Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maniac alkaa 21.9., trailerin perusteella vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta.
Joku nerompi voi liittää trailerin :nolo:
No vaikuttaa kyllä. Kiitos vinkistä, en ole varma olinko edes törmännyt.
Perustuu näemmä Norjalaiseen samalla nimellä varustettuun sarjaan.

Two strangers are drawn to a mysterious pharmaceutical trial that will, they're assured, with no complications or side-effects whatsoever, solve all of their problems, permanently. Things do not go as planned.​

Perjantaina tippuu koko homma, joka on näemmä 10 jaksoa a'30min kipale.
Minisarjaksi kutsutaan, eli se on varmaan sit siinä.

View: https://youtu.be/L6cDDmk-O5A

Ozark tuli katsottua loppuun. Kakkoskauden katsoin vauhdilla, eli siinä kohtaa olin jo hyvin mukana ja kiinnostus huomattavasti parempi kuin alussa.

Mitäs sitte seuraavaksi, onko kukaan katsonut Bloodline-sarjaa?

Itse alotin Sherlockin, oon jotenkin arvellut että se on hyvä ja mua kiinnostava sarja ja eka jakso ainakin upposi hyvin. Tosin sitten korjas uni mutta ei johtunut sarjasta vaan liikaa unihiekkaa silmissä. Tänään koitetaan päästä jatkamaan.

Ihan kohtalaiset vfx mutta traileri jotenkin oli aika huono, olivat sentään poistaneet sen f*** Batman kohdan joka oli typerä ja nolo mielestäni.

Edit. Netflix on hommannut oikeudet usa ulkopuoliseen levitykseen.

Pakkohan toi on katsoa.

Screenshot 2018-10-11 at 17.05.41.png

Onko? Ykköskausi oli siis kattomisen arvonen vai abaut 10 jaksoa, jotka venytetty ylipitkiksi ja kaikki mahtus oikeastaan 30 minuuttiin? Kysyn, en tiedä kattomatta...

Viimeksi muokattu:
Onko? Ykköskausi oli siis kattomisen arvonen vai abaut 10 jaksoa, jotka venytetty ylipitkiksi ja kaikki mahtus oikeastaan 30 minuuttiin? Kysyn, en tiedä kattomatta...
Ei ole tavanomaista flashback paskaa joka on todellakin ärsyttävintä ikinä.

Ehkäpä täytyy sit repästä ykkösjakso käyntiin viikonlopun aikana.
Ja Bloodlinea joku kans suositteli vissiin? Siinähän sitä ois taas vähäks aikaa...

Tuli katottua The Haunting of Hill House kun joku siitä mainitsi Miken perjantai striimissä. En oikein ole kauhun ystävä ja olisi varmaan jäänyt katsomatta, mutta siinä upea Carla Gugino mukana niin ajattelin kokeilla ja ekan jakson jälkeen se veikin mukanaan. Hyvät näytteljät ja hyvä tarina, suosittelen!

View: https://youtu.be/G9OzG53VwIk

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom