Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hohoh jos mää olisin ottanut tollasen 190kg box kyykyn että kuinka paljon oltas valitettu:jahas:. No laitetaan tammikuun lopulla 200kg syväkyykky arvosteluun : SIIIS OIkea semmonen tällä kertaa.

No siinäpä se tulikin jo omassa postissasi, eli älä itke. Puhuit syväkyykystä ja toimitit muistaakseni nippanappa puolikkaan. Vika löytyy siis peilistä, ei foorumilaisista ;)

Hyviä treenejä kuitenkin, toivottavasti pääset tavoitteisiisi :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Tuo 200ko on natuna sitten kova saavutus kyykystä? Tai onhan se kova mutta kattelehan ihan vaikka svnl kisoja. Siellähä M17 sarjassa otetaa tollasia romuja...

Ja vastaus kopioituna aiemmasta postauksesta:

Mahtaako tuo 200 nyt olla niin kova juttu... uskon kyllä että jokainen tuon saa ylos josain vaiheessa kuhan vaan jaksaa vääntää ja syödä reilusti. Aikaa voi mennä muutama vuosi mutta ei niin kummonen rauta oo...

No kuin tää nyt sit oikeen on? Onko se 200kg raakakyykky kova suoritus natikalle? Ei tästä selvää ota.:D

antibodari: -Kerrotko vielä mikä tuosta kyykystä mielestäsi tekee polville huonon? Mulla kun ei ainakaan parilla katsomisella hypännyt silmille mitään polville erityisen vaarallista tuossa.

"Eipä tuo polville ainakaan terveelliseltä näytä, vaikka onkin syvä, ja vaikka on Chakarov."

antibodari: -Kerrotko vielä mikä tuosta kyykystä mielestäsi tekee polville huonon? Mulla kun ei ainakaan parilla katsomisella hypännyt silmille mitään polville erityisen vaarallista tuossa.

"Eipä tuo polville ainakaan terveelliseltä näytä, vaikka onkin syvä, ja vaikka on Chakarov."

Tuo pohjasta tulo, näyttää brutaalilta nivelille mun mielestä. Ei se välttämättä sitä sulle ole, mä tulkitsen niinkuin nään.

Syväkyykyssä pitää tehdä sellaisilla painoilla että nivelet kestää, toisinkuin näissä vajaissa missä pystyy heittämään enemmän romua selkään.
Timia, itellä toisinpäin ton selän suhteen:D Vajaassa kyykyssä (ehkä 60 astetta) selkä ekana sanoo että ei, atg-kyykyssä ei ongelmia selän takia:rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuo 200ko on natuna sitten kova saavutus kyykystä? Tai onhan se kova mutta kattelehan ihan vaikka svnl kisoja. Siellähä M17 sarjassa otetaa tollasia romuja...
tunkit päällä.

ja keskustelun taso sen kun nousee:rock:

Kenenkään tuloksia kiistämättä täytyy sanoa, että kyllä se kisasyvyinen 200 raakakyykky vaan aika harvinainen näky on, ja nuorilla (sanotaan nyt vaikka alle 20v) vielä harvinaisempi.

Edit: Jotenkin se mitä salilla näkee ja täältä lukee ei vaan täsmää.

Tänään tein itselle uutta liikettä ; mavea 5 cm polven yläpuolelta. Lähinnä puristusvoimia testasin tolla. 1x280kg. En kokeillu enempää, mutta varmasti saisi ainakin sen 300kg tulemaan.

Persjalkainen pieni mies heiluu näin:
Pena 3x5x77,5 / 1x90
Kyykky 3x5x97,5
Mave 5x135 / 1x157,5
Pena 3x5x80 / 1x95
Kyykky 3x5x105

Mielestäni tuntuu yllättävän hyvältä tuo penkkimaksimi sarjapainoon nähden. Pitäisikö tuo nyt sitten tulkita niin, että ykönen on kova vai että kestävyys on hanurista kun ei jaksa tuon enempää käyttää sarjassa?

Kertokaapa, onko 1x41kg penkistä paska vai hyvä tulos 13-vuotiaalta joka on treenannut puoli vuotta?

Tuossa iässä ihan sopiva varmaan, kun ikää tulee lisää niin voimatasot nousee jo sitäkin kautta. Turha stressata.

Kertokaapa, onko 1x41kg penkistä paska vai hyvä tulos 13-vuotiaalta joka on treenannut puoli vuotta?
Suosittelisin sulle vielä vähemmän painoja tee sillee jollain 20 painoilla jos oot noin nuori viel sitte kun teini ikä loppu ja tommoset nii sit alat tekee punttii. ite oot 184cm ja iso veli ei oo koskaa tehny punttii ja ~195cm :( mut oma valintahan se on ;)

Suosittelisin sulle vielä vähemmän painoja tee sillee jollain 20 painoilla jos oot noin nuori viel sitte kun teini ikä loppu ja tommoset nii sit alat tekee punttii. ite oot 184cm ja iso veli ei oo koskaa tehny punttii ja ~195cm :( mut oma valintahan se on ;)
Niin tai sitten oot postiljoonin poika:D

Ite olen pitempi, kuin isoveljeni, joka ei käy puntilla.

Niin tai sitten oot postiljoonin poika:D

Ite olen pitempi, kuin isoveljeni, joka ei käy puntilla.

Ei tuo puntti mitenkää vaikuta pituus kasvuun. Paitsi tietysti sillon jos ottaa raskaat kyykyt ja vedot ihan millasella tekniikalla sattuu...

Itse aloittaessa 165 nyt 180... :)

Back
Ylös Bottom