Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Spotify premium käyttäjille taitaa tulla tuo ilmainen loppu vuosi. En kyllä ymmärrä mitä kautta tuon saa... Afterdawnin sivuilla oli suora linkki siihen ja sitä kautta tuli automaattisesti. Mihinkään ei tarvinnut todistella, että sulla on toi premium.
Ei niin. 3kk napsahti ilmaista. Eli ähes tammikuun loppuun. Hyvin pelaa pc:llä, appletv:llä, ipadilla ja iphonella. Ps3 pitää vielä koitella.

Just muksut kattoo lastenleffaa suomidubbina appletv:n kautta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Millaisella laadulla pääsette kattoo?

Alussa kuulema työntää huonoa laatua ja laatu paranee, kun stream huomaa netin nopeuden. Jossakin oli ettei xboxilla saa HD:tä ja PS3 työntää 1080p.

Ei kyllä ole HD tasosta kuvaa, mitä olen nopeasti tuolta katsonut.. Nopeuden pitäisi kumminkin riittää..

no tuol mun linkis aiemmin oli just noi tiedot..
netflixin asetuksista pääsee sit määrittämään kuvan laadun, joten ei kannata lähtee dissaa laatuu ennenku käyny asetukset tsekkaamas..
Hyvin rokkaa, ja kuvakin iha ok..
vanhaa matskuu tuol, mut parit sarjat sieltä vois ainaki vilkuilla..

720p antaa toi vanha AppleTV (eli maksimit), ei pätki lainkaan. Pari leffaa katsottu jo. 5.1 äänillä.
Uudempi AppleTV antaisi varmaan 1080p.

Mua ei haittaa lainkaan jos leffat tai sarjat eivät ole aivan eilisiä vaan vanhempia. Itseäni ei kiinnosta tuoreus vaan laatu ja se että olenko sen jo nähnyt. Maikkarin ja Nelosen ja kumppaneiden uusinnan uusintojen toisinnot jostain ikivanhasta paskasta ei paljoa nappaile kauhean paskalla kuvan ja äänenlaadulla. Lisäksi kun jonkin 2h leffan katsoo, pitää mainoksineen varata aikaa 2h45min. Ei mitään järkee. Lisäksi kuvanlaatu rokkaa Netflixissä.

Kyllähän leffat nimellisesti tulee hd resoluutiolla, mutta bittibirta ja pakkaus on sellaista ettei tarvi blu-ray laadusta unelmoida. Tiedostokoot netflixissä on jotain 1/10 tai vähemmän versus blu-ray joka ei voi olla nykypakkauksella näkymättä kuvanlaadussa. Tosin ei tuolla ole merkitystä normikäytössä, hifistelyt erikseen.

Pitäiskö puskee oikeesti ihan 1080p kuvaa, jos lukee tuo HD? Tossa on elokuva joka on kuvattu vuonna 1941 ja on HD.. :D

Feikkiedit: Jotku on näköjään oikeastikkin 1080p.. :wtf: Vittu, että tää on loistava paikka. Menee ostoon, heti kun tulee maksulliseksi!

[ oikeaedit ] Kuinkahan nopeasti tuonne tulee uusia sarjoja / elokuvia?

Hyvin rokkaa koneella ja pleikkarilla. Alkuun tsekattu nyt ainakin Modern Family ja Walking Dead. Löyty kanssa Bill Burrin ja Louie C.K.:n standuppia ym. Muutama ihan ok leffa. Vaikka toimii yllättävänkin hyvin, pitäis silti tulla enemmän sisältöä että tästä maksaisin.

Vaikka toimii yllättävänkin hyvin, pitäis silti tulla enemmän sisältöä että tästä maksaisin.
Mulla ehdoton homma tulee olemaan se, että sarjat on max. päivän/pari jenkkejä jäljessä. Muuten on turhake omalla kohdalla, eikä hinnan väärti. Joo... okei, vain 8€/kk eli vajaa pari kaljatuoppia, mutta nää on kuitenkin juoksevia kuluja ja nehän kertyy varsin iloisesti Spotify, netin, puhelimen, yms. rinnalla.

pätkiiks kellään muulla?
mahdotonta kattoo ku bufferoi vähän väliä..
speedtestin mukaan dowload oli joku 90M (pitäis kyl olla 200M, mut..) ja uppi 10M.. vaikka vaihtais kuvanlaadun huonoimmaks mahdolliseks, ni ei apua.. ei toimi koneella eikä appletvllä.. aluks toimi hyvin, mut täs pariin tuntiin ei kyl oo voinu sanoa et toimia..

Voisko olla DNA:lla joku "ongelma".. muita welhon kaapeli ongelmaisia?

pätkiiks kellään muulla?
mahdotonta kattoo ku bufferoi vähän väliä..
speedtestin mukaan dowload oli joku 90M (pitäis kyl olla 200M, mut..) ja uppi 10M.. vaikka vaihtais kuvanlaadun huonoimmaks mahdolliseks, ni ei apua.. ei toimi koneella eikä appletvllä.. aluks toimi hyvin, mut täs pariin tuntiin ei kyl oo voinu sanoa et toimia..

Voisko olla DNA:lla joku "ongelma".. muita welhon kaapeli ongelmaisia?

Ettei vaan olis tungosta?

kyselin aspasta, niillä on joku HD katkos Euroopassa

Ei kyllä itsellä mitään hidastele HD-kuva ja leffa starttaa parissa sekassa. Ainoa ongelma on, että koko NetFlix Euroopassa on hyvin karsittu tarjonnaltaan verrattuna US. Siellä on uusimmat leffat ja kaudet halvemmalla. Toki hinta ei ole nyt paha, mutta Walking Deadista löytyy vain eka kausi, Fringestä 2 ekaa kautta jne. Saavat kyllä mun puolesta hieman panostaa tuohon ennen kuin multa rahaa saavat.

No ei kyllä mulla lagaa yhtään. Sujuvampi omalla mäkillä kuin iTunes. Tosin en kaikkea ole vielä kokeillut. Olin chatissa ja sanoivat antavansa ilmaista kokeiluaikaa tammikuulle asti. Näkyykö tuo uusi raja teillä heti asetuksissa vai tuleeko se jotenkin viiveellä? Mietin vain kun itsellä näyttää vielä vanhaa päivämäärää.

Suositut

Back
Ylös Bottom