Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kapeepenkki pinnoista 5x200kg
mave polvista 4x220kg
hauiskääntö 5x60kg

voimat noussu vaikka yli 15kg tiputettu painoa tässä :)

katotaan pp, jk, mv ykköset uusiks dietin jälkeen :)

ikä 16v.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ihmeellistä että 130penkillä saa 200irti telineistä millään otteella. en ikimaailmassa olisi 130 penkillä moiseen pystynyt, en kertaakaan. 150kilolla ehkä ois onnannut.

135 penkki. Ja siitä on jo aikapaljon aikaa.... Ja mulla on penkissä rinta kaikista paskin, ehdottomasti. Ja ei tuo 5x200 kovinkaan paljoa painanut... ojentajat paljon vahvemmat kuin rinta.

ja pikku ronnie : juu.. power rakkiin penkki vaan, telineet sille korkeudelle että teet kapeella otteella loppuojennusta penkissä..

Toi rispektin ja huomion kerjääminen alkaa sillä, et sanotaan, että ollaan treenattu se 4kk (vaikka takana olisi useita vuosia treeniä). Toisena tulee natukortti (vaikka olis kuuri tai toinenki alla). Ja sitten kun salilla kattelee junnujen treenejä, nii usein se on aika räpiköimistä ja pyristelyä.

Mä tiedän tyyppejä, jotka pystyy päin naamaa kusettaa ties mitä. Netissä toi homma hoituu vielä helpommin. Täällä on varmasti vahvoja kavereita, mutta kun täällä joka toinen 15v. kyykkää sen 150 (huom. SYVÄKYYKKY), nii sillon voi jo sylkästä maahan ja todeta, että joopajoo.

Se mitä tällä palstalla lukee ja mitä salilla näkee ei kyllä todellakaan korreloi. Täällä tosiaan tuntuu että jokainen 15-16v yltää vähintään 400kg yhteistulokseen - vuoden treenillä.

Niitä 200kg vetoja ja +150kg kyykkyjä näkee kohtuu harvoin, eikä tosiaan yläasteikäisten toimesta. Joitakin poikkeuksia varmasti on, mutta silti yhtälö kusee ja pahasti.

Mä olin tossa samaan aikaan reenailemassa Directionssin kanssa ( treenikaveri ) ja keveestihän tuo 5x200kg tuli...

no se on paljon se vaikka ois sentin nytkytys ku aattelee että normi ei oo ku 130 luokkaa. enkä kyllä suoraansanottuna tajua että miks sitä vahvaa kohtaa pitää reenata.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kun penkkasin 65kg, en saanut 80kg pidikkeistä. Kun penkkasin 75kg, sain 150kg pidikkeistä. Aika kummallista etten sanoisi.

Et helkkarissa silti jaksanut kovin monen sentin nostoa sillä tehdä:eek:

pitääkin vissiin huomenna koittaa tätä tosi miesten liikettä, penkin loppuojennusta.:)

tosin meiläläinen tekee smithissä, koska ei ole poweri häkkiä.

Juonipaljastuksia treenipäiväkirjaani seuraaville:D

Ja joku vielä tulee pistämään keskusteluun kipinää trollaamalla :rolleyes:

Jaa no tää mun viesti ei ollut kyllä mikään trolli.. Mulla oli jo ihan hyvät lähtökohdat kun rupesin treenaman sain jo silloin mave100kg ja penkistä 50kg jne etten ole koskaan ollut mikään "40kg pena jätkä", jos joku nyt nostaa vähän nuorempana enemmän kuin muut ikäisensä niin sitä ollaan heti "trolli".

Zone-sarja -42%
Jaa no tää mun viesti ei ollut kyllä mikään trolli.. Mulla oli jo ihan hyvät lähtökohdat kun rupesin treenaman sain jo silloin mave100kg ja penkistä 50kg jne etten ole koskaan ollut mikään "40kg pena jätkä", jos joku nyt nostaa vähän nuorempana enemmän kuin muut ikäisensä niin sitä ollaan heti "trolli".

Ei kai nuo ilmoittamasi sarjapainot olleet maksimisarjapainoja?

Luulenpa että ebeni heitti läpällä "joku jaksaa trollata" mitä nyt sanoikaan, siksi että sinä et pistänyt "500kg veto 300kg penkki" tuloksia :D Tai sitten hän viittasi sarjapainoihisi.

Tuosta penkin loppuojennuksesta vielä, otin smithissä n15-20 sentin laskulla 130kg , normipenkki oli vissiin vähän yli 100kg.

ei ole normipenkki tuosta kovin montaa kiloa parantunut, mutta ei se haittaa, puolitan liikeradan:D

140 vähintään ON noustava.

smithissä aika paljon erilainen tehä kun vapailla :)

smithissä aika paljon erilainen tehä kun vapailla :)

On toki, mutta en uskalla tuollaista koittaa ilman varmistusrautoja.

Jos laskee vähänkin "liian" syvälle, se on menoa sitten eikä varmistaja ehdi tehdä mitään.:)

Ja kun meillähän kun ei sitä powerihäkkiä ole, kuten jo mainitsin..

Mä kokeilin viikon alussa kanssa tota rackissa tehtävää kapiaa penkkiä..Ei tullut ykköstä 110kg:lla edes..normi penkki on 130kg paikkeilla ja kapeeta penkkiä oon rinnasta asti tehnyt vitosen 100kg:lla..
Kapee penkki on suht lähellä normipenkkiä mutta silti tuo loppuojennus on selvästi se penkin heikoin lenkki, sitä sitten vissiin kannattaa lähtä tekemään säännöllisesti.
Tekniikasta onkin sitte kysymys, kannattaako paineet päästää joka toistossa alhaalla vai ihan normisti punnertaa heti ylös? Lattiapenkissä kait sama kysymys jakaa mielipiteitä kahtia..

On toki, mutta en uskalla tuollaista koittaa ilman varmistusrautoja.

Jos laskee vähänkin "liian" syvälle, se on menoa sitten eikä varmistaja ehdi tehdä mitään.:)

Ja kun meillähän kun ei sitä powerihäkkiä ole, kuten jo mainitsin..

Siinä smithissä ei ole niitä varmistuspaskoja? Tai normipenkissä mahdollisuutta laittaa varmistusrautoja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom