Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bodyguard oli tosi hyvä ja meni helposti kerralla kaikki 6 jaksoa.
Täällä ei juuri taida olla keskusteltu The Last Kingdomista, on ihan huippusarja, varsinkin 2. ja 3. kaudet. Perustuu Bernard Cornwellin kirjasarjaan ja on hieman Vikingsin tyyppinen, mutta kertoo myöhemmästä ajasta, kun viikingit ovat jo elelleet Briteissä jonkin aikaa.
Myös uusi Sabrina: Pimeällä puolella oli mun makuun, paljon parempi kuin Sabrina teininoita aikoinaan.

DD5FEF36-7875-472D-8BA9-9B940255C9D9.png
On hyvä
Bad Blood Netflixissä
https://www.netflix.com/title/80221787?s=i&trkid=13630398

80221787

Netflix ei juuri katsojalukuja tai muita tilastoja julkaise eikä näitäkään oikein sellaisiksi voi laskea. Mutta jotain sentään.

The Movies We Fell in Love with This Year:
  1. The Kissing Booth
  2. To All the Boys I’ve Loved Before
  3. Roxanne Roxanne
*Netflix films released between January 1 to November 28, 2018 with the highest rewatch rate. Based on global viewing. Ranking on this list has no relation to overall viewing.

The Shows We Fell in Binge with This Year:
  1. On My Block
  2. Making a Murderer: Part 2
  3. 13 Reasons Why: Season 2
  4. Last Chance U: INDY
  5. Bodyguard
  6. Fastest Car
  7. The Haunting of Hill House
  8. Anne with an E: Season 2
  9. Insatiable
  10. Orange Is the New Black: Season 6
*Netflix series released between January 1 to November 28, 2018 with the highest average watch time per viewing session. Based on US viewing data. Ranking on this list has no relation to overall viewing.
Lähde

Mä sain Good Wifen katsottua loppuun, tykkäsin kovasti.

Sitten aloitin katsomaan Hemlock Grovea. Alussa mietin, että nyt on kyllä sellaista kuraa, ettei mitään rajaa, MUTTA.
Mä olen aivan sucker charmanteille miehille, joten kylläpä sitä Bill Skarsgårdin ja Landon Liboironin avulla taas tuijottelee tämänkin sarjan loppuun.
Kuvittelen vielä mielessäni heidän roolihahmonsa homoiksi, niin sarja paranee entisestään. :rolleyes:

Itse aloin katsomaan The Fall nimistä sarjaa, tykännyt kovasti.

En tiedä onko tässä tullut paukuteltua vähän liikaa noita kehuttuja sarjoja, mutta alkaa tekee tiukkaa löytää uusia.
Bad Blood ei oikein nappaa kuvauksen perusteella, eikä esim. Peaky Blinders. On vaan tiettyjä aikakausia, tai teemoja, jotka ei yksinkertaisesti kiinnosta. Ei tarkoita etteikö sarja voisi hyvä olla. Mitähän sitä katsoisi kun The Fall on nähty.... :confused:

This Is Us toisen kauden näkemistä odotan kovasti. Ensimmäinen kausi löytyy Prime Videosta, ja sieltä tulikin katsottua jo aikoja sitten.
Toinen kausi ilmestyi sinne listattuna, mutta ei voi meillä katsoa. Kolmas kausi on meneillään jenkeissä.
Nyt on sitten alkanut pyörimään mainoksia että Nelonen alkaa tuota näyttämään tammikuussa. Varmaan tästä syystä Prime Video ei voi sitä toista kautta sitten enää edes tuoda näytille, eli Nelonen ostanut oikeudet.
Jos muuten etsii oikeasti erinomaista draamasarjaa, niin This Is Us on se. Todella hyvä.

joo The Fall on tosi hyvä!

Mulla myös tekee tiukkaa löytää katsottavaa.

Bad Bloodia mies tuossa aloitteli katsomaan vkl ja mietin että ihan SOAn Tigin näyttelijän takia vois sille antaa mahiksen itsekin, mutta saa nähdä löydänkö jotain kiinnostavampaa ensin.
Myös tuota Peaky Blindersia aloitin kerran katsomaan, mutta ei napannut.

Samoin Frontierista pääsin vain muutaman minuutin eteenpäin, sitä mä varmaan yritän jatkaa seuraavaksi.
Pitääkin tsekata tuo This is us.

Tuli katsottua Evil Genius dokkarisarja. Aivan helvetin hyvä ja mielenkiintonen :D Toinen hyvä muistaakseni oli amanda knox

Onkos tuolla muita hyviä rikosdokkareita? Tuntuu että on niin paljon sontaakin seassa ettei jaksa kahlata kaikkea läpi

Ihan mielenkiintoinen idea, siis teknisesti. Olihan siinä vähän semmosta uutuuden hohtoa, mutta ei se kyllä riittänyt.

Omaan makuun leffana, tai ylipäätään tarinana hyvin ontto.
Menee kyllä omissa kirjoissa Black Mirror jaksojen alimpaan kastiin.
Toisaalta toinen tykkää mutsista jne, onhan aiemmissa tarinoissa myös paikoin kovakin jakauma kuka tykkäs ja kuka ei. Kovimmat jaksot on sitten melko universaalisti pidettyjä.

Vähän tulee fiilis että piti vain olla sopiva tarina jolla voisi kokeilla tuota interaktiivisuutta, ja itse asia jäi vähälle.

Noh, ihan hauska juttu.
Toteutus oli kyllä aika priimaa.

Ihan ok. oli bandersnatch, mutta ei taida kestää toista katselukertaa. Näin kolme eri loppua ennen kuin tajusin, että tässähän tää oli.

Vaikuttaa erinomaiselta ja aika ainutlaatuiselta (y)
Ohjaaja ja käsikirjoittaja Dan Gilroy elokuva.
Ohjasi ja käsikirjoitti Nightcrawler, erinomainen elokuva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom