Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mahtaako tuo 200 nyt olla niin kova juttu... uskon kyllä että jokainen tuon saa ylos josain vaiheessa kuhan vaan jaksaa vääntää ja syödä reilusti. Aikaa voi mennä muutama vuosi mutta ei niin kummonen rauta oo...

No aika harva sitten ilmeisesti "jaksaa vääntää ja syödä reilusti".

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllähän niitä varmsati on 300kg raw-natu kyykkääjiäkin, mutta ei kukaan ota perusliikunnalla 130kg+, kaverini joka on pelannut nytten 10 v jalkapalloa jne, tyyppi meni ihan kahtia 115kg alla, tyyppi on ihan normi kokoinen 15v.

No aika harva sitten ilmeisesti "jaksaa vääntää ja syödä reilusti".

Noh oon kyllä siinä mielessä samaa mieltä Kaivelin82:sen kanssa,että eihän toi ny mikään mahottoman iso rauta oo jollekki punttia muutaman vuoden ahkerasti harrastanelle,mutta ku tässä lukee näitä jääkiekkoilijoiden tuloksii ni jos ei paremmin tietäs ni sais kyl sellasen kuvan et joka toinen 17v ottaa ainakin lähelle 200 kg:tä kisasyvyydestä,ja se on jo aika mahotont

Noh oon kyllä siinä mielessä samaa mieltä Kaivelin82:sen kanssa,että eihän toi ny mikään mahottoman iso rauta oo jollekki punttia muutaman vuoden ahkerasti harrastanelle,mutta ku tässä lukee näitä jääkiekkoilijoiden tuloksii ni jos ei paremmin tietäs ni sais kyl sellasen kuvan et joka toinen 17v ottaa ainakin lähelle 200 kg:tä kisasyvyydestä,ja se on jo aika mahotont
Jep on nyt onkin ollut siitä puhe et tää jätkä on ainut c-b ikäne siinä joukkueessa joka ottaa sen 200.

Totta myöskin on se, että 90% ainakin salilla, jossa minä käyn, treenaavat ns. "perustreeniä". Tossa tarvii sitte olla jo vähän lahjakkaampi, jos meinaa saada +200 kisasyvyyskyykyn.
Tuokin on niin eritavalla käsettävä juttu. Joillekkin se on "vaan" 200 ja toisille "200" :O mulle se on toi vaan koska lähes kaikki kaveri piiristä (niistä jotka käy salilla) vetää mua kovempia tuloksia.

Tuokin on niin eritavalla käsettävä juttu. Joillekkin se on "vaan" 200 ja toisille "200" :O mulle se on toi vaan koska lähes kaikki kaveri piiristä (niistä jotka käy salilla) vetää mua kovempia tuloksia.

Kisasyvyydestä? Sullako se kyykky oli 190(?), eli sun kaveripiiristäs monella on +200 kyykky? Kohtalaisen kovatasoisia treenaajia...:)

Kiinnostaa tietää, että mitenkä kauan kyseiset kaverit ovat punttia kolistelleet?

Kisasyvyydestä? Sullako se kyykky oli 190(?), eli sun kaveripiiristäs monella on +200 kyykky? Kohtalaisen kovatasoisia treenaajia...:)

Kiinnostaa tietää, että mitenkä kauan kyseiset kaverit ovat punttia kolistelleet?
mitähän ne nyt olis toine on nostellu paino puolel jonku vuoden ja voima puolella saman ku mä ja toisesta ei tietoo varmaa 3-4v

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hieno tredi=Naturaalien treenipainot

enemmän tuloksia vähemmän kitinää

hieno tredi=Naturaalien treenipainot

Samaa mieltä! Pakko käydä lukemassa joka kerta sivulle tullessa. Kaksi hupia yhdellä kertaa: Voi ihailla kovia tuloksia ja lukea sen jälkeen väittelyitä kaikesta niihin liittyvästä.

Tosin tällainen rimpula ei ihan heti lähde kirjoittelemaan omia tuloksiaan... :hyper:

Minkähän ikänen oot? Ja jos nuo 87 ja 84 oli painoja niin sarjat on 82,5 ja seuraava 90 kiloa.
16 , tarkotus ois päästä toho 82 mut ei oo varmaa mahiksia polttaa läskii ilma lihaa nii yritettää lähemmäks 90 en oikee oo vielä mukana hommas katos ku alkaa tammikuus valmennus :P

16 , tarkotus ois päästä toho 82 mut ei oo varmaa mahiksia polttaa läskii ilma lihaa nii yritettää lähemmäks 90 en oikee oo vielä mukana hommas katos ku alkaa tammikuus valmennus :P

Meinasitko 2008 vai vasta 2009? Teretulemast sitten vaan.. Oon vastassa.. ;)

Viimeisestä kymmenestä sivusta sais jo oma ketjun, vaikkapa "Lätkäjunnujen kyykkytulokset".
Joten jatketaan nyt niillä naturaalien treenipainoilla, kiitos.

Kerros välillä niitä omiakin tuloksia

No ei ole paljoa kertomista :). Tai voisinhan minäkin käydä salilla niiamassa +200kg:lla ja puhua siitä täällä kyykkynä :D

Mutta kun nyt kerran olen tähän ketjuun itseni sotkenut, niin pistetään yksi huumoripläjäys muiden jatkoksi. Eli 162,5/137,5/170. Joskus vuosia vuosia sitten. Kyykyssä vyö&siteet, penkissä sekä vedossa vyö. Kyykky reippaasti kisasyvyydestä. Penkki pysäytyksellä, hanuri penkissä, ja kantapäät lattiassa. Kiloista näkee kertomattakin, että natuna :).

Tunnen muuten henkilökohtaisesti tasan yhden kaverin, joka on ottanut +200kg naturaalina kyykystä. Taitaa olla heikkoa porukkaa meilläpäin...

Back
Ylös Bottom