Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis kiva tietää kamppaileeko muut saman asian kanssa eli aina kun treenit ja kehitys lähtee kulkemaan hyvin niin sama
masennus iskee.....en pysty kehittymään ja kasvamaan treenaamisella ja kaupan lisäravinteilla niin paljon kuin joillain muilla menetelmillä. Oma psyykkaukseni ja periaatteeni on että kun tällä hetkellä olen aika kova jäbä treenaamaan ja hyvässä kunnossa (penkki n170kg kyykky 250kg hauis/ojentaja ymp.mitta 49cm ym) naturaalina niin taas vastaavasti jos vetäisin mömmöjä niin tulokseni ja kehitykseni olisi aivan lapsen kengissä!!
Joo...monesti kuullut varsin näiltä juoksupuolen "ruikkukukoilta" kuinka ilman aineita ei voi pattia saaha kasvamaan. Itse vastaan usein, että treenaa ja syö kuten minä 15vuotta ja tule sitten sanomaan miten asia on.
Hitto vieköön mulla ei olis edes varaa syödä 5-6kkcal päivässä. Roinaaminen tulis varmaan halvemmaksi :D (en tiedä hinnoista mitään).
En itse asiassa enää vuosiin kovinkaan usein, koska yritän pysytellä mahdollisimman hiljaa bodypiirien ulkopuolella tästä kynäniskabodailustani. Syön omat safkani esim. koululla mahdollisimman huomaamattomasti, en pidä lihaksistoa paljastavia vaatteita vaan mahdollisimman väljiä pitkähihaisia, jne. Tuolla tavalla pääsee yksinkertaisesti paljon helpommalla.Kuinka helvetin monta kertaa olet itse joutunut selittämään hullua haluasi kehittää lihakset vain bodylavoilla pullistelua varten, kun" bodari ei niitä mihinkään järkevään muuten tarvitse, eikä edes oikeastaan ole edes urheilija"?
Jaa, että oikein huhuilla, ja vielä pitäisi pystyä todistamaan oma syyttömyytensä (ADT:n ympärivuotisen valvonnan ja testauksen lisäksi), koska oma sana ei kelpaa (eli olen mielestäsi automaattisesti valehtelija)? :DTodennäköisyydellä ja huhuilla. Älä ota stressiä, kuhan huutelen netissä. En oo koskaan tavannu sua enkä yhtään seurannu uraasi kun ei yhtään kiinnosta. Mutta ei se oma sana, muiden usko ja kilpasarja vielä riitä mua vakuuttamaan kenenkään kohdalla. Kaikki on syyllisiä kunnes toisin todistetaan. :D
Juuri näin. Tietyssä mielessä nuo roinasyytökset voi aina ottaa kohteliaisuutena, koska itse tietää saavuttaneensa kaiken ilman horkkaa, mutta toisaalta ihmetyttää aina miten lahjattomana paskana jengi voi meikäläistä pitää, jos kuvittelevat että olen muka tarvinnut roinaa näin keskinkertaiseen (omasta mielestäni suoraan sanottuna aika paskaan) kondikseen?On vaan niin tylsää epäillä kavereita joilla on NIIN selvä ero tosissaan roinaajiin, tollanen CBB kunto tosissaan panostavalla roinaajalla on lähinnä säälittävä.
(omasta mielestäni suoraan sanottuna aika paskaan kondikseen)
Tää on musta hauska piirre isossa osassa bodyihmisiä, omissa silmissä näyttää aina pieneltä ja heikolta, vaikka varsinkin bodypiirien ulkopuolisten silmissä näyttää TOSI isolta ja vahvalta lihaskimpulta... Hulkin lisäksi esim. Ilkka 83 syyllistyy tähän :D (hän taitaa nostaa joku 180 penkistä, ja Utti varmaan about saman verran ellei enemmänkin); jos kunto on MEIKÄLÄISEN tasolla, voi jo puhua oikeasti pienestä ja heikosta (penkki vajaa sata), ja SILTI tiedän olevani keskiverto treenaamattomaan jantteriin verrattuna kohtuu vahva.
Vähän OT, mutta aika kova hermotus sulla kun otat tiukan nelosen 130 kg:lla (tuolla omat treenivideot-topikissa) ja max silti 170 kg ;)
Kehitys loppuu tyytyväisyyteen.Tää on musta hauska piirre isossa osassa bodyihmisiä, omissa silmissä näyttää aina pieneltä ja heikolta, vaikka varsinkin bodypiirien ulkopuolisten silmissä näyttää TOSI isolta ja vahvalta lihaskimpulta... Hulkin lisäksi esim. Ilkka 83 syyllistyy tähän :D (hän taitaa nostaa joku 180 penkistä, ja Utti varmaan about saman verran ellei enemmänkin); jos kunto on MEIKÄLÄISEN tasolla, voi jo puhua oikeasti pienestä ja heikosta (penkki vajaa sata), ja SILTI tiedän olevani keskiverto treenaamattomaan jantteriin verrattuna kohtuu vahva.
Kyllä varmasti kaikilla ketkä on pitemmän aikaa paukuttanut niin mielessä käy että "entä jos"Eiköhän me kaikki kamppailla tämän asian kanssa. Tähän lajiin kuitenkin ns. kaikkensa laittaa, niin helposti se ajatus karkailee. Jatkuvasti tässä puntaroi vaihtoehtoja; jos ei nyt suoranaisesti mitään kunnon horkkia, niin ainakin piristeitä/rasvanpolttajia.
Itselle voimailu on ainakin omien rajojen hakemista ja työ on hidasta ja vaativaa, mutta jos ottaisin rojua, niin en ikinä saisi tietää mihinkä olisin oikeasti pystynyt ja missä se raja olisi mennyt.
Jos omat rajat haluaa hakea, niin niitä ei pysty löytämään muuta kuin puhtaana.
Kehitys loppuu tyytyväisyyteen.
Näihän se on, natikkana voi kehittyä todella pitkälle se vaan vaatii aikaa ja sitähän meillä on rutkasti.
Elkää ihmiset hyvät menkö pimeälle puolelle jos oikeasti ei ole aikomusta olla jossakin PARAS, ei mitään järkeä oman peilikuvan takia alkaa tuhoamaan terveyttä. IMO
ilkka_83_ sanoi:Elkää ihmiset hyvät menkö pimeälle puolelle jos oikeasti ei ole aikomusta olla jossakin PARAS, ei mitään järkeä oman peilikuvan takia alkaa tuhoamaan terveyttä. IMO
jos ottaisin rojua, niin en ikinä saisi tietää mihinkä olisin oikeasti pystynyt ja missä se raja olisi mennyt
Ja ei, tää ei ollut mikään roinaajan vastareaktio, terveisin ikuinen 85 kiloinen :D kunhan vaan halusin tuoda esille että ehkä se ero/raja ei oo ihan niin suurimerkityksinen, kuitenkin ne tulokset on itse tehtyjä sillä omalla kropalla vaikka ne ois boostattu eri kymmen- tai satalukemiin sitten jollain kielletyksi luokitellulla lääkeaineella.
Minulle ainakin on suuri merkitys sillä että tulenko nostamaan sen 200kg penkistä natuna vai että otin vain "pikku kuurin".
Komppaan. Ja tässä tulee perustelut: Siinä sen oikeasti näkee kuka jaksaa tehdä töitä pitkäjänteisesti sen eteen että joskus jotain saavuttaa, vaikka nyt sen 200kg penkin. Eikä ole sitä mullekaikkihetinyt -tyyppiä.