Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hill House parani jakso jaksolta. Nyt koko kausi katsottu.
Bloodlinea olen katsonut kolmannen kauden puoliväliin asti. Näiden kahden jälkeen tarvii kyllä jotain piristävää /kevyempää katsottavaa.

Spoilaamatta mitään, Hill house tarjosi yllättävän hienon twistin koko ajatukselle mutta silti muutama kohta jäi mieleen mitä ei sitten lähdetty avaamaan millään tavalla ja se jäi hiukan ärsyttämään.

Making a murderer saa jatkoa 19.10 mut onks se heti 24 jälkeen netflixissä? Mietin jos tänään jo ehtis katsoa jakson tai ehkä kaksi

Ei näin ennakkoon jaksa hirveästi innostua tästä Narcos Mexico jutusta varsinkin kun El Chapo jo aika hyvin kiteyttää aiheen. Sarjan 2 ekaa kautta oli kyllä huippuja mutta kolmonenkin oli paikoin aika väkisin väännetty. No toivotaan että yllättäisi positiivisesti.

Alottiko porukka eilen katselemaan Making Murderin toista kautta?
Jees. Joutui ottamaan kuukaudeksi tunnarit.

Mielenkiintoista ja samalla hämmentävää. Kaikkihan sen tietää, että Amerikan oikeustouhut on semmosta settiä, ettei mitään rotia, mutta silti se jaksaa aina yllättää. Neljäs jakso pyörähtää käyntiin just. Kaikki tositapahtumiin perustuvat sarjat ja leffat on kyllä mun mieleen.

Mielenkiinnolla odotan miten tämä kaikki päättyy.

Hill House katsottu, ihan ok, ei mikään hirveen hyvä loppujen lopuksi. Ärsyttävää maksettua kuraa kyllä noi puffit Iltalehdessä. Alunperin tossa oli että kauhuelokuva, muuttivat kun toimittaja vaivautui lukemaan kommentit. Toimittajalla ei siis ollut mitään hajua koko sarjasta. Sitten tuo oksentelu ja pyörtymiset, kuinka läpinäkyvää paskamarkkinointia toi voi enää olla. Kuin nöösi pitää olla jos tossa sarjassa pyörtyy, sen ei pitäis olla teknisesti edes mahdollista ton tason materiaalissa.

https://www.iltalehti.fi/iltvleffat/4641eb62-5f6c-4035-ac48-04ed22226cb8_a9.shtml

Making a Murderer kakkos kausi pulkassa, on toi Amerikka vaan kummallinen maa. En lähde tässä spoilaa mitään, hyvä kummiskin oli toinenkin setti.

Olikos tuo Making a murder tehty vähän puolueellisesta tai kyseenalaisesta näkökulmasta? Noin niin kuin dokkariksi.
No ainakin itse olen kuullut, että jos vain keissistä lukee niin ei se vaikuta mitenkään epäselvältä.

Olikos tuo Making a murder tehty vähän puolueellisesta tai kyseenalaisesta näkökulmasta? Noin niin kuin dokkariksi.
Luin just, että on tekeillä dokkari, joka on syyttäjän ja heidän tutkijoiden näkökulmasta tehty. Saa nähä näkeekö se ikinä päivänvaloa, olisi mielenkiintoista nimittäin.
On niin helvetin monta asiaa, jotka ei vaan "add up", että aikamoisen dokkarin saisivatkin tehdä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom