Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jännä juttu että tuo lätkä kehittää tuolla tavalla kyykkytulosta. Minkähän takia voimanostajat reenailee kyykkyä ollenkaan kun nopeampaa kehittyy kyykky luistelemalla ympäriinsä? Ei kerrota sitä niille, vaan aletaan luistelemaan ja kehittämään 600 kilon kyykkyjä nyt. Kyllä siinä suut menee pyöreiksi kun mennään lätkäkentältä voimanostokisoihin ja myllytetään ne kyykyssä!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pientä päivitystä edelliseen, paino tällä hetkellä noin 101kg:

- Hyvää-huomenta liike: 4x180kg
- Kulmasoutu: 11x150kg, 14x140kg
- Zercher-kyykky: 4x147,5kg, 3x150kg
- maastaveto: 8x200 (pysäyttämällä, toistot ykkösinä)

200kyykky ei oo vielä kova jos siitä lähetään.

Eihän se tollaselle voimajuomapataan pudonnelle geenimörölle oo kova :worship:

Me tavan kuolevaiset jäämme nöyränä odottamaan videota.

Voimaa keskikroppaan ja takaosastolle.
Edit:
Originally posted by carna_geri
Eihän se tollaselle voimajuomapataan pudonnelle geenimörölle oo kova

Me tavan kuolevaiset jäämme nöyränä odottamaan videota.
Kuullostaa ihan Ngv:ltä.:D

Kyllä mä ainakin pidän 200 kyykkyä kovana suorituksena.. Jostain oon kuullu, että ei jääkiekkoilijat nyt aivan hirveän vahvoja olisi, parhaimmilla penkki jotaa 150? .. Noh eipä sitä kiekkoa penkillä pelata, ja varmasti kyykkytulokset on suhteessa kovempia, mutta kyl 8*200 kuulostaa tosi kovalta lätkänkinpelaajalle.
kuka on puhunut 8*200 ? :D ykkösistä täs mennää D:

Jännä juttu että tuo lätkä kehittää tuolla tavalla kyykkytulosta. Minkähän takia voimanostajat reenailee kyykkyä ollenkaan kun nopeampaa kehittyy kyykky luistelemalla ympäriinsä? Ei kerrota sitä niille, vaan aletaan luistelemaan ja kehittämään 600 kilon kyykkyjä nyt. Kyllä siinä suut menee pyöreiksi kun mennään lätkäkentältä voimanostokisoihin ja myllytetään ne kyykyssä!
Onhan se nyt selvä homma jos on lahjakas peluri ja hyvät geenit että paljonkun potkii ja tekee punttia niin on kovat tulokset ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikä mun mielestä on vielä erikoisen jännää on nimenomaan se,että ne on ne juniori kiekkoilijat,jotka kyykkää hirveitä rautoja,en oo kyl koskaa kuullu et aikuiset tollasii kolistelis...näyttäs olevan näin,että 18 v täytettyä alkaa tulokset tippumaan:jahas:

Tuon kiekon toin esiin vain koska joku huuteli että sohvalta ei tollassiin tuloksiin nousta.. Mikäs tää -10 rasvat on? :hyper:
Tuli siitä kun puhuttiin että yks hoki -90 syntyny 200kyykky ja -10 rasvat sitten alko hirmuset huudot kateellisiltia "ei voi olla millään hoki pojalla 200kyykkyä!" tai " en ole koskaan kuullut tuommoista" perus läppää .

Mavehupso, sun kannattais käydä pokkaamassa voimanoston sm-kisoista kultaa kun rawina nostelet jo saman verran kuin nyt kilpailleet varusteilla.
alkaa vasta tammikuussa valmennus sitte nähellään ;) ja kyllä tässä mun sarjassa on paljo kovia nostajia. 87oon nyt tarkotus olis 84 päästä

toki voi jollain olla,mutta kun näitä jannuja tuntuu palstan kiekkoilijoiden mukaan olevan ihan helvetisti..kyllämä ainakin uskon sen,että joku siihen pystyy,mutta pakkista lukiessa saa sellasen kuvan,että se on perusrauta jos lätkää harrastaa.
Noh ei mitään venaillaan videota sulta mavehupso,siinä voit näyttää meille kateellisille miten sujuu lähemmäs 200 kilon syväkyykky

toki voi jollain olla,mutta kun näitä jannuja tuntuu palstan kiekkoilijoiden mukaan olevan ihan helvetisti..kyllämä ainakin uskon sen,että joku siihen pystyy,mutta pakkista lukiessa saa sellasen kuvan,että se on perusrauta jos lätkää harrastaa.
Noh ei mitään venaillaan videota sulta mavehupso,siinä voit näyttää meille kateellisille miten sujuu lähemmäs 200 kilon syväkyykky
Ja mistäs sä ton syvä kyykyn ? kyykky mitä minä teen on ihan normi kisa kyykkyä.

Onhan se nyt selvä homma jos on lahjakas peluri ja hyvät geenit että paljonkun potkii ja tekee punttia niin on kovat tulokset ?

Sm liigassa ei kukaan kyykkää 200+ kiloa pohjista. Siis lätkäpelaajat ei treenaa mitään voimanostosquattia, vaan luistelukulmaan.

Zone-sarja -42%
kuka on puhunut 8*200 ? :D ykkösistä täs mennää D:

Jani rita siis kyseessä, ja nämäkin ovat olleet ilmeisesti jotain vähän reilu puolikyykkyjä, tai sitten vaaka ei mitään syviä.

Penkistä puheenollen, pasi nielikäinen on penkannut 170kg. Näin kerto omilla sivuillaan, otti kuulemma tosi voimapainotteista treeniä ennen.

ja c-junnut ei toellakaan ota mitään maximi rautoja treeneissä, jos puntilla ovat... ainakaan valmentajan silmän alla.

Back
Ylös Bottom