Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Noniin pikku kiimapimpat, miltä se Özarkin kakkoskausi on tähän mennessä vaikuttanu? Ite vasta puoliväliss ja juuta enkä jaata vielä uskaltaudu lausumaan mutta tokko keskenkään jää. Ykköskausi tais imaista jotenkin kiimaisemmin sisäänsä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin pikku kiimapimpat, miltä se Özarkin kakkoskausi on tähän mennessä vaikuttanu? Ite vasta puoliväliss ja juuta enkä jaata vielä uskaltaudu lausumaan mutta tokko keskenkään jää. Ykköskausi tais imaista jotenkin kiimaisemmin sisäänsä.
Oikein maukasta on uusi.

Kyllä täällä maistuu myös toinen kausi kovasti. Onhan tuo sarja melko kauttaaltaan rautaa.
Kolme jaksoa vielä jäljellä.

Hauskat muuten ne 4 ikonia joka jakson alussa. Kertoo etukäteen 4 asiaa mitä jaksossa tapahtuu, ja niitä on ihan hauska arvailla kun jakso etenee. Periaatteessa lisää jännitystä, hassua.
Jos noita oli jo ekassa kaudessa, enkö vain ajatellut niitä sitten. En ainakaan muista niitä ihmetelleeni.

Onhan toi kova. Jason Bateman toimii hyvin tällaisessa vakavammassakin aihepiirissä, kun itselle oli tullut ennestään hiukan komedialeima Jasonin kohdalle. Muutenkin aika onnistuneita hahmoja ja roolitusta mielestäni.

Kyllä täällä maistuu myös toinen kausi kovasti. Onhan tuo sarja melko kauttaaltaan rautaa.
Kolme jaksoa vielä jäljellä.

Hauskat muuten ne 4 ikonia joka jakson alussa. Kertoo etukäteen 4 asiaa mitä jaksossa tapahtuu, ja niitä on ihan hauska arvailla kun jakso etenee. Periaatteessa lisää jännitystä, hassua.
Jos noita oli jo ekassa kaudessa, enkö vain ajatellut niitä sitten. En ainakaan muista niitä ihmetelleeni.
Jaahas, ite en ole hoksnnautkaan noita. Täytyypä katsoa tarkemmin :)

Mä aloitin katsomaan tuota Ozarkia, mutta ei tämä nyt kyllä mua mukaansa tempaise ainakaan vielä 4 jakson jälkeen. Yllättävää, koska yleensä mut tempaisee mukaansa melkein mikä tahansa.
Kyllä tätä katsoo, mutta lähinnä tylsistymiseen, eikä niinkään että palan halusta tietää mitä tapahtuu seuraavaksi. No ehkä se tästä vielä paranee.

Hyppäsin Ozarkin bandwagoniin alussa ja jouduin valitettavasti pettymään aika pahasti. Ensimmäisen tuotantokauden jälkeen ensimmäinen ajatus joka tuli mieleen "tässäkö tää oli" - kokoajan odotin sitä että sarja oikeasti alkaa.

Tokalta kaudelta katottu ekat pari jakso ja edelleen sama fiilis. Semmoinen potentiaalin lunastaminen tässä puuttuu.

Hyppäsin Ozarkin bandwagoniin alussa ja jouduin valitettavasti pettymään aika pahasti. Ensimmäisen tuotantokauden jälkeen ensimmäinen ajatus joka tuli mieleen "tässäkö tää oli" - kokoajan odotin sitä että sarja oikeasti alkaa.

Tokalta kaudelta katottu ekat pari jakso ja edelleen sama fiilis. Semmoinen potentiaalin lunastaminen tässä puuttuu.

Samaa! Kokoajan odottaa, että tapahtuu jotain suurta ja mullistaa. Kun eka kausi loppui, todellakin jäi "tässäkö se nyt oli?" -olo. Tokaa kauttaa 5 jaksoa takana ja vieläkin jaksaa odotuttaa. Ehkä tän sarjan kauneus on juuri tässä....:cautious:

Onhan toi kova. Jason Bateman toimii hyvin tällaisessa vakavammassakin aihepiirissä, kun itselle oli tullut ennestään hiukan komedialeima Jasonin kohdalle. Muutenkin aika onnistuneita hahmoja ja roolitusta mielestäni.

Mun mielestä se taas on yhden roolin mies. Ihan samaa ilmeetöntä ja hiukan ällistynyttä, tilanteisiin joutuvaa komediarooliakin se aina vetää.

No eipä kaikki kaikille iske.
Itseä kiinnostaa sarjassa se kuinka jatkuvasti kaikki ainakin tuntuu menevän kohta päin helvettiä, ja kuinka hupaisan absurdi tilanne on ns. normaalille lapsiperheelle. Näyttelijäsuorituksia on omasta mielestä useita hyviä.
Tuo eri tahojen kissa-hiiri-leikki onkin ainakin omasta se isoin juttu tuossa.
Ensimmäisestä kaudesta ei enää muista niin tarkkaan, mutta toisessa kaudessa on pitkälti joka jakson päätteeksi jonkinlainen cliffhanger.

Mä katsoin pari jaksoa lisää ja sarja tempaisi mua pikkusen enemmän mukaansa. Mun mielestä tuossa on ihan hyviä roolihahmoja kyllä myös.
Ehkä vähän muistuttaa all time favoritea eli Breaking Badia tarinaltaan, mutta puuttuu se todella hyvä huumori ja asteen pidemmälle mennyt epätoivo, ehkäpä.
Tai oisko sitten tuo Jasonin roolihahmo joka jää vähän kylmäksi. Ja näinhän se on varmaan kirjoitettu ja tarkoitettukin. Tuosta äidistä pidän koko ajan enemmän.

EDIT: Ei mitään.

En voikaan noin kommentoida Ginger, menee spoilaamiseksi.
Jatkakaa. :ROFLMAO:

Kyllähän tuo Martyn tunteiden täysin puute luo omaa komediaansa tässä. Hyvä asia omasta mielestä.

Mun mielestä se taas on yhden roolin mies. Ihan samaa ilmeetöntä ja hiukan ällistynyttä, tilanteisiin joutuvaa komediarooliakin se aina vetää.

Kieltämättä päällimäisenä tulee mieleen koko sarjasta ukon semiällistynyt ilme, ajovalo peuroissa tms.
Mä katsoin pari jaksoa lisää ja sarja tempaisi mua pikkusen enemmän mukaansa. Mun mielestä tuossa on ihan hyviä roolihahmoja kyllä myös.
Ehkä vähän muistuttaa all time favoritea eli Breaking Badia tarinaltaan, mutta puuttuu se todella hyvä huumori ja asteen pidemmälle mennyt epätoivo, ehkäpä.
Tai oisko sitten tuo Jasonin roolihahmo joka jää vähän kylmäksi. Ja näinhän se on varmaan kirjoitettu ja tarkoitettukin. Tuosta äidistä pidän koko ajan enemmän.

Joo, kyllähän tässä matkan edetessä nimenomaan noista muista hahmoista alkaa kuoriutua esiin kaikista mielenkiintoisimpia hahmoja, jopa tuosta nyhjäkepojasta.

EDIT: Ei mitään.

En voikaan noin kommentoida Ginger, menee spoilaamiseksi.
Jatkakaa. :ROFLMAO:

Kyllähän tuo Martyn tunteiden täysin puute luo omaa komediaansa tässä. Hyvä asia omasta mielestä.
Mua ainakin on naurattanut monta kertaa toi Marty :ROFLMAO:

No nyt on toinenkin kausi katsottu Ozarkkia.
Kyllä toi vaan itselle iskee, vaikka periaatteessa kyseessä on hidastempoinen sarja. Toki isoja asioita tapahtuu, mutta se ei vain tunnu ehkä siltä. Vaikea selittää.
Oli kyllä omasta mielestä melko maukas lopetus.

No ei ehkä kauhean monipuolinen, mutta mielestäni siis istuu hyvin tällaisen vakavammankin sarjan rooliin tunnevammaiseksi mieheksi, jolla ei mikään ole koskaan hyvin.

No ei ehkä kauhean monipuolinen, mutta mielestäni siis istuu hyvin tällaisen vakavammankin sarjan rooliin tunnevammaiseksi mieheksi, jolla ei mikään ole koskaan hyvin.
Minä tykkään kovasti tuosta Martyn hahmosta. Itse en näe häntä tunnevammaisena vaan pikemminkin sydämellisenä perheenisänä jolla on timanttiset hermot. On vaan koko aika sen verran kovat paineet päällä ettei ole mitään mahdollisuutta alkaa niitä tunteita potemaan. Rahanpesumaailman Rambo :) Marty potee tunteita ehkä eläkkeellä tai haudassa.

Itse en näe häntä tunnevammaisena vaan pikemminkin sydämellisenä perheenisänä jolla on timanttiset hermot. On vaan koko aika sen verran kovat paineet päällä ettei ole mitään mahdollisuutta alkaa niitä tunteita potemaan.

Joo ehkä paremmin sanottu juuri noin, ettei vain näytä tunteitaan, koska ei ole varaa siihen. Pokerilla vetää kuitenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom