Nature's Best

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Noreaga
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
37
Mitä mieltä ootte kyseisestä merkistä? Itse ostin purkin jotain perusproteiinia ja erittäin pettynyt olen. Kun tuotteen sheikkas mihin tahansa litkuun oli se todellista puuroa jo hetken päästä ja se todella olisi pitäny lusikalla syödä! Sitten reklamaationa lähetin purkin takasin ja sieltä tuli vastaus että tuotteessa ei mitään vikaa :hyper:

Kokemuksia firmasta?

Noreaga sanoi:
Mitä mieltä ootte kyseisestä merkistä? Itse ostin purkin jotain perusproteiinia ja erittäin pettynyt olen. Kun tuotteen sheikkas mihin tahansa litkuun oli se todellista puuroa jo hetken päästä ja se todella olisi pitäny lusikalla syödä! Sitten reklamaationa lähetin purkin takasin ja sieltä tuli vastaus että tuotteessa ei mitään vikaa :hyper:

Kokemuksia firmasta?

Paska verkostomarkkinointifirma, itse dissaan pelkästään sen vuoksi kaikkia noita jauhoja, joita verkostofirmat myyvät. Voi olla ihan toimivaakin, mutta henk.koht en pidä.

1. Todennäköisesti ko. jauhe ollut pääosin maitoproteiinia, joilloin paakkuuntuminen ja puuroutuminen on todellakin ominaisuus, eikä vika. Sekoita isompaan määrään vettä tai pienennä jauhon määrää.

2. Nature`s Best ei kyllä millään oikein satu verkostomarkkinoinnin piiriin, kun sitä myydään kuntosaleista ja Sokoksen hyllyistä lähtien. Tunnettu ja ylihintainen tuotemerkki - ei mitään erikoisuutta, mutta myy paljon maailmalla. Joitakin purkkeja joskus mennyt, hintaan ja "tunnettavuuteensa" nähden ei mitään erityisen herkullista (siis ainakaan nuo, mitä itse olen maistanut)

T: nimim. keskitettyä hauista snikerssillä (kuten eddie m...)

Hyvä pointti.Ei tarvitse harrastella kalliita kokeiluja mikäli satsaa aikaa vertailuun jne.Asiantuntevilta henkilöitä kannattaa kysyä mikäli on hieman epävarma.Vaikkapa tuolta aiemman viestin lähettäjältä.

Meidänkin salilla noita on. Olen joskus maistellut ja ihan ok makusia ovat. Mutta todellakin ylihintaista tavaraa ja pahemman kerran.

Se on vissiin Nature´s Own se verkostomarkkinointifirma.

Mutta joo, kalliitahan noi on. Joskus vuosia sitten ostin Nature´s Bestin tuotteita eikä niissä muistaakseni sinänsä mitään erityistä vikaa tainnut olla. Jotain valmiita massajuomiakin ostelin juniorina, ja olivat kyllä hyvän makuisiakin mutta helvetin kalliita tietysti. Ei sillon oikeen ollut tietoa mihin ne rahat olis kannattanut laittaa :)

Kehuja vaan NB:n Isopurelle

Ensimmäinen postaus, kun tuli suosikkipalautusmömmö esille.

Kokeiltuani jotain 8:aa eri palkkaria Suomessa, kokeilin jenkeissä Nature's Bestin Isopurea, koska lupasivat että se on täysin laktoositonta. Laktoosittoman tavaran löytäminen oli muuten hankalaa, eikä missään yleensä vaivauduttu edes kertomaan laktoosipitoisuutta. Isopure Dutch Chocolatessa 50g protskua ja 25g hiilareita ja maistui mielestäni muuten hiton hyvälle. :) Parhaalle mitä olen juonut. Huonoina päivinä sai raahattua ittensä salille kun lupasi itselleen puoli litraa taas sitä herkkua. Tykkään vielä kun on pyöreät 50 protskua ja 50% siitä hiilareita, helppo laskea osaksi päivän kulutusta. Kun muutin takas Eurooppaan roudasin Isopurea pari boksia mukanani koska Suomessa näkemäni NB:n tavara on todella törkeän hintaista. Muuten suosittelen tod. lämpimästi. eBaysta näyttäisi saavan 4 kilon ämpäreitä Isopurea, mutta eivät taida kyllä lähettää UK:iin.

Toisaalta, Nature's Bestin patukat ovat yksiä vastenmielisimmistä joita olen urheilumielessä vetänyt. Todella kuivaa ja tiukkaa (harvoin hyvä yhdistelmä...?), ostin sokkona kai kaksi laatikkoa kun pidin siitä palkkarista niin paljon. :rolleyes:

tlu tossa yks puolentoistakilon purkki sysksyllä vedettyä jotain sokeri-palkkaria, hyvänmakustahan toi oli mut ei meinannut millään sekottua. Muuten ei mitään haukkumista, noh ehkä hinta, mutta itse en vielä mömmöjäni maksa (pappabetelar).

Natures best sponssaa muuten suomen hiihtomaajoukkuetta :lol2:

Itse ostin myös ensimmäisenä protupurkkina tuota Natures bestin jauhoa. Oliko kaiken kaikkiaan toinen jauho-ostos koko elämässäni. Sokoksen hyllystä kävin hakemassa, sillä eihän sitä vaan minnekään "oikeaan" kauppaan tohtinut mennä tämänlaisena rimpulana.

Ja todellakin oli muuten aika paakusta tavaraa. Juomaa ravisteli shakerissa otsasuonet pullistuen, hämmensi, vatkasi tai mitä vaan niin nyrkinkokoisia roippeita tuli suuhun siivilän läpi, mikäli se vaan on mahdollista. Kaakaota matkaan mausteeksi, eikä vieläkään tahtonut mennä alas edes maunkaan puolesta. Koko purkin söin, vaikka kiukutti vallan, sillä olin tämän purkin ihan omalla rahalla ostanut -kele.

Tästä viisastuneena en sitten vähään aikaan ostanut mitään jauhoja :). Ihmettelin vaan, että kyllä ne on kovia jätkiä tuolla suuressa maailmassa kerran tämänmoisia juomia vetää monta päivässä. Onneksi sattui sitten seuraavalla kerralla ihan asiallista tavaraa kauppakassinpohjalle.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
On tullut jonkun verran vedettyä eri makuisia Nature's Bestin kamoja, Pure Wheytä ainakin. Ihan hyviä ovat kokemukset olleet. Maku hyvä, mukava kun voi vaihdella. Sain niitä alennuksella, niin ihan jees oli hintakin. Olisihan vastaavaa kai edullisemminkin saanut. En tosin sanoisi, että sen kummempaa kuin muutkaan muuten kuin ehkä maun puolesta. Aina meni alas. Eikä ollut ongelmia klönttienkään kanssa, hyvin sekoittui.
Jotain hyviä patukoita joskus muuten vedin, ei NB:tiä, mutta nimi ei tule mieleen. Kyllä meni jo herkuttelun puolelle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom