Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Pitää varmaan alkaa katsomaan tuota Bodyguard sarjaa joka tuli äskettäin Netflixiin. En muista oliko täällä jo traileri.

Sieltä täältä kuullut kehuja, ja sarja on ollut BBC:n katsotuin draama kymmeneen vuoteen.

View: https://www.youtube.com/watch?v=tLfLU6-9lxY

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen kyllä kovasti jälkijättöisessä junassa ollut kyydissä, ja pakko sanoa, New Sherlock Holmes jos on Benedic Cumonhisback on todella, todella hyvä sarja. Tekisi mieli ahmia koko kaikki kerralla, mutta säästelen väkisin vain pari jaksoa per vk, jotta saa maksimoitua fiilikset sarjasta.

Juu, se on erinomainen. Tuli kyllä melko tukka putkella katsottua koko tuotanto läpi.

Tuli puolet trailerista katsottua, vaikuttaa erittäin lupaavalta. Pitää toivoa parasta.
December 21, 2018, perustuu saman nimiseen kirjaan.

Viimeksi muokattu:
Bodyguardista - joka tuli katottua laakista,

Edit. Aha, spoiler tagit ei toimikkaa. Empä kerrokkaa lopusta mitään..

Tunnistaako kukaan mikä biisi soi Hardcore Henry -leffan Netflixin näytteessä taustalla? Ei siis minkään virallisen trailerin taustalla vaan pelkästään Netflixin näytteessä leffasta. Aikamoista räimettä, mutta en millään tunnista sitä eikä biisintunnistus googlella tai vastaavilla tunnista sitä...

Bodyguard oli imo pettymys, en ymmärrä itse tämän sarjan hehkutusta. Jotenkin näyttelijät aivan perseestä ja varsinkin päähenkilön jatkuva hokeminen "anteeksi" oli helvetin rasittavaa.

Onko toi sarja vai leffa?
Leffa, vilahtaa tekstinä tuossa alussa.

Veikkaan ettei edes Netflix saisi samaan sarjaan sitoutumaan niin Sandra Bullock kuin John Malkovich.

No nyt on katsottu Bodyguard. Kyllä itse tykkäsin alusta aivan loppun asti.
Hieno sarja genressään.

Samoin myös täältä iso (y) Bodyguardille. Juuri sopivan lyhyt ja ytimekäs, eik' mitään tuhaa:kakka: Pommiliivi kohdat oli todella hyvin tehty!

Joku täällä puhui uudesta sherlockista, niin täytyi laittaa testiin. Hyvä sarja toistaiseksi ainakin on ollut, vaikka itse kyllä tykkään enemmän elementaryn (Holmes NYC) narkkarisherlockista

Money Heist eli La Casa De Papel on yksi Netflixin parhaita original sarjoja. Kerrassaan mahtava!

5/5

Kylmät väreet vieläkin vikan jakson loppumusiikista ja fiiliksestä

Money Heist eli La Casa De Papel on yksi Netflixin parhaita original sarjoja. Kerrassaan mahtava!

5/5

Kylmät väreet vieläkin vikan jakson loppumusiikista ja fiiliksestä
Siihenhän on Netflix jo luvannut kolmannen tuottarin. Jännäksi jää miten aikovat jatkaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom