Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Prässejä kun on vaan niin monenlaisia että tuloksia on lähes mahdoton verrata. Penkit ja kyykyt ja mavet kun tehdään (toivottavasti :hyvä samalla tavalla joka salilla.Miksi pitäsi päätella jotain? Tämähän on tulostredi, niin miksei niitä nyt sitten saa pistää? ;)
Prässejä kun on vaan niin monenlaisia että tuloksia on lähes mahdoton verrata. Penkit ja kyykyt ja mavet kun tehdään (toivottavasti :hyvä samalla tavalla joka salilla.
Ai ok. No eilen pohkeita seisten 3x15x90kgTämä on silti TULOSKETJU, joten ihan hyvin tänne voi prässituloksenkin ilmoittaa. Pystyi sitä sitten joku vertaamaan tai ei. Turha tästä on alkaa pilkkua nussimaan.
Siis penkistä 120kg ja dipistä 7x45kg. Omapaino 73kg. Eli dipissä TOTAL 118kgkyllä olen kohtuullisen tyytyväinen jos 45kg nousee dipissä*7..
enemminkin penkki tulee jäljessä..!!!
Prässejä kun on vaan niin monenlaisia että tuloksia on lähes mahdoton verrata. Penkit ja kyykyt ja mavet kun tehdään (toivottavasti :hyvä samalla tavalla joka salilla.
Siis penkistä 120kg ja dipistä 7x45kg. Omapaino 73kg. Eli dipissä TOTAL 118kg
Itse otan dipistä 4x6x50kgm 60s palautuksilla ja painan 83kg. Eli TOTAL 133kg. Dipit otan 90-kulmaan tai karvan alemmas. Itse asiassa tänään tulisi koittaa 55kg.
Penkistä en nosta 120kiloa. Että se siitä laahaamisesta. Itse asiassa dipissä menisi vielä enemmän mikäli olkapää kestäisi otteen ottamisen leveämmältä.
Penkkiin ei perkele vaan ole mitään tekniikkaa.
Ei pahalla, mutta mietippä nyt vähän. Mitä luulet ihmisten päättelevän tästä tuloksesta? Aivan oikein, ei yhtään mitään.
No se on pointtina, että sama jos kirjottelisin tänne "tulostrediin", että kiertäjäkalvosimia 3x15x4kg. Toi prässi on mielestäni aivan yhtä turha tieto. Vielä toi sun toisto/sarja määrä. Mutta, kuten timba sano, tämä on tulostredi, joten pahoittelen viestiäni. Kirjoittakaamme kaikki tänne vielä kovimmat ja pisimmät forkku sarjat, niin meno paraneesiis mitä siittä pitää päätellä , en oikein ymmärtänyt kommentia .
ja se oli 3x20 180 kg:lla ( olin laskenu väärin ;))
Okei, aivan vitun sama. Unohtakaa mun panos tähän keskusteluunNo onko tämän threadin tarkoitus sitten päättää kuka on Pakkiksen vahvin natu?
Aika helvetin harvassa on liikkeet, missä ei voi huijata. Tietysti itseänikin kiinnostaa enemmän pääliikkeet, mutta ei kaikki niitä tee. Jos ei tee kyykkyä, niin eikö mitään sitten saa ilmoittaa? Prässi nyt kuitenkin on aika monen jalkatreenin pääliike.
Kato ei kirves kaikki ole niin vahvoja kuin sä
Rannekääntö vastaotteella täydellä liikeradalla 2x7x70kg.Kirjoittakaamme kaikki tänne vielä kovimmat ja pisimmät forkku sarjat, niin meno paranee
No se on pointtina, että sama jos kirjottelisin tänne "tulostrediin", että kiertäjäkalvosimia 3x15x4kg. Toi prässi on mielestäni aivan yhtä turha tieto. Vielä toi sun toisto/sarja määrä. Mutta, kuten timba sano, tämä on tulostredi, joten pahoittelen viestiäni. Kirjoittakaamme kaikki tänne vielä kovimmat ja pisimmät forkku sarjat, niin meno paranee