tuo eQ antoi mukavan loppukirin. Muuten sulla ei ois ollu mitään jakoa tällä kertaa. ;)
 
Back
Ylös Bottom