Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulos oikein, samoin natuus, mutta tuloksen kovuudesta en ole samaa mieltä. Tuo veto satakiloisena ja vielä trikoon kanssa ei juuri anna aihetta henkseleiden paukutteluun. Väittäisin roimasti kevyempienkin jannujen tuohon ja kovempiin vetoihin pystyvän natuna, jos on yhtään lahjoja kyseiseen nostomuotoon.Vedosta tulee mieleen Jyllin kisaveto, 290?
Paljonko on RAW-kyykky?No varmasti löytyy vahvempia kuin minä.
Paljonko veikkaat että tulisi mavessa RAWina? Itse en ole varustetuloksiin perehtynyt niin en osaa oikeen edes arvioida..Tulos oikein, samoin natuus, mutta tuloksen kovuudesta en ole samaa mieltä. Tuo veto satakiloisena ja vielä trikoon kanssa ei juuri anna aihetta henkseleiden paukutteluun. Väittäisin roimasti kevyempienkin jannujen tuohon ja kovempiin vetoihin pystyvän natuna, jos on yhtään lahjoja kyseiseen nostomuotoon.
275kg on isoin rauta, jonka olen ottanut pelkän vyön kanssa ja ihan vaan salilla. Ihan huippukunnossa olisi voinut mennä enemmänkin, mutta ei noiden kisapiikkausyritysten loppumetreillä paljon ollut varaa vetää ykkösiä raakana, ettei olisi ollut kisassa sitten ihan jumissa. 250kg:lla olen ottanut vitosen sarjan pelkällä vyöllä jotain reilu vuosi sitten. Viime viikolla vedin ilman vyötä 205 kilolla 14 toistoa parin 10 toiston sarjan jälkeen, mutta nyt onkin tullut vain bodailtua ja dieettailtua(paino nyt noin 90kg), joten ykkönen tuskin olisi kummoinen enkä sitä ole aikeissa kokeillakaan toistaiseksi.Paljonko veikkaat että tulisi mavessa RAWina? Itse en ole varustetuloksiin perehtynyt niin en osaa oikeen edes arvioida..
Jos punnerrusvoimista puhutaan, ei ole Battlen voittanutta. Yli 200 natupenkki.
Vedosta tulee mieleen Jyllin kisaveto, 290?
Kyykystä onkin pahempi sanoa, Salomaa?
Kyykky ilman vyötä 250kg (3x8x200kg ilman mitään on parhaimmat sarjat)
Kapea penkki 170kg (ei maximi)
Maastaveto vyöllä 290kg
Rintatuellinen kulmasoutu 12x180kg
Ylätalja 6x150kg
Sit ups vatsaa 10x250kg
Alatalja 10x170kg
Hyvää huomenta 3x210kg
Pystypunnerrus 137,5kg
(Jalkaprässi 10x550kg ei kannata mielestäni vertailla )
Parhaimmat sarjat
Kyykky pohjalta ilman varusteita
180*10
150*30
rrv
150*1
132,5*6*3
punnerrus vuoroin rinnalta ja niskan takaa
85*8*3
Originally Posted by Kiffewarrior
kyykky 280kg (vyö), sitteillä 300kg tullu otettua.
Penkki 200kg
Mave 290kg (vyö)
Lankkupena, 9cm lankulta 215kg
..
Quote:
Originally Posted by ^TEME^
- Penkki 2x3x180kg
- Penkki jalat ylhäällä 23x125kg
- Pystypunn smith 5x155kg 3x155kg
- Kulmasoutu 3x10x165kg
- Kyykky 2x10x200kg
Quote:
Originally Posted by p240
Hauista 3x100kg (hirveellä heijarilla)
Mave 20x200kg, 1x310kg
Penkkiä, rinnasta 12x150,6x170 raw
Ylätaljaa 10x140
Kulmasoutua 10x180
Prässiä 20x400, 10x500
Olisi joskus kiva ihan vaan mielenkiinnosta nähdä näitä supermiesten suorituksia, kumma juttu että näitä supervahvoja kyllä netistä löytyy, mutta että oikeasta elämästä...
Ei sillä, kyllä tämänkin ketjun tulokset on varmaan ihan mahdollisia, natullekkin.
yleensä juuri nuo vahvat tyypit reenailee semmosilla pienemmillä saleilla. ja enemmän voimanosto sellaisilla.Samaa minäkin mietin, en sillä että jengi fuskaisi, mutta omalla salilla (isolla sellasella) jengi liikuttelee kyllä ihan erilaisia painoja kuin tän threadin kirjoittajat :-) mut hyvä niille jotka ovat vahvoja!