Netflix

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt sinne pääsee Suomessakin. Eka kuukausi ilmainen, ja jatkossa 8€/kk.

www.netflix.fi

Monta hyvää sarjaa tarjolla (Dexter, Breaking Bad..) mutta todella heikosti vasta jaksoja. Dexteristäkin 4 kautta... pitää nyt katsella monta kautta tarjolla ilmaisen kuun lopussa, jos ei uusimpia jaksoja ole niin peruuntuu kyllä tilaus.

Kohtahan saadaan myös HBO.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosi jees. Nyt tulee ahnehdittua ainakin Breaking Bad.

Katsellaan tosiaan minkälainen tarjonta on kuukauden päästä, mutta ainakin alustavasti olen valmis maksamaan 8€/kk.
 
Nyt sinne pääsee Suomessakin. Eka kuukausi ilmainen, ja jatkossa 8€/kk.

www.netflix.fi

Monta hyvää sarjaa tarjolla (Dexter, Breaking Bad..) mutta todella heikosti vasta jaksoja. Dexteristäkin 4 kautta... pitää nyt katsella monta kautta tarjolla ilmaisen kuun lopussa, jos ei uusimpia jaksoja ole niin peruuntuu kyllä tilaus.

Kohtahan saadaan myös HBO.

Ei tuolla hinnalla kyllä saa mistään laillista palvelua, joka tarjoaa uudenkin kontentin ilman mainoksia. Netflix on enempi katalogipalvelu, joka korvaa dvd:n ja videovuokrauksen. Pari leffaa katsoo kuukaudessa ja palvelu on haukkunut hintansa takaisin versus videovuokraamossa ravaaminen(aika ja bensat kans).

Kantsii lillehammer sarjaa tsiikata, jos se on suomen netflixissa tarjolla. Yllättävän kova sarja :)
 
Ilmeisesti jatkossa uutuusleffat pitää edelleenkin vuokrata, tai käyttää jotain Elisa viihde-tyyppistä vuokraamoa? Ei tuohon hintaan varmaan uutuuksia kuulu ja ei niitä näyttänyt yhtään tuolla olevankaan. Hinta ei tosiaankaan ole paha, mutta itse toivoisin palvelua josta voisi vain vuokrata (myös uutuus) leffoja "etänä", ilman jotain Elisan tai Soneran 40€/kk lisäperusmaksua.

edit: no olihan siellä kotimaisista ainakin Ruova Presidentti ja Iron sky, joita voisi pitää vielä melko uusina.
 
Ei tuolla hinnalla kyllä saa mistään laillista palvelua, joka tarjoaa uudenkin kontentin ilman mainoksia.
HBO tulee kyllä tarjoamaan sarjat päivän viiveellä (ja halukkaille suomisubit) ja hinta 10€?

Toki, siellä on HBO:n sarjat (melkein kaikki parhaat :D) lähinnä mutta tuovat myös muiden.
 
HBO tulee kyllä tarjoamaan sarjat päivän viiveellä (ja halukkaille suomisubit) ja hinta 10€?

Toki, siellä on HBO:n sarjat (melkein kaikki parhaat :D) lähinnä mutta tuovat myös muiden.

Mut miten hbo:n leffavalikoima vertautuu netflixiin? Mä käytän netflixiä korvaamaan dvd:n/leffakatalogin. En edes oleta netflixistä löytyvän mitään uutta tai 1 päivän viivettä. Netflixi on mitä on ja toisille hyödyllinen, toisille ei. Täällä(kin) on paremmat palvelut, jos haluaa vain uudet tv-sarjat katsoa eikä laske katalogille arvoa. Tosin jos haluaa kaikki uudet sarjat niin hbo yksin ei riitä alkuunkaan ja sit joutuu miettimään jotain 50-100$/kk maksavaa kanavapakettia/online palvelua.
 
Tänään tuli tarjous notta ilmaiseksi vuoden loppuun joten pakkohan se oli kokeilla, illalla ehtii vähän paremmin väijymään mitä löytyy...
 
Tänään tuli tarjous notta ilmaiseksi vuoden loppuun joten pakkohan se oli kokeilla, illalla ehtii vähän paremmin väijymään mitä löytyy...

Mitäs kautta tuon tarjouksen sait? Mulle tarjottiin vaan ilmaista kuukautta sähköpostitse.

edit. Onko kenelläkään tietoa et koska Sonyn wifitöllöihin tulee päivitys Netflixille? Olis kiva jos tulis Urho playn tyylinen kuvake tonne Bravian internet palveluihin.
 
Spotify premium käyttäjille taitaa tulla tuo ilmainen loppu vuosi. En kyllä ymmärrä mitä kautta tuon saa... Afterdawnin sivuilla oli suora linkki siihen ja sitä kautta tuli automaattisesti. Mihinkään ei tarvinnut todistella, että sulla on toi premium.
 
Mitäs kautta tuon tarjouksen sait? Mulle tarjottiin vaan ilmaista kuukautta sähköpostitse.

edit. Onko kenelläkään tietoa et koska Sonyn wifitöllöihin tulee päivitys Netflixille? Olis kiva jos tulis Urho playn tyylinen kuvake tonne Bravian internet palveluihin.

Spotify Premiumin kautta, tosin missään sitä ei tarvinnut sen kummemmin todentaa.

Braviaa ne kysyivät siinä tilintekovaiheessa, mutta ei se eilen ainakaan näyttänyt telkkuun ilmestyneen.

- - - Updated - - -

Miten paljon tuolla sitten on leffoja ja sarjoja?

Sarjoja näyttäis olevan aivan saatanasti, muttei läheskään kaikkia kausia...jos tässä täytyy venata että ne esitetään tölsyssä ensin niin voipi jäädä tilaamatta.
 
Itse rekkasin ennen tietoa Spotify tarjouksesta, ja sain nyt sieltä asiakaspalvelun live chätistä sen jälkeenpäin muutamassa minuuttissa. Toimipa hyvin tuo aspa chat.
 
Ei mulla ole edes normaalia Spotifyä ja loppuvuosi tuli ilmaiseksi kuitenkin :D
Pääsisipä jo kotiin leikkimään. Ensimmäistä kertaa jaksaa vähän innostua tämmöisestä palvelusta, yleensä tilannut Pablo-serkulta aina kaikki leffat ja sarjat..
Onko joku kerinnyt jo testaamaan kuinka esim. PS3 pyörittää noita hd-pätkiä? Ainakin Areena tökkii nykyään niin saatanasti ettei mielellään jaksa striimata sillä, jos tuo on samanlaista niin..
 
Ei mulla ole edes normaalia Spotifyä ja loppuvuosi tuli ilmaiseksi kuitenkin :D
Pääsisipä jo kotiin leikkimään. Ensimmäistä kertaa jaksaa vähän innostua tämmöisestä palvelusta, yleensä tilannut Pablo-serkulta aina kaikki leffat ja sarjat..
Onko joku kerinnyt jo testaamaan kuinka esim. PS3 pyörittää noita hd-pätkiä? Ainakin Areena tökkii nykyään niin saatanasti ettei mielellään jaksa striimata sillä, jos tuo on samanlaista niin..

Just kattelin iron manin xboxin kautta ja hyvin toimi
 
Jos haluaa tuon spotifyn kampanjan tuossa hyödyntää niin sitten mars mars www.netflix.fi/spotify -osoitteen kautta. Kaiffari teki eilen ilmaisen spotify -tunnarin ja meni tuon linkin kautta .. pärähti 3kk ilmaista katseluaikaa, eli tosiaan ens vuoden alkuun.
 
Löytyy kuulemma AppleTV:stä kanssa, yay! Pirusti näytti olevan muksuille katsottavaa tuolla, halvemmaksihan tuo tulee kuin Juniori...
 
3.1 asti ilmaista kokeilua täälläkin. Seuraavana hommana saada Sony 55NX810:n kautta suoraan pelittämään tuo. Aamulla en Netflixiä löytäny palveluvalikosta. Ku pääsen kotiin ni uutta yritystä kehiin.
 
Vaikuttaa hyvältä sivustolta, mutta ei toimi Sveitsissä näköjään vielä. höh
Kerrankin olis ollu jotain hyötyä tuota spotify premiumista...
 
Back
Ylös Bottom