Nesteenpoisto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bacfa
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Elikkä mulla on menossa semmonen leuanvetohaaste, ja meinaan testata monta leukaa saan piakkoin. Tavoitteena 30 2kk sisään, kohta 1kk kulunut, ja teen välitestin. Ongelmana vaan, että käyn salilla 3-kertaa viikossa ja nyt oon bulkilla. Painoa on tullut vähäsen lisää. Rasvat tosin vielä alle kympissä. Strategiset mitat 173/70.5. Kuukausi sitten oli paino 68. Eli kysymys kuuluu: Miten saisi muutamassa päivässä kätevästi nesteitä pois testiä varten, menettämättä kuitenkaan lihasmassaa? 10 päivää testiin. Miten kannattaisi pudotella? Kreatiinin vetämisen lopetin tänään.

Ja muutenkin ei rasvanpolttotarkoituksellisesta painonpudotuksesta voi keskustella tässä threadissa. :)

Tossa linkki, josta voi seurata leuanvetoreenin edistymistä http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=79344&page=7

onneks olkoon jos menetät lihasta parissa päivässä. Ei se lihasmassa oo sellasta että samantien ku lopetat tekemisen tai syöt jotenkin oudosti ni että se häviäis kaikkki pois.

Ongelmana vaan, että käyn salilla 3-kertaa viikossa ja nyt oon bulkilla. Painoa on tullut vähäsen lisää. Rasvat tosin vielä alle kympissä. Strategiset mitat 173/70.5. Kuukausi sitten oli paino 68. Eli kysymys kuuluu: Miten saisi muutamassa päivässä kätevästi nesteitä pois testiä varten, menettämättä kuitenkaan lihasmassaa? 10 päivää testiin. Miten kannattaisi pudotella? Kreatiinin vetämisen lopetin tänään.

En halua lannistaa, mutta jo se että olet bulkilla ja vedät kreatiinia voi tuoda hyvinkin pari kiloa nestettä kroppaan. Eli kun lopetat krean ja vähennät syömistä niin todennäköisesti se kuukaudessa saamasi 2kg voi hävitä lähes kokonaan, mutta silti et menetä lihasmassaa. Neste vain yksinkertaisesti vähenee.

Tässä tapauksessa kannattaa miettiä uudestaan koko nesteenpoistoa. Vaikka saatkin muutaman kilon nestettä pois menettämättä yhtään lihasmassaa, menetät kuitenkin nesteiden mukana voimia. Itse ottaisin kreatiinilla kunnolla nestettä kroppaan, koska siitä huolimatta toistoja leuanvedossa irtoaa varmasti enemmän.

Itse ottaisin kreatiinilla kunnolla nestettä kroppaan, koska siitä huolimatta toistoja leuanvedossa irtoaa varmasti enemmän.

tästä olisin ite erimieltä.. mutta kukanenki taaplaa tyylillää.. eli itse jättäisin krean>nesteet veks>painoa alemmas>enemmä toistoja. Kreakossulla tuski pitemmis sarjois hyötyä nii hirveen tulee entäkö nesteistä 3-5kg pois:dance2:

tästä olisin ite erimieltä.. mutta kukanenki taaplaa tyylillää.. eli itse jättäisin krean>nesteet veks>painoa alemmas>enemmä toistoja. Kreakossulla tuski pitemmis sarjois hyötyä nii hirveen tulee entäkö nesteistä 3-5kg pois:dance2:
Noilla painoilla hyvinkin epäilen et nestettä olis 5kg, ja eiks kreatiinin suurin vaikutus ole juurikin sarjapainojen nousu?

Kreatiini mahdollistaa paremman harjoituskestävyyden lyhytaikaisissa lihasvoimaa vaativissa suorituksissa. Itte käyttäisin tässä tapauksessa kreatiinia...

Ongelmana vaan, että käyn salilla 3-kertaa viikossa ja nyt oon bulkilla. Painoa on tullut vähäsen lisää. Rasvat tosin vielä alle kympissä. Strategiset mitat 173/70.5. Kuukausi sitten oli paino 68. Eli kysymys kuuluu: Miten saisi muutamassa päivässä kätevästi nesteitä pois testiä varten, menettämättä kuitenkaan lihasmassaa? 10 päivää testiin. Miten kannattaisi pudotella? Kreatiinin vetämisen lopetin tänään.

En halua lannistaa, mutta jo se että olet bulkilla ja vedät kreatiinia voi tuoda hyvinkin pari kiloa nestettä kroppaan. Eli kun lopetat krean ja vähennät syömistä niin todennäköisesti se kuukaudessa saamasi 2kg voi hävitä lähes kokonaan, mutta silti et menetä lihasmassaa. Neste vain yksinkertaisesti vähenee.
Kyllä mä vedin kreatiinia jo ennen bulkkia joten en usko :). Mutta kiitos kumminkin.

Ristiriitaisia mielipiteitä. hmm:david:. Pitäsköhän sitä kreaa nyt vetää vai ei. :o. No lopetin jo, eiköhän se oo ihan ok pitää sen käytöstä välillä taukoo.

Suositut

Back
Ylös Bottom