Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei tuo puntti mitenkää vaikuta pituus kasvuun. Paitsi tietysti sillon jos ottaa raskaat kyykyt ja vedot ihan millasella tekniikalla sattuu...

Itse aloittaessa 165 nyt 180... :)
Niin ei nyt nii paljoa mutta jos paljon selkä liikkeitä tekee pituus kasvu hidastuu.
Korjatkaa toki jos olen väärässä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Niin ei nyt nii paljoa mutta jos paljon selkä liikkeitä tekee pituus kasvu hidastuu.

Ite otin raskasta selän ojennnusta ja muuta ja hetken päästä alottelin mavet.. Mutta enpähän minä näistä tiedä mitä nyt omia kokemuksia..

Ei pidä paikkaansa. Testosteronin käyttö voi johtaa luiden epifyysilevyjen ennenaikaiseen luutumiseen ja pituuskasvun tyssäämiseen. Painojen nostelulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Olet väärässä. Puntinnostolla ei ole vähäisintäkään tekemistä pituuskasvun kanssa.

Ilkeästi sanottuna nuo pituuskasvuvaroittelut on vanhojen ämmien höpinää - tarkalleen yhtä totta kuin muutkin kuuluisat humpuukiväiteet, kuten "lihakset muuttuvat läskiksi kun lopettaa puntinnoston".

itse kun aloitin olin 161cm ja nyt oon 171,c5cm ja tää tuli 2 vuodes. tähän ollaan jääty. Eiköhän se kasvu muuteki loppunu meikäläisellä :urjo::itku::down:

Zone-sarja -42%
Palataan aiheeseen, laitetaan jotain omia lelupainoja.

Kyykkyä tänään 5x65kg syvältä. Reeniä takana vajaa 4kk 180/73, ikää mittarissa 15v.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itsellä ei kasvu ainakaan ole pysähtynyt, mittaa on tullut hitaasti ja varmasti lisää. Tässä vaiheessa isoveljeä (3v ikäero) pidempi, tosin tuon näki jo pienenä nassikkana että ohi mennään.

Mavehupson nostosta en voi sanoa mitään koska sitä ei enää tuolta löytynyt youtubesta, mutta kyllä täytyy aika äijä olla että lähtee kahdellasadalla isolla istahtamaan. Propsit siitä.

Ens viikolla pitäs tulla pitkästä aikaa tuloksia penasta, kyykystä ja mahdollisesti mavestakin. Pena on tosin tullut alas, heinäkuun jälkeen olen 2x tangolla ja kerran kässäreillä tehnyt. Lisäksi kehityksellinen dyspraxia (toispuoleinen) tekee penkistä meikäläiselle kohtalaisen vaarallista puuhaa( tuon takia joutui usean kuukauden ajan olkapäätä vahvistamaan)

Syväkyykyssä pitää tehdä sellaisilla painoilla että nivelet kestää, toisinkuin näissä vajaissa missä pystyy heittämään enemmän romua selkään.
Timia, itellä toisinpäin ton selän suhteen:D Vajaassa kyykyssä (ehkä 60 astetta) selkä ekana sanoo että ei, atg-kyykyssä ei ongelmia selän takia:rolleyes:

Itseasiassa tutkimukset sanoo toista. Täyden liikeradan kyykky on polville turvallisempi liike kuin vajaa kyykky. Polvinivel on suojatuimmassa tilassa liikeradan ääriasennoissa

Tota mä yritin tarkottaakin, vähän sekava vaan oli toi mun viesti...

Tota mä yritin tarkottaakin, vähän sekava vaan oli toi mun viesti...

Ok, sori väärinkäsitys mut käsitin sen juuri toistapäin. No kyykkyä kehiin vaan! :kippis1:

Penkki : 5x80kg
Kyykky : 5x100kg
Mave : 4x125kg

Tol 5x80kg sarjal penkist irtos vihdoin ja viimein maaginen 100kg.

Mut eipä tostkaa mitää iloo oo ku kevään kiristely jaksolla sarjapainot pääsee todennäköisesti taas laskemaan aika ilkeesti. :(

Elikkä, tällästä asiaa pitäis kysyä. Kaverin kanssa tuli juteltua tälläisestä asiasta eli paljonko ihminen voi nostaa penkistä ilman aineita? Tarkoitan siis sellaisia painoja mitä ei yksinkertaisesti voi saada ylös ilman roideja?

Mahoton vastata,mutta eiköhän lähemmäx 300 kg:n raakapenat ala olee jo aika mahottomii.

Ei ne mahdottomia ole. Kaikki on kyllä mahdollista, mutta ne voivat olla aika epätodennäköisiä. Muutenkin tuohon on mahdoton vastata, kun kaikki ihmiset ovat yksilöitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom