Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Mike meinasi varmaan, että siellä on uutuudet nopeampaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsellä kanssa tahmas bufferointi kovasti eilen illalla / yöllä, mutta liekkö ihme kun palvelu vasta auennut ja vieläpä kaikille ilmaiseksi. Nyt skulaa taas hyvin.

Pitäisi varmaan testailla tätäkin. Spotify Premium löytyy joten onhan tässä sitten aikaa testailla vissiin se loppuvuosi. Puhuivat ainakin että tuota sisältöä lisättäisiin vähitellen, Britanniassa oli ensimmäisen vuoden aikana sisältö tuplaantunut, toivotaan samaa täälläkin. Ainakin vaihtelua noille suomalaisille maksukanavavirityksille, jotka ovat tajutonta paskaa hintaansa nähden.

Pitäisi varmaan ottaa tätä varten Elisa Viihde. Vituttaa vain nuo määräaikaiset sopimukset. Lupasivat "nopeudeksi" maksimin 100M (uskokoot ken tahtoo, minä en). Nettiyhteydestä pitää kuitenkin kaapelissa maksaa se 25-30 € kuussa, mutta ne saisi ilman määräaikaisuutta. Lisäksi tuossa olisi etuna se vuokraamo. Ennen pärjäsi satunnisessa surffailussa puhelimella ja tekemällä siitä Wi-Fi -tukiasema, mutta nykyisessä kopissa puhelin menee 2G-moodiin huonon kentän takia. Ei siinä paljoa surffailla.

No ei kyllä mulla lagaa yhtään. Sujuvampi omalla mäkillä kuin iTunes. Tosin en kaikkea ole vielä kokeillut. Olin chatissa ja sanoivat antavansa ilmaista kokeiluaikaa tammikuulle asti. Näkyykö tuo uusi raja teillä heti asetuksissa vai tuleeko se jotenkin viiveellä? Mietin vain kun itsellä näyttää vielä vanhaa päivämäärää.

Itel näkyy kans vanha pvm asetuksis, olin eilen illalla vielä uudestaan chatil yhteydes aspaan, ja siel sanottiin, et heillänäkyy et on voimas vuoden loppuun, pakko se on niitä uskoo, onhan siitä chatkeskustelu mailis..

Joo, ruuhkaa palvelussa oisin itekin eilen syyttäny, mut monilla oli toiminu samaan aikaan kyllä ihan ilman ongelmia, niin sen takia toi ruuhkaa palvelussa ei ehkä pitäis paikkaansa.. no katellaan rauhas miten lähtee rullaa toi..

Oon katsonu tänään jo 6 jaksoa Pakoa ja ei voi kun kehua.. :) Laatu hyvä ja toimii täydellisesti, pleikkarin kautta katson..

Itseä vähän harmittaa kun ei saa vielä omaan bluray -soittimeen tuota Netflixiä.. Eli ei näy siellä internet contentin alla, missä näkyy muut striimaus-palvelut. Tarvii tänään kokeilla josko sen sais kikkailtua näkyviin jenkkien DNS:n kautta.

Pitäisi varmaan ottaa tätä varten Elisa Viihde. Vituttaa vain nuo määräaikaiset sopimukset. Lupasivat "nopeudeksi" maksimin 100M (uskokoot ken tahtoo, minä en). Nettiyhteydestä pitää kuitenkin kaapelissa maksaa se 25-30 € kuussa, mutta ne saisi ilman määräaikaisuutta. Lisäksi tuossa olisi etuna se vuokraamo. Ennen pärjäsi satunnisessa surffailussa puhelimella ja tekemällä siitä Wi-Fi -tukiasema, mutta nykyisessä kopissa puhelin menee 2G-moodiin huonon kentän takia. Ei siinä paljoa surffailla.

Jos Elisan Viihteen menet ottamaan, aiheuttaa vitutusta muutkin asiat kuin määräaikainen sopimus.

Etenkin tuo vuokraamo onnistui "vakuuttamaan" ensimmäisellä kokeilukerralla muutama kuukausi takaperin. Päätin käyttää yhden pankissa olleen ilmaisen vuokrauksen Iron Skyn HD-versioon. Oli kyllä mieltäavartava kokemus, kun leffa jumiintui kolme kertaa katselun aikana. Eikä jumiintumiseen auttanut muu kuin sammuttaa boksi ja kelailla leffa takaisin siihen kohtaan mihin oli jäänyt. Netin nopeudesta ei varmasti kiinni ollut (100M kuitu).
Lisäksi sen digiboksin laatu ja käyttöliittymä on silkkaa paskaa.

Onneksi oma Viihteen määräaikainen sopimus loppuu kuukauden päästä, niin pääsee tuostakin eroon.

Jos Elisan Viihteen menet ottamaan, aiheuttaa vitutusta muutkin asiat kuin määräaikainen sopimus.

Etenkin tuo vuokraamo onnistui "vakuuttamaan" ensimmäisellä kokeilukerralla muutama kuukausi takaperin. Päätin käyttää yhden pankissa olleen ilmaisen vuokrauksen Iron Skyn HD-versioon. Oli kyllä mieltäavartava kokemus, kun leffa jumiintui kolme kertaa katselun aikana. Eikä jumiintumiseen auttanut muu kuin sammuttaa boksi ja kelailla leffa takaisin siihen kohtaan mihin oli jäänyt. Netin nopeudesta ei varmasti kiinni ollut (100M kuitu).
Lisäksi sen digiboksin laatu ja käyttöliittymä on silkkaa paskaa.

Onneksi oma Viihteen määräaikainen sopimus loppuu kuukauden päästä, niin pääsee tuostakin eroon.

Pitänee skipata tuo Viihde. Olen vähän kahden vaiheilla sen kanssa. Määräaikaisuus kun ei houkuttele sitten yhtään ja leffat voin hakea samaan hintaan Filmtownista.

Mikäköhän nopeus riittäisi parhaaseen laatuun esim Netflixiin? Mulla on suht uusi LG:n telkku, jonka pitäisi ilmeisesti tukea Netflixiä, jos nyt oikein ymmärsin. Mitään pelikonsoleita mulla ei ole. En tiedä saako Welhon kaapelia omaan talouteen. Elisan ainakin ja siellä vaihdoehdot olisi sitten kai 30M tai 100M. Welholla melko vastaavat. Elisa vituttaa jo vähän niin kuin periaatteesta aikaisempien kokemusta takia.

Meikä katteli eilen breaking bad puhelimen netin kautta (siis 3g) eikä pätkinyt yhtään, erittäin hyvällä kuvanlaadulla pyöritti silläkin.. Hyvä palvelu, jos tosiaan vähän paranee tuo tarjonta nii tästä vois jopa maksaa. Taitaa tuo HBO vastaava kuitenkin viedä oman mielenkiinnon tulevaisuudessa.. :)

Leffojen osalta taitaa lagaa pahasti versus iTunes, joka tuppaa menemään DVD-julkaisujen tahdissa ja laatu parempaa ja soitto varmempaa. Mut mitä sitä nyt voi vaatia palvelulta, joka maksaa 7,99 kuussa, ei ainakaan laatua.

Huono vertailu kun ihan eri idea näillä.. Jos löydät paikan jossa saa alle 10€/kk leffoja "DVD-julkaisujen tahdissa" niin kerro ihmeessä :)
Laadusta ja perustoiminnasta ei valittavista, testattu Netflix softa Xboxilla, Sampan telkulla, Android puhelimella ja tabletilla.
Laatu on toki suhteellinen käsite, tuohon hintaan itselleni on ok että tulee paremmalla kuin DVD laadulla (nyt jossain dvd ja bluray välimaastossa) ilman pidempiä odottelutaukoja ja katsottavaa löytyy vaikkapa yli 4kpl/kk.
Ainut mihin en ole hirveän tyytyväinen on se että materiaalin ja päätelaitteen näyttötaajuudet ei ole synkassa yleensä ( eli näkyy pannauksissa mikronykimistä,.. ) Melko tyypillistä tuo toki, 99% katsojista ei tuosta tajua tai välitä. Tuonkin sulatan kun esim. nyt on 3kk ilmaista katseluaikaa ;)

^ eiks sul ollu appleTV:kin? ootko testannu sen kautta, onko eroa toimivuudessa/laadussa tms?

En oo koittanu.. Vois jossain vaiheessa kokeilla.

Mulla tulee ps3:sen kautta hd kuvaa 24mb laajakaistalla ilman bufferointia/tökkimisiä. Iphonella sama pelittää myös hyvin. Ainut mikä harmittaa ps3 versiossa on, se ettei pääse samalla tavalla valkkaamaan eri kategorioista mitä on tarjolla niinkuin esim puhelimella tai pc:llä. Vähän vammanen systeemi...

1080p

Tilasin just Saunalahdelta 100M kaapelimodeemin jatkuvana sopparina ja heti perään sain Elisalta tarjouksen Viihteestä vuoden määräaikaisena ja eka kuukausi veloituksetta. Prkl nyt meni vaikeaksi, varsinkin kun jatkuvassa sopparissa on 49 € aloitusmaksu.

aijaa, ajatteli just kanssa ps3 asentaa tän. onko materiaalia jotenkin vähänlaisesti? ilmeisesti ainakin tvsarjat tulevat kokonaisina kausina, nopeeasti kateltuna esim breaking bad season 5 ei ollut vielä katsottavissa.

aijaa, ajatteli just kanssa ps3 asentaa tän. onko materiaalia jotenkin vähänlaisesti? ilmeisesti ainakin tvsarjat tulevat kokonaisina kausina, nopeeasti kateltuna esim breaking bad season 5 ei ollut vielä katsottavissa.

En kyllä sanois, että katseltavaa olisi vähän.. Aivan uusimpia leffoja / sarjoja ei ole.

Tilasin just Saunalahdelta 100M kaapelimodeemin jatkuvana sopparina ja heti perään sain Elisalta tarjouksen Viihteestä vuoden määräaikaisena ja eka kuukausi veloituksetta. Prkl nyt meni vaikeaksi, varsinkin kun jatkuvassa sopparissa on 49 € aloitusmaksu.

Oon vannoutunu kaapelinetin kannattaja. Ainakin täällä Turussa toiminu aina helvetin hyvin. ADSL sen sijaan pätki jatkuvasti sen vuoden aikana mitä siitä jouduin kärsimään.

Eilen lähti Netflix-neitsyys Planet Earthin mukana.

Suositut

Back
Ylös Bottom