Natural or not natural

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On vaan niin tylsää epäillä kavereita joilla on NIIN selvä ero tosissaan roinaajiin, tollanen CBB kunto tosissaan panostavalla roinaajalla on lähinnä säälittävä.

Aika epäselvä kysymys kyllä AP:lla, mutta en usko että kukaan sun puolesta voi päättää kannattaako niitä aineita vetää vai ei. Ainoastaan itse voi päättää ja ainoastaan itse osaa sanoa kumpi on eka tulokset ja lihakset vai muu elämä.
Kyllä roinalla varmaan tulokset nousisi, mutta itse sen tietää onko se sen arvosta..

OT:

On se niin hienoa kun ihmiset syyttelee roinaajaksi ihmistä joka antaa 96,5% elämästään natu kehonrakennukseen. En vaan ymmärrä miten ihmiset voi olla niin kateellisia, kun toinen urheilee ja pitää itsestään huolta 24/7 ja sitten ihmetellään että pakko on roinata kun on niin hyvässä kunnossa. Itsekkin kerran söin kanaa ja kävin salilla enkä ton kokonen ollu.

Propsit kyllä kaikille natu kehonrakentajille jotka kestää tollasta paskanjauhantaa päivästä toiseen. Itsellä kyllä pinnapalais hetkessä.

Olis kiva tietää kamppaileeko muut saman asian kanssa eli aina kun treenit ja kehitys lähtee kulkemaan hyvin niin sama
masennus iskee.....en pysty kehittymään ja kasvamaan treenaamisella ja kaupan lisäravinteilla niin paljon kuin joillain muilla menetelmillä. Oma psyykkaukseni ja periaatteeni on että kun tällä hetkellä olen aika kova jäbä treenaamaan ja hyvässä kunnossa (penkki n170kg kyykky 250kg hauis/ojentaja ymp.mitta 49cm ym) naturaalina niin taas vastaavasti jos vetäisin mömmöjä niin tulokseni ja kehitykseni olisi aivan lapsen kengissä!!

Vähän OT, mutta aika kova hermotus sulla kun otat tiukan nelosen 130 kg:lla (tuolla omat treenivideot-topikissa) ja max silti 170 kg ;)

Joo...monesti kuullut varsin näiltä juoksupuolen "ruikkukukoilta" kuinka ilman aineita ei voi pattia saaha kasvamaan. Itse vastaan usein, että treenaa ja syö kuten minä 15vuotta ja tule sitten sanomaan miten asia on.

Mitä ovat juoksupuolen "ruikkukukot"? Puhutko nyt maratoonareista, perus-lenkkeilijöistä vai pikajuoksijoista, vaiko kaikista :rolleyes:

Mua ärsyttää kun puhutaan lääkeaineiden käytöstä puhuttaessa roinaamisesta tai vähätellään roinaa tyyliin ovat vain lääkkeitä, kun pitäisi puhua lääkeaineiden väärinkäytöstä. Lääkkeellähän tarkoitetaan ainetta, jolla on tarkoituksena lievittää,parantaa tai ehkäistä sairautta. Joillekkin steroidit jne. ovat lääkkeitä, mutta ne jotka käyttävät roinaa ilman lääketieteellistä perustetta ovat lääkeaineiden väärinkäyttäjiä.

Ja mitä tulee omaan suhtautumiseen horkkaan niin täytyy kyllä sanoa ettei ole edes käynyt mielessäkään alkaa roinaamaan, käyn salilla 4-6krt/vk terveyttä edistääkseni ja suorituskykykäni parantaakseni enkä riskeeraisi terveyttä ainoastaan lihaksien kasvattamisen takia. Mutta jos joku niin tahtoo käyttää niin se on jokaisen oma valinta, vaikka eihän se lääkkeiden väärinkäyttö tokimitään fiksua puuhaa ole,mutta ei ole tässä maailmassa moni muukaan asia. Itsellä on aika neutraali suhtautuminen asiaan mielestäni.

Kuinka helvetin monta kertaa olet itse joutunut selittämään hullua haluasi kehittää lihakset vain bodylavoilla pullistelua varten, kun" bodari ei niitä mihinkään järkevään muuten tarvitse, eikä edes oikeastaan ole edes urheilija"?
En itse asiassa enää vuosiin kovinkaan usein, koska yritän pysytellä mahdollisimman hiljaa bodypiirien ulkopuolella tästä kynäniskabodailustani. Syön omat safkani esim. koululla mahdollisimman huomaamattomasti, en pidä lihaksistoa paljastavia vaatteita vaan mahdollisimman väljiä pitkähihaisia, jne. Tuolla tavalla pääsee yksinkertaisesti paljon helpommalla.
Todennäköisyydellä ja huhuilla. Älä ota stressiä, kuhan huutelen netissä. En oo koskaan tavannu sua enkä yhtään seurannu uraasi kun ei yhtään kiinnosta. Mutta ei se oma sana, muiden usko ja kilpasarja vielä riitä mua vakuuttamaan kenenkään kohdalla. Kaikki on syyllisiä kunnes toisin todistetaan. :D
Jaa, että oikein huhuilla, ja vielä pitäisi pystyä todistamaan oma syyttömyytensä (ADT:n ympärivuotisen valvonnan ja testauksen lisäksi), koska oma sana ei kelpaa (eli olen mielestäsi automaattisesti valehtelija)? :D

No mikäs siinä, koska itse olen kuullut useammastakin suunnasta, että tykkäät Aleksei raiskata pikkupoikia.
Todistapa aukottomasti, että tämä huhu ei pidä paikkaansa. Muuten olet varmastikin syyllinen.

(Yllätys yllätys, en ole oikeasti mitään Alekseiin liittyvää koskaan kuullutkaan, mutta erittäin helposti voisin ryhtyä levittämään tuollaistakin täysin perätöntä juttua netissä jollain randomilla nimimerkillä, ja ennen pitkää nuo huhut eläisivät jo omaa elämäänsä. ;))
On vaan niin tylsää epäillä kavereita joilla on NIIN selvä ero tosissaan roinaajiin, tollanen CBB kunto tosissaan panostavalla roinaajalla on lähinnä säälittävä.
Juuri näin. Tietyssä mielessä nuo roinasyytökset voi aina ottaa kohteliaisuutena, koska itse tietää saavuttaneensa kaiken ilman horkkaa, mutta toisaalta ihmetyttää aina miten lahjattomana paskana jengi voi meikäläistä pitää, jos kuvittelevat että olen muka tarvinnut roinaa näin keskinkertaiseen (omasta mielestäni suoraan sanottuna aika paskaan) kondikseen?

Olenkin usein sanonut, että rojuilla CBB-kisoissa pärjäävä tyyppi ei ole missään mielessä hyvä classikkibodari, vaan pelkästään huono kehonrakentaja.

(omasta mielestäni suoraan sanottuna aika paskaan kondikseen)

Tää on musta hauska piirre isossa osassa bodyihmisiä, omissa silmissä näyttää aina pieneltä ja heikolta, vaikka varsinkin bodypiirien ulkopuolisten silmissä näyttää TOSI isolta ja vahvalta lihaskimpulta... Hulkin lisäksi esim. Ilkka 83 syyllistyy tähän :D (hän taitaa nostaa joku 180 penkistä, ja Utti varmaan about saman verran ellei enemmänkin); jos kunto on MEIKÄLÄISEN tasolla, voi jo puhua oikeasti pienestä ja heikosta (penkki vajaa sata), ja SILTI tiedän olevani keskiverto treenaamattomaan jantteriin verrattuna kohtuu vahva.

Itselle voimailu on ainakin omien rajojen hakemista ja työ on hidasta ja vaativaa, mutta jos ottaisin rojua, niin en ikinä saisi tietää mihinkä olisin oikeasti pystynyt ja missä se raja olisi mennyt. Olisin sitten ottanut vaikkapa yhden kuurin ja lopettanut sen jälkeen, niin siltikään en voisi sanoa, että 10 vuoden päästä tehtyyn kyykky ennätykseen ei olisi ollut mitään vaikutusta nuoruuden roju kokeiluilla.

Jos omat rajat haluaa hakea, niin niitä ei pysty löytämään muuta kuin puhtaana. Ne toiset tiet ei vie sinne omille rajoille vaan johonkin muualle :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää on musta hauska piirre isossa osassa bodyihmisiä, omissa silmissä näyttää aina pieneltä ja heikolta, vaikka varsinkin bodypiirien ulkopuolisten silmissä näyttää TOSI isolta ja vahvalta lihaskimpulta... Hulkin lisäksi esim. Ilkka 83 syyllistyy tähän :D (hän taitaa nostaa joku 180 penkistä, ja Utti varmaan about saman verran ellei enemmänkin); jos kunto on MEIKÄLÄISEN tasolla, voi jo puhua oikeasti pienestä ja heikosta (penkki vajaa sata), ja SILTI tiedän olevani keskiverto treenaamattomaan jantteriin verrattuna kohtuu vahva.

Eikö se niin ole että tyytyväisyys lopettaa kehityksen? :) Eihän sitä kehitystä ite huomaa ku joka päivä näkee ittensä peilistä..

Kehitys loppuu tyytyväisyyteen.

Jotenkin älytöntä että sellainen ihminen joka on lääkkeisiin koskenut haluaisi kisata CBB:ssä, heille on kyllä omakin sarja ja sen nimi on kehonrakennus.

Eiköhän me kaikki kamppailla tämän asian kanssa. Tähän lajiin kuitenkin ns. kaikkensa laittaa, niin helposti se ajatus karkailee. Jatkuvasti tässä puntaroi vaihtoehtoja; jos ei nyt suoranaisesti mitään kunnon horkkia, niin ainakin piristeitä/rasvanpolttajia.
Kyllä varmasti kaikilla ketkä on pitemmän aikaa paukuttanut niin mielessä käy että "entä jos"

Itselle voimailu on ainakin omien rajojen hakemista ja työ on hidasta ja vaativaa, mutta jos ottaisin rojua, niin en ikinä saisi tietää mihinkä olisin oikeasti pystynyt ja missä se raja olisi mennyt.
Jos omat rajat haluaa hakea, niin niitä ei pysty löytämään muuta kuin puhtaana.

Tuo asia ajaa varmasti monia eteenpäin, mutta taas toisaalta nuorena se rojuttelukin pitää aloittaa jos meinaat ihan maailman huipputuloksiin yltää. Kortilla on aina kaksi puolta.

Kehitys loppuu tyytyväisyyteen.

Näihän se on, natikkana voi kehittyä todella pitkälle se vaan vaatii aikaa ja sitähän meillä on rutkasti.

Elkää ihmiset hyvät menkö pimeälle puolelle jos oikeasti ei ole aikomusta olla jossakin PARAS, ei mitään järkeä oman peilikuvan takia alkaa tuhoamaan terveyttä. IMO

Näihän se on, natikkana voi kehittyä todella pitkälle se vaan vaatii aikaa ja sitähän meillä on rutkasti.

Elkää ihmiset hyvät menkö pimeälle puolelle jos oikeasti ei ole aikomusta olla jossakin PARAS, ei mitään järkeä oman peilikuvan takia alkaa tuhoamaan terveyttä. IMO

Se on juuri näin! Turha sitä terveyttään on pilata peilikuvan takia....

ilkka_83_ sanoi:

Juuri näin. Vaikka ite en lähtisi omaa terveyttäni roinaamisella pilaamaan, pystyn sen jollakin tasolla ymmärtämään, jos tarkoituksena on ihan oikeasti olla jonain päivänä mr. olympia. Säälittävimpiä roinaajia ovatkin juuri ne kaikki-tänne-mulle-heti-tyypit, joilla ei vain kärsivällisyys riitä pitkäjänteiseen reenaamiseen, vaan tuloksia pitää saada jo huomenna tai viimeistään ensi viikolla. Horkkahan on oikotie onneen, jos onnen määritelmään kuuluu perus-portsari-look, impotenssi ja pilattu terveys. Mun mielikuva roinaajista on se, että 95% kuuluu tähän jälkimmäiseen kategoriaan.

jos ottaisin rojua, niin en ikinä saisi tietää mihinkä olisin oikeasti pystynyt ja missä se raja olisi mennyt

No aika jyrkän rajan vedät roinaamiseen ja ei-roinaamiseen. Siis onhan siinä raja, mut sehän on "keinotekoinen" eli sovittu vain että tässä menee raja. Voishan sen rajan vetää mihin tahansa, vaikka kreatiiniin tai heraan. Onhan se raja myös tärkeä ja suuri siinä mielessä, että urheilumaailmassa ja virallisissa yhteyksissä sillä on suuri merkitys.. mut en näe, että vois sanoa ihan niin mahtipontisesti ettei tietäis mihin ois pystyny jne. Sellai vois sanoa jos vaikka ois kaivinkoneella nostanu 1000 kg penkistä.

Vähän sama kuin, että jos ois autonsa lastuttanut ja miettis ettei koskaan saa tietää mihin se auto ois ilman lastua pystyny -> ei kovin merkittävä tieto, paitsi virallisissa yhteyksissä eli katsastuskonttorilla mut ei sillon kun omaksi iloksi kokeilee huippunopeuksia jossain motarisuoralla.

Ja ei, tää ei ollut mikään roinaajan vastareaktio, terveisin ikuinen 85 kiloinen :D kunhan vaan halusin tuoda esille että ehkä se ero/raja ei oo ihan niin suurimerkityksinen, kuitenkin ne tulokset on itse tehtyjä sillä omalla kropalla vaikka ne ois boostattu eri kymmen- tai satalukemiin sitten jollain kielletyksi luokitellulla lääkeaineella.

Ja ei, tää ei ollut mikään roinaajan vastareaktio, terveisin ikuinen 85 kiloinen :D kunhan vaan halusin tuoda esille että ehkä se ero/raja ei oo ihan niin suurimerkityksinen, kuitenkin ne tulokset on itse tehtyjä sillä omalla kropalla vaikka ne ois boostattu eri kymmen- tai satalukemiin sitten jollain kielletyksi luokitellulla lääkeaineella.

Minulle ainakin on suuri merkitys sillä että tulenko nostamaan sen 200kg penkistä natuna vai että otin vain "pikku kuurin".

Minulle ainakin on suuri merkitys sillä että tulenko nostamaan sen 200kg penkistä natuna vai että otin vain "pikku kuurin".

Komppaan. Ja tässä tulee perustelut: Siinä sen oikeasti näkee kuka jaksaa tehdä töitä pitkäjänteisesti sen eteen että joskus jotain saavuttaa, vaikka nyt sen 200kg penkin. Eikä ole sitä mullekaikkihetinyt -tyyppiä.

Komppaan. Ja tässä tulee perustelut: Siinä sen oikeasti näkee kuka jaksaa tehdä töitä pitkäjänteisesti sen eteen että joskus jotain saavuttaa, vaikka nyt sen 200kg penkin. Eikä ole sitä mullekaikkihetinyt -tyyppiä.

just tota itekkin tarkotin et kun nostaa sen 200 puhtailla niin voi oikeesti pitää itteensä kovana treenarina

Suositut

Back
Ylös Bottom