Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miksi pitäsi päätella jotain? Tämähän on tulostredi, niin miksei niitä nyt sitten saa pistää? ;)
Prässejä kun on vaan niin monenlaisia että tuloksia on lähes mahdoton verrata. Penkit ja kyykyt ja mavet kun tehdään (toivottavasti :hyvä:) samalla tavalla joka salilla.

Prässejä kun on vaan niin monenlaisia että tuloksia on lähes mahdoton verrata. Penkit ja kyykyt ja mavet kun tehdään (toivottavasti :hyvä:) samalla tavalla joka salilla.

Tämä on silti TULOSKETJU, joten ihan hyvin tänne voi prässituloksenkin ilmoittaa. Pystyi sitä sitten joku vertaamaan tai ei. Turha tästä on alkaa pilkkua nussimaan.

kyllä olen kohtuullisen tyytyväinen jos 45kg nousee dipissä*7..
enemminkin penkki tulee jäljessä..!!!
Siis penkistä 120kg ja dipistä 7x45kg. Omapaino 73kg. Eli dipissä TOTAL 118kg

Itse otan dipistä 4x6x50kgm 60s palautuksilla ja painan 83kg. Eli TOTAL 133kg. Dipit otan 90-kulmaan tai karvan alemmas. Itse asiassa tänään tulisi koittaa 55kg.

Penkistä en nosta 120kiloa. Että se siitä laahaamisesta. Itse asiassa dipissä menisi vielä enemmän mikäli olkapää kestäisi otteen ottamisen leveämmältä.

Penkkiin ei perkele vaan ole mitään tekniikkaa.

Tiedetään. Mut siitä huolimatta pysyn kannassani! :) IMO eikä ne erot pässeissa loppujen lopuksi niin suuria oo mitä jengi antaa ymmärtää.

Kovia dippejä kyllä. Itselläni paras penkkitulos on 130 ja dipissä 2x10x15kg. Onhan tuota ylipainoa jonkin verran, mutta 0% rasvoilla laskettunakin tulos olisi 2x10x35 mikä on vielä aika kaukana vaikka tuosta 4x6x50. Ojentajat ovat vielä varmasti paras lihasryhmäni.

Noh, tämän hetken parhaat:

Penkki 11x100
Kyykky 9x120
Mave 5x150
Leuat leveä mo: 10xBW :rolleyes:
Ranskalainen otsalta: 10x45
Havvis kt 10x40

Siis penkistä 120kg ja dipistä 7x45kg. Omapaino 73kg. Eli dipissä TOTAL 118kg

Itse otan dipistä 4x6x50kgm 60s palautuksilla ja painan 83kg. Eli TOTAL 133kg. Dipit otan 90-kulmaan tai karvan alemmas. Itse asiassa tänään tulisi koittaa 55kg.

Penkistä en nosta 120kiloa. Että se siitä laahaamisesta. Itse asiassa dipissä menisi vielä enemmän mikäli olkapää kestäisi otteen ottamisen leveämmältä.

Penkkiin ei perkele vaan ole mitään tekniikkaa.

noo jees..
ajattelit siis noin...
btw: menee mullakin alle 90 asteen kulmaan
ja toki penkin tekniikka on täälläkin pikkasen hakusessa..:D

Ei pahalla, mutta mietippä nyt vähän. Mitä luulet ihmisten päättelevän tästä tuloksesta? Aivan oikein, ei yhtään mitään.

siis mitä siittä pitää päätellä , en oikein ymmärtänyt kommentia .
ja se oli 3x20 180 kg:lla ( olin laskenu väärin ;))

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
siis mitä siittä pitää päätellä , en oikein ymmärtänyt kommentia .
ja se oli 3x20 180 kg:lla ( olin laskenu väärin ;))
No se on pointtina, että sama jos kirjottelisin tänne "tulostrediin", että kiertäjäkalvosimia 3x15x4kg. Toi prässi on mielestäni aivan yhtä turha tieto. Vielä toi sun toisto/sarja määrä. Mutta, kuten timba sano, tämä on tulostredi, joten pahoittelen viestiäni. Kirjoittakaamme kaikki tänne vielä kovimmat ja pisimmät forkku sarjat, niin meno paranee :)

No onko tämän threadin tarkoitus sitten päättää kuka on Pakkiksen vahvin natu?

Aika helvetin harvassa on liikkeet, missä ei voi huijata. Tietysti itseänikin kiinnostaa enemmän pääliikkeet, mutta ei kaikki niitä tee. Jos ei tee kyykkyä, niin eikö mitään sitten saa ilmoittaa? Prässi nyt kuitenkin on aika monen jalkatreenin pääliike.

Kato ei kirves kaikki ole niin vahvoja kuin sä :)

No onko tämän threadin tarkoitus sitten päättää kuka on Pakkiksen vahvin natu?

Aika helvetin harvassa on liikkeet, missä ei voi huijata. Tietysti itseänikin kiinnostaa enemmän pääliikkeet, mutta ei kaikki niitä tee. Jos ei tee kyykkyä, niin eikö mitään sitten saa ilmoittaa? Prässi nyt kuitenkin on aika monen jalkatreenin pääliike.

Kato ei kirves kaikki ole niin vahvoja kuin sä :)
Okei, aivan vitun sama. Unohtakaa mun panos tähän keskusteluun

No se on pointtina, että sama jos kirjottelisin tänne "tulostrediin", että kiertäjäkalvosimia 3x15x4kg. Toi prässi on mielestäni aivan yhtä turha tieto. Vielä toi sun toisto/sarja määrä. Mutta, kuten timba sano, tämä on tulostredi, joten pahoittelen viestiäni. Kirjoittakaamme kaikki tänne vielä kovimmat ja pisimmät forkku sarjat, niin meno paranee :)

Hienoa että halusit käsittää asian näin. Ei tämä tietääkseni ole mikään penkki-mave-kyykky ketjukaan? Niitä lienee tuolla voimapuolella.

Kai sen nyt maalaisjärjelläkin tajuaa, ettei tänne nyt kaikkien tarve maksimiforkkusarjojaan ilmotella.

Mutta ihan yhtä turhaa on verrata esim. kulmasoutua kuin prässiäkin. Kulmasoutua voi tehdä sillä DF tyylillä tai sitten suht loivassa kulmassa...aika vissi ero on sarjapainoissa.

Että jos kuitenkin lopetettaisiin sen pilkunnussiminen.

Tänään kokeilin ottaa ykkösiä.

Takakyykky 145kg

Penkki 2x110kg. Kolme kertaa yritin 120kg mutta ei niin ei.

Mave 205kg.

Kyykky ja mave vyöllä. Oma paino 93kg.

Kyllä tähän threadin tarkoitus oli vaan kysellä munkälaisia painoja muut natut liikuttelee...
Mielestäni on ihan kiva nähdä hiukan vertailukohtaa muihin.Vähän vertailla omaa kehitystä ja voimia muihin...Kaikki tuloksethan ovat jokaisen itse kirjoittamia ja kuka laittaa lapinlisää kuka ei.Ei tämä niin vakavaa ole:)

On vaan niin turhauttavaa katsella jostain pro-ukkojen treeneistä niitä painoja...Täysin vertailukelvottomia:(Vaikka kukas tietää vaikka olisvatkin natuja:):)

Zone-sarja -42%
Ihan mielenkiinnosta, ketkä ovat tämän threadin top-3 vahvinta natua jos joku on sattunu seuraan niin tarkasti? Ja jos mahdollista, niin kys. heppujen tuloksetkin ois kiva saada tähän niinkun yhteenvetona :)

Jos punnerrusvoimista puhutaan, ei ole Battlen voittanutta. Yli 200 natupenkki.
Vedosta tulee mieleen Jyllin kisaveto, 290?
Kyykystä onkin pahempi sanoa, Salomaa?

Back
Ylös Bottom