Netanttilan gym-tech säädettävät käsipainot, täyttä paskaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xoo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

xoo

Ostin pari kappaletta noita NetAnttilassa myytäviä käsipainoja pari kk sitten: NetAnttila - K

Nyt ku on aika pitkään kituuteltu ni pakko kysyä että onko noiden lukkojen tarkoitus oikeasti olla noin paskat? Välillä tuntuu ettei noita saa millään kiinni. En oo jaksanu sen tarkemmin vielä tutkia että onko ongelma vaan esim tietyissä lukoissa mut päällisin puolin ei näyttäis hirveästi eroja olevan.

Syö miestä ku treenatessa saattaa mennä 5+ minuuttia painojen vaihtamiseen ja siltikään ei välttämättä saa kunnolla kiinni. Jotenkuten onnistunu kituuttelemaan mut vitutus kasvaa joka treenikerralla.

Eli jos jollain on samat painot ni voisko kertoa onko samaa ongelmaa. Ja mistähän sais ostettua paremmat lukot?

mulla on samanlainen, ihan hyvin saa kiinni parissa sekunnissa. mutta auta armias jos ei painoa vaihda vaikka pariin kuukauteen niin sen jälkeen ei saa erkkikään enää lukkoa auki. jämähtää aika kivasti :P kokeile vaikka ruuvata lukot toisinperin kiinni, itse käytän eriperin kuin kuvassa.

Kuten sanottu, ainakin kannattaa laittaa lukot toisinpäin kuin tuossa linkin kuvassa. Näin ne saa kiristettyä paremmin. Kumirengas vielä lukon ja levyn väliin niin saa vielä vähän tiukemmalle.

Heitä ne lukot toisinpäin kuin tuossa anttilan kuvassa on. Itsellä tomii niin hieman paremmin, koska saa kiristettyä helpommin. Tosin ne siltikin aukeavat joskus, mutta eivät niin usein.

Oho,mähän oonki viksu poika. Mulla on samanlaiset painot ja heti alussa,ihan oma-aloitteellisesti,käänsin ne lukot toisinpäin ja hyvin on toiminut.

Itellä on kans vastaavat ja ihan hyvin menee ja pysyy kiinni. Välillä saa kiristää, mutta ei se haittaa vaikka vähän levyt hölskyisikin. Prismasta saa kans lisäkiekkoja, 4x5kg oli muistaakseni jotain 30€.

mulla on samanlainen, ihan hyvin saa kiinni parissa sekunnissa. mutta auta armias jos ei painoa vaihda vaikka pariin kuukauteen niin sen jälkeen ei saa erkkikään enää lukkoa auki. jämähtää aika kivasti :P kokeile vaikka ruuvata lukot toisinperin kiinni, itse käytän eriperin kuin kuvassa.
Molemmin päin on kokeiltu ihan oma-aloitteisesti eikä noita kaikkia tunnu luotettavasti saavan kiinni millään. Noi lukot tuntuu vähän erilaisilta (osa istuu melko tiukasti noissa "kierteissä" osa hölskyy enemmän), urat ei oo ehkä syviä kaikissa?

Mut yritänpä nyt vaikka jossain välissä kattoa saisko tuon ongelman eristettyä esim tiettyihin lukkoihin, aiemmin tullu sekoiteltua noita miten sattuu.

Kellään tietoa saako esim PowerBlockkeja ostettua suomesta mistään? PowerBlock - World's Best Dumbbell

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis tossa kuvassahan ne lukot on väärin päin, paketin kuvassa ne on kyllä oikein päin.

Mulla oli tollaset tai ainaki samanlaiset ja niissä yhtä lukkoa ei saanut pyöritettyä ollenkaan uriin, kun se oli niin kireä. Tai sitten se ongelma oli tangossa, en muista, mutta tuote palautettiin ja uus tilalle joka toimi ihan kunnolla.

Niinkun ylempänä sanottu, kun niitä kiekkoja vääntää vastakkaisiin suuntiin niin saa kiinni kunnolla. Noihin painoihin saa yhet perus 10 lätkäkin kiinni kun toi lukko keskittää kiristyessään ne lätkät. Hintasekseen mun mielestä ihan jees.

Testasin nuo lukot yksitellen ja ainoastaan yks niistä menee kerran kerrasta täydellisesti kiinni. Kaikki muut (3kpl) enemmän tai vähemmän paskasti jos ollenkaan.

Tais käydä vaan huono tuuri ja tulla jotain maanantaikappaleita. Pistetääs vähän palautetta Anttilalle.

Itellä on kans vastaavat ja ihan hyvin menee ja pysyy kiinni. Välillä saa kiristää, mutta ei se haittaa vaikka vähän levyt hölskyisikin. Prismasta saa kans lisäkiekkoja, 4x5kg oli muistaakseni jotain 30€.

nii mut eihä ne oo käsipainoille tarkotettuja vai?

Juu lukot toisin päin, väärinhän ne tossa kivassa on. Itellä samanlaiset painot, erona vaan se että lukoissa on valmiiksi sellanen kumirengas että saa piukkaan :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom