Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
.Juzzi87 sanoi:Tossa joku sano että ei kiinnosta paskalla kuvalla ja äänellä ladatut leffat.Itellä ainaki hyvä kuvanlaatu ja äänetkin.Ja sitäpaitsi sieltä saa suoraan dvd leffoja jota voit sitten poltella dvd:lle,joho tulee ne äänet jotka on "aidossa" dvd:ssä.Ja lähes sama kuvanlaatu.Normaali ihminen ei edes erota onko kaupasta ostettu dvd vai itse poltettu, siis kuvan- ja äänenlaadun puolesta.
Itse kanssa waretan ja tuun warettamaan.On oma pieni hubikin dc:sessä.
Ne jotka ei wareta on vaa kateellisia ku niillä on 56k modeemi yhteys no ei..
ei onnistunu, todennäköisesti on vaan niin idioottiSukulaku sanoi:
pala pege sanoi:ei onnistunu, todennäköisesti on vaan niin idiootti
bfr sanoi:Kyseessä on siis IMAGE (siis "kuva" esim. jostain CDstä, jonka sitten lataat virtuaaliseen cd asemaan(daemon tools, alcohol 120%) tai poltat CDlle.) tiedosto. .BIN vaatii kaverikseen .CUE tiedoston. Jos .CUE puuttuu niin ainakin alchol 120% osaa muistaakseni tuollaisen tehdä itse, daemon tools ei taida osata. Voit myös hakea jonkin toisen cue tiedoston ja käýttää sitä about suoraan(vaihdat nimen), notepadilla voi muokata jos tarvis, yleensä tuokin keino toimii.
Perusteletko hieman, miksi BitTorrentia ei voitaisi valvoa? Tarkoitan siis, että kai siinä pystyy ihan yhtä hyvin saamaan jonkun lataamaansa tiedostoa jakavan käyttäjän IP-osoitteen selville, kuin muidenkin ohjelmien kanssa. Ei kai käyttäjän tunnistukseen muuta tarvita?protsku sanoi:BitTorrenttia ei voida valvoa...
Jylli81 sanoi:Perusteletko hieman, miksi BitTorrentia ei voitaisi valvoa?