Ne vinkit jotka teitä auttoivat!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Suomeksi; vedä huppari päälle ja liity pakkisläskien joukkoon.

Joo, joillain jotka ei oikeasti saa millään massaa kroppaan, voi tuo olla hyvä vinkki. Suurimmalle osalle tie läskeyteen.
Tulkitse kuinka tahdot. En silti tarkota mitään paskamättöjä. Niillähän ei määrällisesti paljoa tarvii edes syödä. Omalla kohdallani ne ovat olleet hiilarimäärien runsasta nostamista.

Tätä ei kukaa mulle sanonut, vaan tajusin iha itte :D Eli oppii tekee liikkeet kohdelihaksella. Jollaki ego saatta kokee kolahduksen ku joutuu painoja tiputtelee, mutta ennemmin oon iso ku vahva :D

Zone-sarja -42%
Tulkitse kuinka tahdot. En silti tarkota mitään paskamättöjä. Niillähän ei määrällisesti paljoa tarvii edes syödä. Omalla kohdallani ne ovat olleet hiilarimäärien runsasta nostamista.

Sama juttu. Työkapasiteetti ja tehot on kasvanu ihan älyttömästi, ku on uskaltanu vaan syödä runsaasti. Vanhana läskinä nuo ruokamäärät vähän kuumotteli aluks, mut on vähän eri juttu treenata lähes päivittäin kympin rasvoissa kuin kolme kertaa viikkoon kolmen kympin rasvoissa.

Meikä on menny CC prinsiippien mukaan nyt about vuoden verran (joka on erittäin vähän tässä). Kehitystä tullut hyvin. Kannattaa oppia pois mindsetistä mahd nopee läpi. Se kehitys tulee siitä, että otat kaikista stepeistä niin paljon irti ku vaan pystyt. Tällä hetkellä reeni on cc pohja ns. chain training metodien mukaan. Tässä tosin aivan alkutekijöissä. Potentiaalia on rajattomasti.

http://reddeltaproject.com/wp-content/uploads/2015/03/TrainYourchain-1.pdf

Tämä oli hyvä vinkki jonka luin treeni-keskustelu puolelta. Itse olen soveltanut tätä kehonpainotreenaamiseen mutta toimii myös painojen kanssa.

Back
Ylös Bottom